ساخت پست و استوری

معرفی بهترین ابزار ساخت پست و استوری در اینستگرام

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر می‌خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید باید از ابزارهای دیگری برای ساخت پست و استوری استفاده کنید. خبر خوب این است که اکثر این ابزارهای برای اینستاگرام رایگان هستند.

بهترین ابزار ساخت پست و استوری در اینستگرام

اینستاگرام دارای محدودیت هایی است. به همین دلیل برای دور زدن این محدودیت ها مانند دانلود عکس‌ها و ویدیوها، یا برنامه‌هایی برای ارسال مجدد عکس‌ها و ویدیوها باید از سایر برنامه ها استفاده کنید. در ادامه با معرفی این برنامه ها با ما همراه باشید.

برنامه Splitagram (وب)

ساخت پست و استوری

ساخت پست و استوری

عکس های پازلی یک ترند محبوب در بین کاربران اینستاگرام است. در واقع عکس کامل را آپلود نمی کنید و آن را به مربع های کوچکتر تقسیم می کنید. برای اینکه شخصی بتواند تصویر کامل را ببیند، باید وارد پروفایل شما بشود. استفاده از عکس های پازلی یک روش هوشمندانه برای ترغیب افراد به بازدید از صفحه پروفایل شما است.

با Splitagram به راحتی میتوانید عکس های پازلی بسازید. برنامه وب به خوبی روی موبایل کار می کند. کافی است یک تصویر را از گالری گوشی خود آپلود کنید و Splitagram به طور خودکار آن را به سه ستون و چند ردیف تقسیم می کند. همچنین یک پیش‌نمایش از تصویر نهایی را خواهید دید.

برای آپلود تصاویر دستورالعمل‌های روی صفحه Splitagram را دنبال کنید. هر تصویر را طبق دستورالعمل در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های وب رایگان برای رفع محدودیت های اینستاگرام است.

برنامه Koel (وب)

ساخت پست و استوری

ساخت پست و استوری

اگر می‌خواهید یک توییت را در فید اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، koel به شما کمک میکند. توییت را در Koel کپی کنید و منتظر بمانید تا بارگذاری شود. می‌توانید نمایش توییتر را بین حالت های پیش‌فرض، کم‌نور و تاریک تغییر دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که پاسخ، تعداد لایک ها و ریتوییت ها نشان داده یا پنهان شود، یا حتی از رنگ متفاوتی استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک رنگ پس‌زمینه اضافه کنید تا مناسب اینستاگرام باشد.

هنگامی که تصویر را به دلخواه سفارشی کردید، آن را دانلود کرده و سپس در اینستاگرام آپلود کنید. این تصویر خیلی بهتر از یک اسکرین شات معمولی توییتر است.

برنامه Vurku (وب) و Downloader For Instagram (کروم)

ساخت پست و استوری

ساخت پست و استوری

اینستاگرام یک گزینه آسان برای دانلود و ذخیره عکس‌ های خود ارائه داده است. اما اگر می خواهید تصاویر و ویدیوهای کاربران دیگر یا هشتگ ها را دانلود کنید، میتوانید از Vurku و Downloader استفاده کنید. 

از بین این دو Downloader for Instagram ابزار بهتری است، اما فقط به عنوان یک افزونه برای Chrome در دسکتاپ در دسترس است. پس از نصب برنامه هنگامی که ماوس را روی تصاویر قرار می دهید، گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد. برای دانلود عکس ها و فیلم ها از حساب کاربری، می توانید روی نماد افزونه کلیک کنید.

Vurku یک برنامه وب مشابه است که هم با کاربران و هم با هشتگ ها کار می کند. برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید و نسخه رایگان آن چند محدودیت دارد و شامل 50 پست در هر جستجو، سه جستجو در روز و پنج بار دانلود در روز است. همچنین تمام تصاویر دانلود شده دارای واترمارک برنامه است. نسخه پولی تمام این محدودیت ها را رفع میکند و برای حرفه ای ها گزینه بهتری نسبت به Downloader for Instagram است. این ابزار امکان ذخیره خروجی به فرمت اکسل و ذخیره کردن همه کپشن ها و هشتگ ها را نیز ارائه داده است.

برنامه Insta Tools (اندروید)

برای دانلود استوری و ویدیوها، دریافت هشتگ هایی که باعث محبوب پست ها میشود، نوشتن کپشن با فونت دلخواه و غیره میتوانید از Insta Tools استفاده کنید. 

  • ذخیره تصویر پروفایل به صورت HD (حسابهای عمومی و خصوصی)
  • ذخیره عکس، فیلم ، استوری، عکس و هایلایت
  • ارائه ویژگی های برش، چرخش، پس زمینه
  • پیشنهاد هشتگ توسط هوش مصنوعی
  • استخراج متن از هر تصویری
  • نوشتن کپشن با فونت های سفارشی
  • کپشن های آماده برای ایده گرفتن
  • استفاده از بیشتر ویژگی ها بدون نیاز به ورود به سیستم

این برنامه رایگان است و تبلیغات زیادی ندارد. همچنین در برنامه اینستاگرام به عنوان یک گزینه “Share To” نشان داده می شود که استفاده از آن را آسان کرده است.

برنامه StoryScroll (ویندوز، macOS)

تا زمانی که یک حساب تایید شده با 10000 فالوور نداشته باشید، در اینستاگرام نمی توانید لینک ارسال کنید. بنابراین چگونه صفحات وب و سایر محتوای خود را میتوانید تبلیغ کنید؟StoryScroll  برنامه ای هوشمند برای ساخت ویدئو اسکرول صفحات وب برای استوری اینستاگرام است. کافی است نرم افزار را دانلود و نصب کنید و سپس یک URL را در آن قرار دهید. روی گزینه Make Videos کلیک کنید تا  StoryScroll چند ویدیو از آن لینک درست کند. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ویدئویی برای پست و استوری اینستاگرام می سازد. سپس میتوانید آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نسخه رایگان امکان اضافه کردن متن را ندارد و ویدیوها دارای واترمارک برنامه است. شما میتوانید نسخه پریمیوم این برنامه را با پرداخت پول خریداری کنید.

برنامه stagram  (وب)

ساخت پست و استوری

ساخت پست و استوری

اگر می‌خواهید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید، از کاربران دیگر یاد بگیرید که چگونه با اولین پست خود تأثیر بگذارید و فالوور جذب کنید.stagram 1یک برنامه برای یافتن اولین پست از هر کاربر در شبکه اجتماعی است.

اگر میخواهید بدانید کیم کارداشیان، کریستیانو رونالدو یا هر شخص دیگری برای اولین باری در اینستاگرام چه پستی گذاشتند، کافیست نام کاربری آنها را تایپ کنید تا stagram1 آن را برای شما پیدا کند.

این برنامه همچنین شامل تاریخچه اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال 2010 و Reel در سال 2020 و غیره است.

خلاق باشید و فالوور نخرید

قانون اول اینستاگرام این است که فالوورهای فیک نخرید. پیج های زیادی در اینستاگرام هستند که با پرداخت هزینه ای اندک فالوور فیک به شما میفروشند. اما این کار کلاهبرداری است، زیرا ربات ها و اکانت های فیک معمولاً توسط اینستاگرام حذف می شوند.

 ابزارهایی که در این مقاله معرفی کردیم به شما کمک می کنند تا اینستاگرام را بهتر بشناسید و از قابلیت های آن استفاده کنید. اگر میخواهید فالوور زیادی جذب کنید باید خلاق باشید و هرگز سراغ فالوور فیک نروید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT