بهترین دورهای عکاسی udemy

معرفی بهترین دورهای عکاسی udemy

زمان مطالعه 8 دقیقه

شاید شما هم یکی از هزاران نفری هستید که از جاهای شلوغ و پر ازدحام بیزارید و همیشه به دنبال فرصتی هستید تا بتوانید به طبیعت رفته و کمی زمان خود را در آرامش سپری کنید و یا حتی فردی علاقه‌مند به سفر هستید و هر زمان که بتوانید راهی جاده و مناطق طبیعی و دیدنی می شود. یکی از بهترین تفریحات برای خیلی از علاقه‌مندان به طبیعت و کسب آرامش این است که دوربین خود را بردارند و به جاهایی بروند که تا به حال نرفته اند و در همین حین به عکاسی از دیدنی ترین مراکز طبیعی، گل‌ها و دریاچه ها بپردازند. اگر شما هم از این دست افراد هستید و یا به عکاسی از مناظر علاقه‌مند می باشید، در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین دورهای عکاسی udemy بپردازیم.

خرید از udemy

عکاسی عالی در فضای باز ممکن است ساده به نظر برسد. از این گذشته، بیشتر سوژه ها حرکت نمی کنند و تنها کافی است که شما زمان و مکان خود را انتخاب کنید. اما آن‌قدرها هم که به نظر می رسد، آسان نیست. شما باید عکس های منظره خود را با تمام ترفندهای به روزی که بلد هستید، بسازید! بنابراین، برای آن که بتوانید عکس های خوبی را ثبت کنید، بهتر است کمی دانش و اطلاعات خود را در مورد عکاسی، به ویژه عکاسی منظره بالا ببرید. در ادامه این راهنما ما پنج دوره محبوب و کم هزینه Udemy را برای شما انتخاب کردیم تا مجبور نباشید آن‌ها را جستجو کنید و بتوانید با هزینه مناسب، بهترین و حرفه ای ترین کورس های عکاسی را در اختیار داشته باشید.

بهترین دورهای عکاسی udemy

وقتی تصمیم می گیرید کمی از شلوغی های اطراف خود فاصله بگیرید و به طبیعت بروید، دوربین شما می تواند بهترین دوست شما در این سفر باشید و عکاسی از مناظر طبیعی زیبا و چشم نواز نیز تقریبا می تواند شبیه به مدیتیشن عمل کند. پیشنهاد می کنیم قبل از این که تصمیم به سفر بگیرید، نکاتی که در ادامه برای شما می آوریم را به همراه داشته باشید تا وقتی به منظره ای بی نظیر برای عکاسی رسیدید، بتوانید از آن تصویر مناسبی را ثبت نمایید. مواردی که معرفی خواهیم کرد مربوط به کورس ها و دوره های محبوب و حرفه ای Udemy هستند، البته سعی شده تا بهترین دوره های عکاسی منظره را جمع آوری کنیم و همچنین خوب است در نظر داشته باشید که این دوره ها هزینه کمتری نسبت به سایر دوره های عکاسی آکادمی Udemy دارند و می توانند یک دوره آموزشی عالی و کم هزینه برای همه علاقه‌مندان به عکاسی به شمار بیایند. 

دوره ابتدایی نکات عکاسی منظره : راه حل های ساده برای مبتدیان

مبتدیانی که علاقه‌مند به عکاسی هستند باید در ابتدای مسیر خود نکات مهمی را اعم از نحوه صحیح نگه داشتن دوربین در نظر داشته باشند. در واقع این موضوع از اهمیت بسیاری برخورداراست که هنگام عکاسی دوربین خود را به چه صورت نگه می دارید چرا که واضح تر شدن عکس های شما با نحوه گرفتن دوربین ارتباط مستقیمی دارد. اولین راه حلی که اکثر مبتدیان عکاسی باید به دنبال آن باشند، پاسخ به این سوال است که چرا عکس های من به اندازه کافی واضح نیستند؟ دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شوند عکس های شما نسبت به سایرین نا واضح تر ثبت شوند و در ابتدا باید این موارد را اصلاح نمایید. اساسی ترین آن‌ها به نحوه در دست گرفتن دوربین مربوط می شود.

قبل از اینکه بروید و سه پایه بخرید یا به سمت شاتر از راه دور متمایل شوید، با اصول اولیه آشنا شوید. 

به عبارت دیگر اساس عکاسی با گرفتن دوربین شروع می شود. به دنبال آن نکات دیگری در مورد ترکیب بندی برای عکاسی منظره ارائه می شود که می توانید در مرحله ثبت عکس از آن‌ها استفاده کنید. این دوره برای مبتدیانی که به هیچ وجه تجربه استفاده از دوبین عکاسی را نداشته اند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. اگر چند ماه است که به عکاسی می پردازید و تا حدودی با تجربه هستید، می توانید این دوره را رد کنید و به سایر دوره هایی که معرفی می کنیم، نگاهی بیندازید.

چشم انداز : ابزارهای عکاسی که تصاویر شما را POP می کنند

بهترین دورهای عکاسی udemy

بهترین دورهای عکاسی udemy

در این دوره شما می آموزید که چطور از پرسپکتیوهایی استفاده کنید که به عکس های شما عمق می دهند. 

به احتمال زیاد تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که چگونه می توان نشان داد که یک عکس دارای عمق است؟ پاسخ این است که با مفهوم پرسپکتیو می توانید عکس خود را عمق دار کنید. توانایی دست‌کاری اندازه ها و زوایای نسبی یکی از هنرمندانه ترین کارهایی است که می توانید در عکاسی انجام دهید. استفاده از پرسپکتیو برای توهم عمق و حرکت یک قانون اساسی عکاسی است. برای مثال، عکسی از خطوط راه ‌آهن که در دوردست هم ‌گرا هستند، نمونه ‌ای رایج از پرسپکتیو است.

این 9 سخنرانی که در دوره چشم انداز آکادمی Udemy ارائه می شود؛ راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به روش های مختلف، پرسپکتیو را در عکس ها خود اعمال نمایید و عکس هایی حرفه ای را ثبت کنید. ممکن است قبلاً در مورد قاعده یک سوم و پرسپکتیو خطی بدانید، اما در مورد پرسپکتیو منحنی یا مسطح در این دوره اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند به کارتان بیاید. آدام مارلی عکاس و مدرس معروفی است که کارگاه های عکاسی را در سراسر جهان برگزار می کند، در دوره چشم انداز مدرس شما خواهد بود. 

هنر یافتن نور: برای عکاسی بهتر از هنرمند درون خود کمک بگیرید

بهترین دورهای عکاسی udemy

بهترین دورهای عکاسی udemy

یافتن نور مناسب و یا ایجاد یک نورپردازی عالی یکی از مهم‌ترین اصول عکاسی حرفه ای به شمار می آید. آدام مارلی دستورالعمل های فوق العاده خود را با این دوره متمرکز در مورد مهم‌ترین عنصر برای عکس های عالی و نور پردازی حرفه ای، در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان یک عکاس مبتدی با بودجه کم، نیازی نیست که در ابتدای راه خود تجهیزات فانتزی متعددی را خریداری نمایید. ئپروژوکتروهای بزرگ، بازتابنده های نور و یا سایر تجهیزات نورپردازی می توانند بسیار پر هزینه و حتی دست و پا گیر باشند. عکاسی منظره، تنها کافی است موقعیت مکانی خود را تغییر دهید و از نور طبیعی استفاده کنید. اگر در مکانی نور مناسب و کافی نداشته باشید، باید حرکت کنید و از زوایای دیگر به منظره مورد نظر خود نگاه بیندازید.  بنابراین، بیایید در دوره هنر یافتن نور آکادمی Udemy یاد بگیریم که چگونه نور را پیدا کنیم.

آدام مارلی از هنر رنسانس و تکنیک های مورد استفاده هنرمندانی مانند میکل آنژ، مونه و کاراواجو درس های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این دوره کوتاه 1.5 ساعته به شما کمک می کند تا بفهمید که هر پرتو نور کیفیت خاص خود را دارد و آگاهی از آن چگونه می تواند به شما در کادربندی بهتر عکس هایتان کمک کند.

چگونه یک عکاس حرفه ای در فضای باز و طبیعت باشیم

بهترین دورهای عکاسی udemy

بهترین دورهای عکاسی udemy

عکاسی حرفه ای در فضای باز و طبیعت، یکی از جنبه های مهم در تبدیل شدن به یک عکاس با تجربه است. برای این که بتوانید به این قابلیت دست پیدا کنید باید عزم خود را جزم کرده و عکاسی از طبیعت را به صورت جدی آغاز کنید. عکاسی ممکن است در ابتدا یک علاقه و یا سر گرمی باشد، اما در دنیای امیروز شما می توانید با حرفه ای شدن در هر زمینه ای، علاقه و سرگرمی خود را به یک تجارت سودده تبدیل کنید. 

برای حرفه ای شدن باید مراحل نسبتا سختی را طی کنید، بنابراین برای سخت تر شدن کارتان آماده شوید! این مرحله می تواند آزمونی برای صبر و مهارت شما به شمار بیاید. 

اکنون که در این راهنما همراه ما هستید، به این معنی است که شما عاشق فضای باز و عکاسی هستید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این دوره 14 ساعته آکادمی Udemy که شما را با عکاسی حرفه ای آشنا می کند، شکاف های آموزشی خود را پر کنید و به این ترتیب آموزش های حرفه ای را پشت سر بگذرانید. سخنرانی های این دوره به شما کمک می کنند تا فکر خود را به کار بیندازید. “10 فرمان عکاسی حرفه ای” همان چیزی است که می تواند به شما در طراحی کسب و کار عکاسیتان کمک بسیاری کند.

با این حال، این دوره تنها برای ایجاد کسب و کار نیست و بسیاری از درس ها طوری گرد آوری شده اند که می توانید به صورت عمقی با مفهوم های مختلف آشنا شوید. در این دوره شما با یکی از بهترین استادان عکاسی همراه خواهید شد، چارلی بورلند به عنوان یک عکاس، معلم و نویسنده حرفه ای با تجربه بسیار زیادی با شما در این دوره حرفه همراه خواهد بود. 

کلاس کارشناسی ارشد عکاسی : راهنمای کامل شما برای عکاسی

بهترین دورهای عکاسی udemy

بهترین دورهای عکاسی udemy

می توان گفت که در دنیای امروز همه باید کمی عکاسی یاد بگیرند. فرقی نمی کند که یک مبتدی باشید و یا تا به حال در عکاسی تجربه داشته اید، اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید پیشنهاد می کنیم این دوره را تهیه نمایید. کلاس کارشناسی ارشد عکاسی، محبوب ترین کلاس عکاسی در آکادمی Udemy است، دلیل محبوبیت این کلاس این است که نگاه گسترده ای به مبانی عکاسی دارد و تقریبا تمامی جنبه های عکاسی را پوشش می دهد. حتی اگر تا به حال دوبین به دست نگرفته اید، وارد این کلاس شوید و در پایان آخرین جلسه آموزش می توانید تغییرات را احساس کنید! 

کلاس کارشناسی ارشد عکاسی این آکادمی به صورت 15 ساعت است که می تواند کمک بسیاری در مسیر حرفه شدن به شما کند. همچنین نیازی نیست که به دنبال وسایل گران قیمت باشید زیرا یک دوربین خوب گوشی هوشمند نیز می تواند چیزهای زیادی در مورد توانایی “دیدن” مناظر و کادربندی ها، قبل از گرفتن عکس، به شما بیاموزد. سخنرانی های این دوره شامل تمرینات عملی بسیاری می شود. دروس نیز کوتاه هستند و از مفاهیم تئوری بسیاری کمی در آن استفاده شده است.

کافی است در قدم اول مفاهیم را به طور گسترده درک کنید و برای گرفتن هزار عکس اول خود به بیرون بروید. اگرچه ممکن است عکس های ابتدایی شما خوب نباشند، اما باید بدانید که هیچ راهی بهتر از تمرین زیاد برای تسلط بر هنر وجود ندارد. همچنین اگر می خواهید یادگیری خود را سریع تر کنید، پیشنهاد می دهیم از دوره های رایگانی که در اینترنت وجود دارند نیز استفاده نمایید. دوره های کاربردی که در زمینه عکاسی وجود دارند، نگاه شما را نسبت به مناظر و کادر بندی صحیح تغییر خواهند دارد و می توانید بیشتر بر روی مفاهیم هنری در عکاسی تمرکز نمایید.

اگر عاشق عکاسی هستید، به سفر بروید!

همه افراد به نحوی علاقه‌مند به سفر کردن هستند، اگر شما به عکاسی علاقه‌مند هستید و می خواهید مهارت های خود را در این زمینه گسترش دهید، پیشنهاد می کنیم هر دو علاقمندی خود را با یکدیگر ترکیب کنید و یک تجربه فوق العاده از هر دوی آن‌ها خلق کنید! حتی ممکن است زمانی که در حرفه عکاسی مهارت های خود را ارتقا دادید در شرکت های فعال در صنعت گردشگری و مسافرتی به فعالیت بپردازید و برای عکس هایی که ثبت می کنید، پول دریافت کنید. یک درک ساده از اصول اولیه و یک چشم تمرین شده برای دیدن مناظر زیبا در مرکز کادر، تنها چیزی است که در این مسیر به آن‌ها نیاز دارید.

علاوه بر این، شما همیشه می توانید به وب بازگردید و با یک دوره عکاسی یک گام دیگر به جلو بردارید. شاید از بین برخی از بهترین کلاس های عکاسی در Udemy بتوانید دوره ای مفید و کاربردی را پیدا کنید. هر یک از این پنج دوره که در این راهنما به شما معرفی کردیم، جنبه ای از مهارت های عکاسی شما را تقویت خواهند کرد. همچنین، استادان حرفه ای و با تجربه ای مدرس این دوره ها هستند و بنابراین نیازی به نگرانی در مورد هزینه ای که برای آن‌ها واریز می کنید نخواهید داشت. شما این فرصت را دارید تا دوره های مورد نظر خود در آکادمی Udemy را از طریق خدمات پرداخت آنلاین سامانه اول پرداخت، در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت ریالی پرداخت نمایید. 

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.