خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool | پرداخت در سایت languagetool

زمان مطالعه 4 دقیقه

تمامی افرادی که با نوشتن و به طور کلی نگارش متون مختلف نیاز دارند، لازم است تا یک ادیتور آنلاین هم کنار دستشان باشد تا دچار اشتباهات گرامری و دستوری نشوند. خرید اکانت Language Tool هم دقیقا همان نیاز را برطرف می‌کند و به نویسندگان (مخصوصا نویسندگان فریلنسر) کمک می‌کند تا هیچ اشتباه گرامری ریز و درشتی از قلم نیفتد. اگر با فضای برنامه گرامرلی آشنا بوده باشید، حتما می‌دانید که یک گرامر چکر آنلاین چه قابلیت‌ها و توانایی‌هایی دارد و چقدر می‌تواند در ثبات و یکدست شدن متون فارسی و انگلیسی نقشی کلیدی ایفا کند. در این مقاله به آموزش خرید اکانت Language Tool می پردازیم.

خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool

اکانت Language Tool از آن‌دسته ابزار ویرایش گرامری است که می‌تواند برای انواع زبان‌های مختلف مفید و کارآمد تلقی شود. در ضمن، از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار همین است که می‌توان آن را به صورت یک افزونه در نرم‌افزار Word نصب کرد و دقیقا مثل یک دستیار هوشیار و حواس‌جمع از آن کار کشید. البته این دستیار هوشیار و کاردرست، مزایا و معایبی هم دارد و برای دسترسی به ویژگی‌های خیلی اختصاصی آن باید از اکانت پرمیوم استفاده کرد. اما چطور می‌توان اکانت پرمیوم Language Tool را خرید و این اکانت چه مزایایی دارد؟

خرید اکانت Language Tool

معرفی نرم‌افزار اکانت Language Tool

نرم‌افزار Language Tool ابزاری برای چک کردن اشتباهات گرامری و دستور زبانی از نوع Open Source یا منبع باز است که بیشتر برای حل مشکلات نوشتاری نویسندگان و فریلنسرها به کار گرفته می‌شود. استفاده از اکانت Language Tool به کاربران کمک می‌کند تا اشکالات گرامری خود در مقالات و متون مختلف را پیدا و برطرف کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از زبان فارسی است. به دلیل طراحی بسیار دقیق آن، امکان عیب‌یابی گرامری و پشتیبانی از دستور زبان فارسی به صورت کامل و بی‌نقص وجود خواهد داشت.

البته این نرم‌افزار از زبان‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کند؛ زبان‌هایی از قبیل انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، لهستانی و روسی از این قبیل هستند. اکانت Language Tool در مقام مقایسه با سایر نرم‌افزارها مانند برنامه گرامرلی (Grammarly) می‌تواند اشتباهات و مسائلی را که به آسانی قابل شناسایی نیستند بیابد و آن‌ها را به سرعت رفع کند. یکی دیگر از امکانات پیشرفته و مثبت اکانت Language Tool این است که می‌توان به واسطه آن، یک دیکشنری شخصی ایجاد کرد و لغات خاصی که مد نظر است را به آن افزود.

همچنین می‌توان از این نرم‌افزار در روش‌های مختلف از جمله به کارگیری به عنوان افزونه در Google Chrome یا Mozilla Firefox استفاده کرد. البته کاربردی‌ترین روش استفاده از نرم‌افزار Language Tool به کارگیری آن به عنوان یک دستیار همیشه‌ آماده در فضای Word است که می‌تواند به عنوان عصای دست نویسندگان فریلنسر ظاهر شود.

خرید نرم افزار Language Tool

خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool

استفاده از اکانت Language Tool به صورت غیر رایگان نیازمند پرداخت هزینه‌هایی به صورت ماهانه، فصلی (۳ ماهه) و سالانه است. در ادامه تمام هزینه‌هایی که این نرم‌افزار در رابطه با اکانت پرمیوم خود ارائه می‌دهد را مشاهده می‌کنید.

  • هزینه ماهانه اکانت: ۱۹ دلار
  • قیمت اکانت پرمیوم به صورت ۳ ماهه (فصلی): ۳۹ دلار
  • هزینه‌های سالانه: ۵۹ دلار

نحوه استفاده از ادیتور آنلاین Language Tool

حالا که اکانت Language Tool را برای خود ایجاد کرده‌اید و می‌توانید از قابلیت‌های رایگان آن استفاده کنید، می‌توانید به راحتی وارد سایت Language Tool شوید و در صفحه کاربری خودتان از ادیتور آنلاین لذت ببرید.

  • نصب داخل ورد (Word)

برای نصب افزونه اکانت Language Tool کافی است از گزینه‌های بالای صفحه کاربری، گزینه Apps & Add-ones را انتخاب و از منوی Office Plugins، روی برنامه ورد (Word) کلیک کنید. برای کاربری ساده‌تر هم می‌توانید روی این لینک کلیک کنید تا به صورت مستقیم، وارد صفحه نصب ابزار Language Tool در ورد شوید.

  • نصب از طریق افزونه Language Tool

همان‌طور که در بخش بالا متوجه شدید، برای افزودن پلاگین‌ها یا افزونه‌های اکانت Language Tool می‌توانید از گزینه‌های بالای صفحه، روی گزینه Apps & Add-ones کلیک و سپس از طریق نوار Browser Add-ones هرکدام از ۵ مرورگری که مد نظرتان است را انتخاب کنید.

  • استفاده از طریق اپلیکیشن Language Tool
خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool

همان‌طور که در بخش مزایای نرم‌افزار Language Tool گفته بودیم، کاربری این نرم‌افزار بسیار ساده است. برای استفاده از اپلیکیشن‌های این نرم‌افزار از گزینه‌های بالای صفحه، گزینه Apps را انتخاب کنید و از بین ۳ پلتفرم ios، macOS و Windows یکی را برگزینید.

خرید اکانت پرمیوم Language Tool

به مهم‌ترین بخش از مطلب امروز، یعنی خرید اکانت Language Tool به صورت پرمیوم و اختصاصی رسیدیم. در ابتدا و پیش از بررسی روش خرید اکانت‌های پرمیوم، لازم است تا با مزایای قابلیت‌های غیر رایگان این پلتفرم آشنا شویم. اکانت‌های پرمیوم این نرم‌افزار در مقایسه با دانلود رایگان Language Tool از مزایای زیر برخوردار هستند:

  • امکان استفاده گروهی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزار
  • امکان پشتیبانی از ۱۰۰ هزار حرف (کاراکتر)
  • قابلیت نصب افزونه نرم‌افزار در محیط Microsoft Office از جمله Word
  • استفاده در محیط Google Docs
  • برخورداری از قابلیت‌های اختصاصی با ارائه اسامی و ایمیل‌های مشخص

برای خرید اکانت پرمیوم Language Tool به بخش اختصاصی Premium در سایت Language Tool بروید و یکی از ۲ اکانت غیر رایگان را انتخاب کنید. برای ادامه پرداخت هم می‌توانید تا هزینه‌ها را از طریق درگاه PayPal پرداخت کنید. در این بخش و برای پرداخت آسان، می‌توانید روی خدمات مطمئن و حرفه‌ای مجموعه اول پرداخت حساب ویژه‌ای باز کنید. مجموعه مجرب و قدرتمند اول پرداخت با فراهم کردن انواع خدمات پرداخت در سایت‌های خارجی در کنار شما ایستاده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT