دوره های آموزش Google Analytics

معرفی بهترین دوره های آموزش Google Analytics

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا شما هم می خواهید نحوه استفاده از Google Analytics را بدانید؟ در این مقاله به معرفی بهترین دوره های آموزش Google Analytics می پردازیم.

Google Analytics درواقع ساده‌ ترین ابزاری نیست که می‌توانید از آن استفاده کنید. این ابزار از اصطلاحات پیچیده بسیاری استفاده می‌کند، گزارش‌ های بی ‌پایانی برای کاوش در این ابزار وجود دارد، و همچنین لازم است بدانید استخراج نتایج معنادار از داده‌ ها نیاز به درک عمیق سئو دارد.

دوره های آموزش Google Analytics

در واقع برای یک کاربر معمولی، همه چیزهای این ابزار نسبتاً بی‌ارزش است. البته لازم به ذکر است اگر می‌خواهید کاری بیش از بررسی تعداد بازدید صفحات سایتتان در چند هفته گذشته انجام دهید، به آموزش فشرده نیاز دارید.

دوره‌های Google Analytics می‌توانند تا چند صد دلار برای شما هزینه بردارند اما نیازی نیست که آنقدرها هزینه کنید. به‌عنوان خواننده مقاله های این سایت می‌توانید مجموعه ‌ای از دوره‌ های Google Analytics را تنها با ۳۵ دلار تهیه کنید. قیمت معمولی بسته 995 دلاری است، بنابراین با تهیه ی این پکیج ها 96 درصد تخفیف برای خود قائل هستید.

خرید با ویزا و مستر

بیایید در ادامه نگاهی بیندازیم که هر کدام از دوره ها شامل چه مواردی می شوند.

دوره گواهی Google Analytics : متخصص شوید و درآمد بیشتری کسب کنید

می‌توانید در آزمون Google Analytics (که توسط Google صادر شده است) شرکت کنید تا گواهینامه‌ ای که در این صنعت به رسمیت شناخته شده است دریافت کنید. این آزمون که رایگان است 90 دقیقه طول می کشد و از سوالات چند گزینه ای در آن استفاده می شود.

این دوره شما را برای امتحان آماده می کند. این دوره شامل 23 سخنرانی، دو ساعت محتوای ویدئویی و صدها سوال تمرینی  برای شما است.

دوره ی Google Analytics برای مبتدیان: دوره آموزشی عملی

درواقع باید بدانید که دوره دوم صرفاً بر آموزش متمرکز است تا آمادگی برای امتحان. این دوره برای مبتدیان، تمرینات عملی را ارائه می دهد که به سرعت آن ها را از وضعیت مبتدی به سطح پیشرفته منتقل می کند.

در این دوره شما 28 سخنرانی و دو ساعت ویدیو، یک حساب آزمایشی تجزیه و تحلیل برای تمرین، و توضیحات کامل در مورد تمام جنبه های ابزار دریافت می کنید.

دوره ی Google Analytics: بازاریابی

اگر به درستی از این دوره استفاده کرده و بهره ی لازم را از آن ببرید، Google Analytics می تواند منبع داده ای باشد که درواقع کل کمپین های بازاریابی را حول آن ایجاد می کنید.
 دوره سوم در بسته نرم افزاری از آن به عنوان تمرکز استفاده می کند. این مورد به شما می آموزد که چگونه در حجم وسیعی از داده ها در برنامه پیمایش کنید و همچنین نحوه استخراج بینش بازاریابی از داده های گفته شده را نیز به شما توضیح می دهد. در این دوره خواهید فهمید که چگونه از Google Analytics برای تصمیم گیری استفاده کنید و چگونه داده ها را به کمپین های تبلیغاتی مؤثر گوگل تبدیل کنید. این دوره دارای 33 سخنرانی و چهار ساعت ویدئو می باشد.

دوره ی روش های Google Analytics 

دوره های آموزش Google Analytics

دوره های آموزش Google Analytics

این دوره توسط تحلیلگر بازاریابی بسیار با تجربه، Guido Hummel برگزار می شود. در این دوره به جای تئوری، بر مهارت های عملی تمرکز شده است. روش ها و تکنیک های اندازه گیری، نظارت و تجزیه و تحلیل ترافیک وب را در این دوره خواهید آموخت. این دوره دارای 18 سخنرانی و دو ساعت ویدئو است.

دوره ی تجزیه و تحلیل بازاریابی در Google Data Studio

دوره نهایی این بسته، تجزیه و تحلیل بازاریابی در Google Data Studio است.  این دوره نحوه راه ‌اندازی یک داشبورد تجزیه و تحلیل در Google Data Studio را توضیح می‌دهد تا به شما در تصمیم‌گیری بهتر در مورد فروش و بازاریابی کمک کند. اگر شما از پیشینه نقش فروش هستید و می خواهید به نقش های تحلیلی بپردازید، این دوره برای شما مناسب است. امیدواریم موارد موجود در این مقاله که با نقد و بررسی دوره های Google Analytics گرد آوری کرده ایم، مورد پسند شما قرار بگیرد و همچنین شما بتوانید بهترین دوره را برای شروع آموزش و پیشبرد اهداف خودتان انتخاب کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT