نرم افزار خرید و فروش گاراژ

۵ نرم افزار خرید و فروش گاراژ

زمان مطالعه 4 دقیقه

با این برنامه های موبایل مخصوص خرید و فروش، می‌توانید گاراژ یا انباری خود را بفروش برسانید، یا در منطقه محلی خود ملکی مناسب با قیمت مناسبی پیدا کنید.با نرم افزار خرید و فروش گاراژ می توانید وسایل اضافی خود را بفروشید.

فروش گاراژ راهی عالی برای یافتن معاملات خوب در مورد اقلام مفید است. کل این اصطلاح “سطل زباله یک مرد گنج مرد دیگر است” در واقع درست است. اما اگر تابلوی فیزیکی حیاطی که آن را تبلیغ می‌کند نمی‌بینید، چگونه می‌توانید یکی را در منطقه خود پیدا کنید؟

خوب امروزه، شما می‌توانید برنامه های فروش آنلاین گاراژ را پیدا کنید. یکی از برنامه های موجود در لیست ما به عنوان فروش مجازی گاراژ عمل می‌کند، در صورتی که بقیه می‌توانند به شما کمک کنند تا فروش های حضوری محلی و حتی فروش املاک را در منطقه خود پیدا کنید.

1. نرم افزار خرید و فروش گاراژ: VarageSale

VarageSale به شما کمک می کند تا با فروشندگان محلی که سعی می کنند از شر اقلام “گاراژ” خود خلاص شوند، بدون اینکه واقعاً یک گاراژ برای فروش داشته باشید، ارتباط برقرار کنید. بسیاری از اقلام به صورت جداگانه در VarageSale فهرست می‌شوند تا بتوانید دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، با فروشنده ارتباط برقرار کنید و کالای خود را گیر بیاورید.

با این حال، می توانید فروش گاراژ محلی را نیز با جستجوی ساده عبارت در برنامه پیدا کنید. VarageSale زمان و تاریخ نزدیک شما را نشان می دهد که می‌توانید به صورت فیزیکی در آن محل حضور پیدا کرده و از آن خرید کنید.

چیزی که در مورد VarageSale منحصربه‌فرد است این است که همه افرادی که به برنامه می‌پیوندند، قبل از اینکه اجازه خرید یا فروش کالایی را پیدا کنند، یک فرآیند بازبینی دستی را طی می‌کنند. این فرآیند حداکثر ایمنی را هم در سمت فروشنده و هم برای خریدار تضمین می کند.

2.نرم افزار Cplus for Craigslist

Craigslist همیشه یک راه عالی برای یافتن آنلاین اقلام گاراژ بوده است. وبسایت Craigslist همیشه به راحتی قابل پیمایش بوده است، اما همچنین محلی برای چند پست عجیب و غریب بوده است.

برنامه CPlus استفاده از Craigslist و پیمایش تبلیغات طبقه بندی شده را آسان تر می کند. اگر می‌خواهید فقط در شهر خود به دنبال فروش گاراژ باشید، می توانید؛ اما شما همچنین می‌توانید به دنبال فروش گاراژ در چندین شهر نزدیک باشید و سپس این جستجو را در صفحه اصلی خود ذخیره کنید.

سپس، هر زمان که نیاز به فروش گاراژ را احساس کردید، می‌توانید برنامه را باز کنید و فورا نتایج جستجو را برای فروش گاراژ یا فروش حیاط نزدیک خود مشاهده کنید. اگر هدف شما راه‌اندازی یک پست فروش گاراژ مجازی است، می‌توانید به راحتی این کار را از طریق CPlus نیز انجام دهید!

3. نرم افزار خرید و فروش گاراژ: Nextdoor

اگر در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنید، مطمئناً نام برنامه Nextdoor را شنیده اید. Nextdoor به شما این امکان را می دهد که با همسایگان خود ارتباط برقرار کنید و متوجه شوید که چه کسی یک گاراژ فروشی دارد یا فقط یک یا دو کالا می فروشد.

می‌توانید صفحه اصلی را مرور کنید تا ببینید همسایه هایتان چه کار می‌کنند یا فقط به آن دسترسی پیدا کنید و فروش گاراژ را جستجو کنید. با هر پست، معمولاً جزئیات مربوط به نوع اقلام و البته آدرس گاراژ فروش را خواهید یافت.

4.نرم افزار خرید و فروش : Facebook Marketplace

بخش بازار Facebook یک راه عالی برای یافتن فروش آنلاین گاراژ است. مانند سایر برنامه ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عبارت فروش گاراژ یا فروش حیاط را جستجو کنید و گزینه های زیادی در این نزدیکی پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک کالای خاص هستید، می‌توانید به طور خاص آن کالا را جستجو کنید تا مجبور نباشید تعداد زیادی آگهی های نامرتبط گاراژ را بررسی کنید.

اگر در نهایت برای فروش یک کالای خاص با کسی ملاقات کردید، مطمئن شوید که اقدامات احتیاطی مناسب را انجام داده اید. برخلاف اعضای VarageSale، اعضای فیسبوک به صورت دستی بررسی نمی‌شوند. بنابراین مراقب باشید که در کجا با شخصی برای فروش حضوری ملاقات می کنید و باید در نظر داشته باشید که شخص دیگری را با خود ببرید، خواه در حال خرید یا فروش باشید.

5.نرم افزار Estate sales

در حالی که Estate Sales عموماً بسیار بزرگتر از فروش گاراژ محلی شما است، اما همچنان راهی عالی برای یافتن محصولات عالی با قیمت پایین تر است. اگر هرگز از Estate Sales خرید نکرده اید، باید بگویم که ضرر بزرگی کرده‌اید. پیدا کردن یک مبلمان زیبا یا دکوراسیون منزل بسیار آسان است. گاهی حتی راحت تر از فروش سنتی حیاط.

می‌توانید به نمای نقشه منطقه خود نگاه کنید و همه فروش های برنامه ریزی شده املاک را مشاهده کنید. وقتی روی یکی کلیک می کنید، اطلاعات زیادی به شما می دهد. اغلب برای هر کالایی که فروخته می‌شود یک تصویر و همچنین اطلاعات لازم مانند تاریخ، زمان و مکانی که فروش ملک انجام می‌شود، مشاهده خواهید کرد. برخی از فروش املاک حتی به طور کامل آنلاین است.

چند تخفیف عالی برای فروش گاراژ آنلاین کسب کنید

اکنون که بهترین راه ها برای یافتن نرم‌افزار اای فروش آنلاین گاراژ را می‌دانید، زمان آن فرا رسیده است که شروع کنید.

با فروش املاک، اغلب تصاویری از اقلام دقیق برای فروش را مشاهده خواهید کرد. اگر این اقلام بیشتر در کوچه شماست، اپلیکیشن Estate Sales را امتحان کنید.

با یک برنامه فروش گاراژ یا فروش حیاط، ممکن است شرح مختصری از دسته‌ها برای فروش دریافت کنید، اما تا زمانی که به آنجا نرسیدید نمی‌دانید چه چیزی وجود دارد. هنگام رفتن به گاراژ فروش همیشه یک فضای اسرارآمیز خوب وجود دارد.

اگر نیاز به فروش اقلام خود دارید، می توانید خودتان یک فروش گاراژ را میزبانی کنید و آن را در یکی از این برنامه ها تبلیغ کنید. یا می توانید اقلام خود را به صورت آنلاین از طریق چند وب سایت مختلف بفروشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT