Hosted

معرفی درگاه پرداخت میزبان (Hosted) و آشنایی با ویژگی های آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای پرداخت آنلاین روش‌های پرداخت، روز به روز متنوع‌تر می‌شود، چرا که بازار تجارت الکترونیک همواره در حال رشد است. با افزایش راه‌ها و روش‌های خرید آنلاین، فروشندگان ناچارند بر اساس آخرین متدهای پرداخت، به روز باشند و به این ترتیب می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مشتریان به راحتی می‌توانند از آن‌ها خرید کرده و پرداخت‌های خود را انجام دهند. یکی از انواع درگاه‌های پرداخت، درگاه پرداخت میزبان (Hosted) نام دارد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا در مورد این متد پرداخت ارزی نکات جالب توجهی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

درگاه پرداخت میزبان (Hosted) چیست؟

در این روش پرداخت، فروشنده در وب سایت فروشگاهی خود این امکان را برای خریدار فراهم کرده است تا مستقیما و به طور کاملا امن به صفحه‌ی پرداخت متصل شود و در آن صفحه اطلاعات پرداخت خود را وارد نماید. در این روش پرداخت یک لایه‌ی امنیت بیشتر برای مشتری فراهم شده است.

آیا دوست دارید بدانید درگاه پرداخت میزبان (Hosted) چگونه کار می‌کند؟ همچنان با ما همراه باشید.

آشنایی با نحوه‌ی عملکرد درگاه پرداخت میزبان (Hosted)

در کل چه بخواهید محصولی را بفروشید و یا خدمتی را ارئه دهید یا پرداختی برای خیریه داشته باشید، از طریق صفحه‌ی درگاه پرداخت میزبان (Hosted) می‌توانید این نوع پرداخت‌ها را انجام دهید. این نوع صفحات معمولا به صفحه‌ی وب سایت‌های فروشگاهی متصل می‌شوند یا در کمپین‌های بازاریابی اشتراک گذاری می‌شوند و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا تراکنش‌ها را با سرعت و امنیت تکمیل کنید.

فرایند کلی پرداخت با استفاده از درگاه پرداخت میزبان (Hosted)  به این صورت است که وقتی مشتری سفارش پرداخت را ارسال کرد ، این معامله با استفاده از یک درگاه پرداخت مطمئن پردازش می‌شود. و از آن پس در پست پرده پرداخت، کلیه‌ی عملیات مستقل از سیستم فروشنده اداره می‌شود به طوری که این عملیات پرداخت از تهدیدهای خارجی ایمن نگه داشته می‌شود. در حقیقت فروشندگان  با اجازه دادن به یک واسطه‌ی پردازش برای مدیریت این معاملات ، سیستم‌های تجاری خود را ایمن نموده  و از اعتبار شخصی مشتریان خود محافظت می‌کنند.

یک صفحه درگاه پرداخت میزبان (Hosted) برای ارائه دهندگان خدمات پرداخت این امکان را فراهم می‌کند تا صدور گواهینامه PCI و الزامات کار برای تطابق اطلاعات پرداخت مربوط به پذیرش کارت‌های اعتباری را مدیریت کنند. از آنجایی که پردازش کارت اعتباری می‌تواند پیچیده باشد و به یک متخصص برای مدیریت نیاز دارد، تعداد فروشندگانی که از یک واسطه‌ی پرداخت برای این منظور استفاده می‌کنند همچنان در حال افزایش است و آن‌ها ترجیح می‌دهند که مدیریت پرداخت‌ها را بر عهده‌ی این واسطه‌ها قرار دهند.

پس یک درگاه پرداخت میزبان (Hosted) در حقیقت یک واسطه است که مدیریت پرداخت‌های مشتریان را در وب سایت فروشگاهی شما به عهده می‌گیرد و دیگر نیازی نیست که کنترل عملیات پرداخت توسط خود فروشنده انجام شود. این واسطه بسیار مطمئن می‌باشد و پردازش‌های پرداخت از این طریق نیز بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

سخن آخر

چنانچه شما دوست عزیز تصمیم گرفته‌اید که یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید، قطعا برای پرداخت هزینه‌ها در آن باید امکان پرداخت امن و مطمئن را برای فروشندگان خود فراهم کنید. همانطور که گفته شد، هر چه روش‌های خرید آنلاین متنوع تر می‌شود، روش‌های پرداخت هزینه نیز تنوع پیدا می‌کند که صاحبان سایت‌های فروشگاهی باید از آن‌ها آگاه باشند. روش‌های مختلف پرداخت آنلاین در سایت‌ها وجود دارد که شما می‌توانید با کسب اطلاعات کافی در مورد آن‌ها، روش مناسبی را انتخاب کنید و امکان پرداخت برای مشتریان خود را از آن طریق فراهم کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT