سایت Kenhub

معرفی سایت Kenhub | خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت Kenhub

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت Kenhub یک پلتفرم آموزش آنلاین است که توسط Kenhub GmbH راه اندازی شده است. این پلتفرم در  حوزه مرتبط با پزشکی محتوای آموزشی تولید میکند.

پرداخت در سایت Kenhub

سایت Kenhub

  1. برای استفاده از Kenhub باید یک حساب کاربری (اکانت) ایجاد کنید. با این کار شما یک قرارداد بستید.
  2. شما فقط می توانید از Kenhub برای مطالعات شخصی در حوزه پزشکی استفاده کنید. هیچ استفاده دیگری به ویژه اهداف تجاری یا اشتراک گذاری حساب خود با افراد دیگر مجاز نیست.

ویژگی های Kenhub

سایت Kenhub

سایت Kenhub

  1. Kenhub منابع گسترده ای برای یادگیری آناتومی انسان با استفاده از فیلم ها، آزمون ها و مقالات را ارائه داده است.
  2. شما میتوانید یک ثبت نام رایگان (حساب بیسیک) با دسترسی محدود به محتوا و عملکردها داشته باشید. همچنین میتوانید اشتراک پولی (حساب پریمیوم) را تهیه کنید که دسترسی گسترده تری را به شما می دهد.
  3. شما می توانید از Kenhub فقط برای اهداف شخصی استفاده کنید.

چگونه می توان از تصاویر یا ویدیوهای Kenhub استفاده کرد؟

  1. اگر شخص حقیقی هستید و اشتراک پریمیوم فعال دارید، می‌توانید از تصاویر Kenhubبرای اهداف آموزشی حداکثر برای 500 دانش‌آموز در سال استفاده کنید.
  2. تصاویر Kenhub را می توان مستقیماً از وب سایت Kenhub (self-serve) دانلود کرد. این تصاویر فاقد واترمارک هستند، اما یک لوگوی Kenhub و URL کوچک در گوشه سمت راست پایین وجود دارد.
  3. اشتراک پولی فعال همچنین امکان نمایش ویدیوهای Kenhub را به صورت زنده در کلاس از طریق وب سایت فراهم میکند.
  4. استفاده از ویدیوها برای مقاصد غیرشخصی، اشتراک‌گذاری حساب با افراد دیگر، اشتراک‌گذاری سایر مطالب آموزشی وب‌سایت و نمایش ویدیوهای در زمینه‌هایی غیر از کلاس‌ها مجاز نیست. 
  5. تصاویر فقط در کلاس و برای اهداف آموزشی قابل استفاده هستند. نشریات دیجیتالی و چاپی یا دوره های آنلاین از پیش ضبط شده استثنا هستند و نیاز به مجوز جداگانه و ویژه دارند.
  6. Kenhub برای مؤسسات و شرکت‌ها (دانشگاه‌ها، ناشران، شرکت‌های داروسازی) مجوزهای ویژه (مانند دسترسی پریمیوم برای دانشجویان و مجوز استفاده از تصاویر) ارائه می‌دهد.

هزینه استفاده از Kenhub چقدر و نحوه پرداخت چگونه است؟

سایت Kenhub

سایت Kenhub

  1. ثبت نام و استفاده از حساب بیسیک رایگان است.
  2. در صفحه قیمت گذاری وب سایت Kenhub میتوانید هزینه حساب های پریمیوم را ببینید.
  3. همه قیمت‌ها با واحد پولی نمایش داده می‌شوند و در حین پرداخت میتوانید هزینه را به واحد پول کشور خود تبدیل کنید. در اتحادیه اروپا همه قیمت ها شامل مالیات های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده است.
  4. Kenhub پرداخت ها را از طریق ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس و پی پال می پذیرد.
  5. اگر تصمیم به استفاده از Paypal دارید، باید از ارائه دهنده پرداخت این پلتفرم به نام Fastspring استفاده کنید. شما همچنین یک قرارداد پرداخت جداگانه با این سرویس منعقد کنید.

پرداخت در سایت Kenhub

مدت زمان قرارداد چقدر است؟

  1. ثبت نام رایگان همیشگی است، اما مجاز به فسخ قرارداد تا پایان ماه جاری هستید.
  2. اشتراک های پولی مدت زمان مشخصی (به عنوان مثال ماهانه) دارد.
  3. همچنین اشتراک مادام العمر نیز وجود دارد.

آیا اشتراک پولی به طور خودکار تمدید می شود؟

بله، مگر اینکه شما یا Kenhub آن را لغو کرده باشید.

چگونه میتوان اشتراک خود را لغو کرد؟

  1. به جز اشتراک مادام العمر می توانید هر قراردادی را در هر زمان از طریق ایمیل به [email protected] یا از طریق صفحه مدیریت اشتراک خود لغو کنید.
  2. پس از لغو اشتراک حساب شما تا پایان دوره قرارداد فعلی فعال خواهد ماند. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت استفاده نکردن از اشتراک خود در آخرین دوره صورت‌حساب مبلغ قابل بازپرداخت نیست.
  3. پس از اتمام حساب پریمیوم حساب شما به طور خودکار به حساب بیسیک تبدیل میشود.

در صورت راضی نبودن از سرویس باید چه کار کرد؟

  1. اگر به هر دلیلی از این سرویس راضی نیستید، لطفاً ظرف 7 روز اول پس از اولین عضویت در Premium با ([email protected]) تماس بگیرید. بلافاصله حساب Premium شما فسخ می شود و ظرف چند روز به طور کامل وجه به شما بازپرداخت خواهد شد (ضمانت برگشت پول).
  2. این موضوع در مورد تمدید حساب های پریمیوم صدق نمی کند.

آیا میتوان از این سرویس انصراف داد؟

بله اگر در حال حاضر در اتحادیه اروپا زندگی می کنید و فقط از Kenhub برای یادگیری موضوعات مرتبط با پزشکی استفاده می کنید، حق انصراف دارید.

Kenhub چه مسئولیت‌هایی دارد؟

سایت Kenhub

سایت Kenhub

  1. مشکلات فنی Kenhub و یا تعمیرات اعلام شده یا اعلام نشده ممکن است منجر به محدودیت ها یا وقفه های بیشتر شود.
  2. Kenhub به طور قطع نمیتواند اعتبار و صحت محتوای آموزشی ارائه شده در پلتفرم خود را تضمین کند، اما این پلتفرم با متخصصان در هر زمینه همکاری نزدیک دارد تا مطمئن شود که شما دقیق ترین محتوا را دریافت می کنید. اگر اشتباهی در محتوایی مشاهده کردید، به Kenhub اطلاع دهید. این سرویس در اسرع وقت مشکل را بررسی و رفع خواهد کرد. 
  3. Kenhub در قبال تمام خسارات ناشی از سهل انگاری یا عمد توسط این سرویس، نمایندگان قانونی، کارکنان اجرایی و همچنین حداقل خسارات جزئی ناشی از سهل انگاری ناشی از صدمات بدنی، مسئولیت کامل دارد.
  4.  Kenhub مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از سهل انگاری از تعهدات قراردادی جزئی ندارد. یک تعهد قراردادی عمده یا major تعهدی است که برای اجرای قرارداد ضروری است و شما به عنوان یک مشتری معمولاً می توانید به آن اعتماد کنید. قرارداد جزئی یا minor به معنای هر قراردادی است که توسط یک طرف حداکثر تا 30 روز قبل بدون هیچ گونه مسئولیتی قابل فسخ است.

قوانین کپی رایت Kenhub

  1. به جز محتواهایی که برچسب “عمومی” یا public دارند یا شما یک مجوز قانونی دارید، همه متون، تصاویر و سایر محتوای ایجاد شده توسط Kenhub دارای قوانین کپی رایت هستند. بنابراین شما مجاز به انتشار، توزیع یا نمایش محتوای Kenhub نیستید.
  2. برای هر گونه استفاده دیگری از محتوا (مانند کپی، تکثیر، فرو مجدد)، باید رضایت کتبی یا مجوز Kenhub را داشته باشید.
کدام قانون برای قرارداد شما قابل اجرا است؟

این قرارداد تابع قوانین آلمان است. با این حال شما از حمایت قوانین کشوری که در آن مستقر هستید محروم نخواهید شد.

چگونه میتوان حساب Kenhub را حذف کرد؟

برای حذف اکانت خود با ([email protected]) تماس بگیرید.

اگر در مورد موضوعی اختلاف نظر داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

کمیسیون اروپا یک پلتفرم حل اختلاف آنلاین ایجاد کرده است و به شما کمک میکند تا اختلافات قراردادی در مورد خریدهای آنلاین خود را خارج از دادگاه با هزینه کم و به روشی ساده و سریع حل کنید. برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://ec.europa.eu/odr مراجعه کنید.

امتیاز 4.2/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT