سایت Magoosh

معرفی سایت Magoosh – پرداخت در سایت Magoosh – خرید از سایت مگوش

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت Magoosh یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به دانشجویان با ارائه محتوای آموزشی و آزمون های آزمایشی کمک میکند برای آزمون های GRE، GMAT، TOEFL، SAT، Praxis، MCAT، IELTS و غیره آماده شوند. این پلتفرم برنامه های مطالعاتی هدفمندی را ارائه می دهد و به زبان آموزان کمک میکند مهارت های خود را تقویت کنند و بهترین نتیجه را در آزمون ها بگیرند. دوره های مگوش به نظر می رسد که سابقه خوبی در کمک به دانش آموزان در دستیابی به اهداف خود دارند. تا به امروز بیش از 1.5 میلیون نفر از 185 کشور مختلف در برنامه های Magoosh شرکت کرده اند.

معرفی سایت Magoosh و خرید از سایت مگوش

به عنوان مثال با بررسی نمرات GMAT، یک دانش آموز Magoosh به طور میانگین 90 امتیاز بالاتر از سایر دانش آموزان GMAT کسب می کند و تنها 10٪ از تمام شرکت کنندگان GMAT بالاتر از 700 نمره می گیرند، 30٪ از دانش آموزان Magoosh نمره بیش از 700 را کسب کرده اند.

سایت Magoosh

سایت Magoosh

کاربران در این پلتفرم میتوانند یادداشت برداری کنند و بازخورد خود را در یک رابط یکپارچه به اشتراک بگذارند. علاوه بر این Magoosh به تیم ها امکان مشاهده سوالات و تمرینات و فیلم های درسی و ارتباط با معلمان را میدهد. دانش آموزان در Magoosh میتوانند روند پیشرفت خود را مشاهده کنند و یادآوری هایی را در مورد برنامه های مطالعه از طریق پیام های متنی دریافت کنند. قیمت گذاری دوره ها بر اساس اشتراک ماهانه و سالانه است و پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل و فرم تماس آنلاین امکان پذیر است.

مزایای Magoosh (خرید از سایت مگوش)

Magoosh یک پلتفرم عالی برای کسانی است که میخواهند در آزمون های مختلف مانند آیلتس و تافل شرکت کنند. برخی از مزایای این پلتفرم شامل موارد زیر است:

  • مقرون به صرفه
  • کاربر پسند
  • منابع مطالعاتی مفید
  • پشتیبانی مشتری
  • شخصی سازی
  • ارائه تست ها و آزمون ها 
  • ویدیوهای آموزشی

مگوش چگونه کار می کند؟

سایت Magoosh

سایت Magoosh

صرف نظر از اینکه میخواهید در کدام آزمون شرکت کنید، برای استفاده از Magoosh باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برای یک حساب کاربری Magoosh ثبت نام کنید.
  2. پروفایل خود را تکمیل کنید و در یک تور ویدیویی از سایت شرکت کنید.
  3. برای دریافت برنامه مطالعاتی خود باید در یک آزمون کوتاه شرکت کنید.
  4. دروس ویدیویی را تماشا کنید.
  5. یه کوییز را انجام دهید.
  6. به سوالات تمرینی پاسخ دهید.
  7. با فلش کارت های Magoosh تمرین کنید.
  8. یک تست تمرینی را انجام دهید.
  9. میتوانید یک معلم خصوصی بگیرید.

نحوه ایجاد حساب کاربری در Magoosh (سایت مگوش)

ساخت یک حساب در Magoosh بسیار ساده است. اگر برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک رمز عبور انتخاب کنید. اگر میخواهید برای یک دوره کامل ثبت نام کنید، باید تمام موارد بالا را انجام دهید و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. Magoosh بیشتر کارت های اعتباری و دبیت کارت، پی پال و Alipay را می پذیرد.

قیمت گذاری Magoosh

هزینه دوره آمادگی آزمون های  Magoosh بستگی به نوع آزمون و مدت زمانی دارد که می خواهید از این پلتفرم استفاده کنید. تمام دوره های آمادگی آزمون Magoosh یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه و 7 روز ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهد. اگر دوره‌ای را خریداری کردید ولی پشیمان شدید، می‌توانید ظرف یک هفته پول خود را به صورت کامل پس بگیرید.

سایت Magoosh

سایت Magoosh

همچنین اگر در حال آمادگی برای آزمونی هستید که قبلاً شرکت کرده‌اید، Magoosh ضمانت میکند که نمره بهتری کسب کنید در غیر این صورت پول شما را پس میدهد. بنابراین اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا مگوش برای شما مناسب است، می‌توانید آن را امتحان کنید. 

اگر میخواهید در چند آزمون مختلف شرکت کنید Magoosh تخفیف های ویژه ای ارائه می دهد. (البته باید در این مورد به شرکت ایمیل بزنید). در مجموع قیمت های مگوش کاملا منصفانه است.

بررسی دوره های آمادگی Magoosh و خرید از سایت مگوش

در این بخش دوره‌های آمادگی مختلفی را که مگوش ارائه می‌دهد بررسی میکنیم. این دوره ها شامل موارد زیر است:

  • GRE 
  • GMAT 
  • SAT 
  • ACT 
  • MCAT 
  • IELTS
  • TOFEL

برای مثال دوره آمادگی GRE تمام موضوعات GRE از جمله ریاضی، زبانی (Verbal) و AWA را پوشش می دهد. این دوره شامل درس های ویدئویی، بیش از 1200 سوال تمرینی و حداکثر سه تست تمرینی است. همچنین به یک محاسبه گر نمره، Vocabulary Builder، فلش کارت‌ (واژگان و ریاضی)، یک برنامه آمادگی و تمرین GRE، و پشتیبانی ایمیلی شبانه روزی دسترسی خواهید داشت.

سایت Magoosh

سایت Magoosh

مگوش همچنین آموزش آنلاین GRE را نیز ارائه میدهد و حدود 100 دلار در ساعت هزینه دارد (هر چه ساعت های بیشتری را انتخاب کنید از تخفیف بیشتری برخوردار می شوید). به گفته مگوش اگر قبلاً GRE را گذرانده باشید، این دوره حداقل 5 نمره، نمره شما را بیشتر میکند.

هزینه GRE 

بسته آموزشی GRE شامل سه پکیج ماهانه 149 دلار، 6 ماهه 179 دلار و یک دوره شش ماهه همراه با آموزش 479 دلار است.

هزینه GMAT

دوره های GMAT مگوش به دو دسته خودآموز و راهنما تقسیم می شوند. دو دوره خودآموز وجود دارد: ” Math + IR ” (هزینه 219 دلار برای 1 سال شامل مسائل ریاضی و استدلال) و “Premium” (هزینه 249 دلار برای یک سال شامل ریاضی، زبانی ، استدلال و AWA).

بسته راهنما “ Live + Premium” (هزینه برای یک سال 599 دلار شامل تمام محتوای Premium و 16 ساعت تدریس خصوصی است.)

هزینه TOFEL

دوره تافل شامل دو دسته 1 ماهانه به قسمت 109 دلار و 6 ماهه 129 دلار است و حدودا 350 ویدئو به صورت آزمون و 150 ویدئو آموزشی ارائه میدهد.

هزینه SAT

هزینه دوره خودآموز برای 12 ماه 129 دلار و دوره راهنما همراه با آموزش برای یک سال399 دلار است.

هزینه ACT

هزینه دوره خودآموز برای 12 ماه 129 دلار و دوره راهنما همراه با آموزش برای یک سال399 دلار است.

هزینه LSAT

هزینه دوره خودآموز برای یک سال 299 دلار و دوره راهنما همراه با آموزش 599 دلار است.

هزینه IELTS

هزینه دوره یک ماهه آیلتس 109 دلار و 6 ماهه 129 دلار است.

برای خرید از سایت مگوش و پرداخت هزینه آن با ویزا کارت و مسترکارت میتوانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

پرداخت در سایت Magoosh

امتیاز 4.3/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT