معرفی کیف پول Copay برای نگهداری اختصاصی بیت کوین

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از محبوب‌ترین کیف پول های بیت کوین، کیف پول Copay می‌باشد که از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است. در این مقاله با ویژگی‌های این کیف پول آشنا خواهیم شد.

کیف پول Copay چیست؟

کیف پول Copay چیست

همانطور که قبلا در مورد شرکت Bitpay توضیح داده شد، این شرکت دو کیف پول معروف برای ارزهای دیجیتال به نام‌های Bitpay و Copay را ارایه داده است. شرکت بیت‌پی این اجازه را به بسیاری از شرکت‌ها داد تا بیت‌کوین را برای نخستین بار همانند نسخه‌های ارزی ویزا (Visa) و مسترکارت (Mastercard)، به عنوان پول بپذیرند.

کیف Copay برای نگهداری بیت کوین یا بیت کوین کش در درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول با وجود رایگان بودنش، امنیت زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول به صورت چند کاربرِ در سیستم عامل‌های iOS و Android، Linux، Mac OS و سیستم عامل‌های ویندوز استفاده کنید.

مزایای Copay Wallet چیست؟

معرفی کیف پول Copay

مجموعه‌ای از دلایل و مزایا باعث شده است که این کیف پول محبوب شود:

۱) حساب‌ چندگانه: Copay به کاربران اجازه‌ ایجاد چندین کلید خصوصی را در یک کیف پول می‌دهد. در نتیجه چند نفر امکان داشتن حساب مشترک را دارند و که از کلید خصوصی خود وارد می‌شوند.

۲) امضا‌ چندگانه: Copay اجازه‌ استفاده بیش از یک کاربر را از یک کیف پول می‌دهد؛ به عنوان مثال حساب‌های بانکی مشترک در نظر بگیرید. این نوع کیف‌ها برای شرکت‌هایی که چندین نفر حساب دستشان است مناسب است که تایید همه صاحبان حساب برای برداشت لازم است.

۳) متن باز: متن باز بودن Copay، استفاده‌ای امن‌تر و اعتماد بیشتری را برای Copay در پی داشته است. کد Copay کاملا آنلاین است و هر شخصی می‌تواند آن را ببیند و تغییراتی را اعمال کند. این امر برای کاربران مفید است زیرا این امکان را به توسعه‌دهندگان می‌دهد تا مشکلات مربوط به نرم‌افزار Copay را مشاهده کرده و آن‌ها را برطرف کنند.

۴) رایگان بودن: برای استفاده از این کیف پول هیچ کارمزد نگه داری پرداخت نمی‌کنید. البته کارمزد انتقال درون شبکه ارز کسر خواهد شد.

۵) رابط کاربری ساده: مبتدیان هیچ‌گونه مشکلی در یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم‌ها و ویژگی‌های آن نخواهند داشت.

۶) قابلیت استفاده روی سیستم عامل‌های مختلف: Copay را می‌توان بر روی سیستم عامل‌هایی مانند اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس و MAC استفاده کرد. در نتیجه Copay هم کیف پول دسکتاپی و هم کیف پول موبایلی است که قابلیت استفاده روی دستگاه‌های مختلف و حتی قابلیت ارتباط با کیف پول سخت‌افزاری را هم دارد.

۷) پروتکل تایید آدرس: آدرس‌های کیف پول دریافت‌ کننده‌های بیت کوین خطوط طولانی متشکل از اعداد و حروف هستند که کاربران به راحتی می‌توانند در وارد کردن آن‌ها اشتباه کنند. در این صورت امکان دارد که ارز دیجیتالی ارسال شده مفقود شود. پروتکل تایید آدرس پرداخت بیت‌کوین، قبل از ارسال هر چیز آدرس را بررسی نموده و از درست بودن آن اطمینان حاصل می‌نمایند.

حالا که با کیف پول Copay آشنا شدید، برای فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT