امنیت در بازی برای سازندگان گیم اکانت 1

امنیت در بازی برای سازندگان گیم چقدر اهمیت دارد؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

راه اندازی یک استودیو ساخت گیم به معنای ایجاد زیر‌ساختی برای ساختن رویاهای شما از ابتدای کار است. با ما همراه شوید تا در این مقاله با مسائلی که توسعه دهندگان برای امنیت در بازی باید از آن‌ها استفاده ‌کنند آشنا شوید.

مقدمه

امنیت در بازی برای گیم

هنگامی که زمان راه اندازی یک استودیو بازی با نام تجاری جدید فرا می‌رسد، مهمترین توصیه Jonathan Singer، مدیر ارشد بخش بازی در Akamai این است:

“برنامه‌ای برای موفقیت بچینید، اما با مقیاس خودتان طراحی کنید. این بدان معنی است که کار خود را با این فرض انجام دهید که واقعاً به خوبی انجام خواهید داد، زیرا گرچه هر بازی در مقیاسی عظیم موفق نمی‌شود اما شما می‌خواهید هنگام انجام این کار آماده باشید. “

این مهم است تا فکر استودیو‌های جدید را بخاطر داشته باشید زیرا بنیانگذاران گیم، بیشتر از معماران شبکه گیم، خلاقیت‌های اصلی بازی را تشکیل می‌دهند. مهمترین انتخاب از دید صاحب نظران صنعت گیم، انتخاب موتور اجرای بازی است که بازی باید طبق آن ساخته و انجام شود.

سپس درآمد‌زایی و پیاده سازی محصول در ویترین فروشگاه با مشارکت ناشر مناسب برای ورود به سیستم عامل‌های مناسب ادامه می‌یابد.

Singer می‌گوید: “وقتی سرانجام به برخی از مواردی که قطعاً مهمترین تجربه کلی گیمر در خارج از بازی هستند دست پیدا کردید، از کار اصلی مهندسین بازی ساز فاصله گرفته‌اید. همانطور که استودیو‌ها شروع به کار می‌کنند، آنها فکر می‌کنند که چطور ما عالی‌ترین بازی را خواهیم ساخت، به جای اینکه چگونه این بازی را در مقیاس جهانی بسازند، چه اتفاقی می‌افتد اگر در نهایت موفق نشود؟ “

امنیت در بازی برای سازندگان گیم

امنیت در بازی

تصمیمات مربوط به فناوری باید از همان ابتدا اتخاذ شده و در توسعه بازی اعمال شود. زیرا در غیر این صورت، مسائل مهم نادیده گرفته می‌شود و چیزی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، امنیت است. هنگام طراحی بازی ممکن است به این فکر کنید که چگونه بازیکنان می‌توانند بخش خرید بازی را هک کنند، اما این گیمر‌های متقلّب شما را هدف قرار می‌دهند که مستقیماً بر کیفیت، شهرت و موفقیت بازی شما تأثیر می‌گذارند.

این نیز از آن جهت مهم است که یک استودیو جدید دارای محیط شبکه داخلی سنتی و مرکز داده متمرکز نیست، اما در عوض از سرویس‌ها و زیرساخت‌های ابری به عنوان سرویس استفاده می‌کند. زیرساخت غیر متمرکز به این معنی است که داده‌های شما از همان ابتدا در فضای ابری در دسترس است، خواه این اطلاعات پروژه‌های محرمانه در حال توسعه شما باشد و چه اطلاعات مالی شما و اطلاعات اکانت گیمر را در بر گیرد.

شما در قبال اطلاعات کاربران مسئول هستید

امنیت در بازی برای سازندگان

اگر شغلی را شروع می‌کنید که در آن اطلاعات شخصی افراد را می‌گیرید یا رمز کارت‌های اعتباری گیمر‌ها را ذخیره می‌کنید تا بتوانند خرید بازی انجام دهند، شما مسئول این داده‌ها هستید و همچنین ممکن است هدف حمله‌های سایبری قرار گیرید. این بدان معناست که شما باید از ابتدا به فکر امنیت دسترسی، آمادگی در برابر تهدیدات و محافظت از برنامه‌های خود باشید.

Singer توضیح می‌دهد: “آنچه شما باید در صورت راه اندازی یک استودیو جدید درک کنید‌، این است که مجرمان بسیار در کار خود پیشرفت کرده‌اند و سازمان یافته هستند. آنها مانند یک بنگاه اقتصادی کار می‌کنند. توسعه محصول دارند که به واحد کنترل کیفی می‌رود. آن‌ها درخواست قابلیت‌های جدید در بازی را می‌کنند. بازاریابی و روابط عمومی دارند. آن‌ها اطلاعات نادرست را از طریق Reddit منتشر می‌کنند. “

تمرکز اصلی مجرمان اطلاعات حساب بانکی است

امنیت در بازی برای سازندگان گیم

تمرکز اصلی مجرمان اینترنتی درگیر کردن حساب بانکی است و آن‌ها گیمر‌های بازی شما را با حملات فیشینگ سخت هدف قرار می‌دهند. آن‌ها بیش‌ترین موفقیت را در هدف قرار دادن آسیب‌پذیر‌ترین گیمر‌ها به دست می‌آورند منظور افرادی هستند که کمترین اطلاعات را در مورد هکرها دارند، افرادی که آموزش شرکت در مورد نحوه مشاهده یک ایمیل فیشینگ را ندیده‌اند.

نکته‌ای که در مورد هکر‌ها وجود دارد این است که آن‌ها می‌خواهند سریع درآمد کسب کنند و نمی‌خواهند زحمت زیادی را صرف کنند، بنابراین تنظیم رمز عبور دو مرحله‌ای به طور پیش فرض یک عامل بازدارنده بزرگ است. یک فرد از نظر فنی می‌تواند وقت بگذارد و قفل امنیتی وزارت امور خارجه را بشکند، یا می‌تواند خود را در حساب‌های محافظت شده در سایت وزارت امور خارجه بگذارد و یا آن را به شخصی که به انجام کار علاقه‌مند است بفروشد، اما اکثر سارقان به موارد سخت رجوع نمی‌کنند زیرا نمی‌توانند صبر کنند.

وی می‌گوید: “شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که استودیو و بازی شما، برای هکر‌ها میوه‌های آماده چیدن نیست.”

بیش از ۱۴ میلیون حساب تاکنون هک شده است!

امنیت در بازی برای سازندگان گیم حساب

می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که جامعه گیمر‌های شما دقیقاً می‌‌داند چگونه با آنها ارتباط برقرار خواهند کرد تا در مورد حمله فیشینگ قرار نگیرند‌، از جمله اینکه در پیام‌های رسمی از سمت شما چه اطلاعاتی درخواست می‌شود. نکته‌ی مهم در امنیت در بازی این است که شما باید یک رابط پشتیبانی با کاربران داشته باشید و اگرچه آن‌ها می‌دانند که امنیت تا حدودی بر عهده آن‌ها است اما هنوز هم انتظار دارند ناشران و استودیو‌ها مشکلات را تا حدودی برطرف کنند.

همیشه بین کار کاربر، ارتباطات و ورود‌ها تعادل و نظم ایجاد کنید. همچنین ایجاد امنیت در شرایطی که گله گوسفند را بدون نگهبان در کنار گرگ‌ها قرار می‌دهید وجود ندارد.

Singer می‌گوید: ” آمار داده‌ها هک بیش ۱۴ میلیون حساب گیمر را نشان می‌دهد. پس باید پیش از اتفاق به فکر امنیت باشید. “

حال که با امنیت در بازی بیشتر آشنا شدید، سایت اول پرداخت برای تولید کنندگان بازی خدمات پرداخت ارزی را انجام می‌دهد، برای نقد کردن درآمد دلاری خود می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمدهای دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT