درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

کسب درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه ابزارهای ساخت بازی در اشکال و طراحی‌های مختلف بسیار طرفدار دارد و شرکت‌های بازی سازی یا تیم‌های فعال در این حوزه به دنبال خرید انواع ابزارها و متریال‌های بازی هستند. شرکت Unity که یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه است فروشگاه‌ آنلاین ابزارهای ساخت بازی را دارد که افراد از سرتاسر دنیا امکان کسب درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی) را خواهند داشت.

معرفی شرکت Unity

مراحل درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

شرکت Unity Technologies سال ۲۰۰۴ در دانمارک تاسیس شد و سپس در سال ۲۰۰۹ به سان فرانسیسکو نقل مکان کرد تا در سیلیکون ولی به ادامه فعالیت‌های خود بپردازد. موتور و نرم‌افزارهای این شرکت در در ساخت بازی ویدئویی برای کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های همراه و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.

در کنار موتور ساخت بازی و گیم، امکانات جانبی مانند فروشگاه ابزارهای بازی (Unity assets store) و همچنین بخش‌های آموزشی ساخت گیم را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

این فروشگاه، ابزارهای بازی را به طور گسترده از ساختار‌های سه بعدی و دوبعدی، صدا، بافت و متریال، انواع مدل‌ها و … را به فروش می‌رساند.

درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

کسب درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

برای فروش و کسب درآمد ارزی از Unity مراحل زیر را باید به انجام رسانید:

۱) با توجه به گستردگی موضوعات ابتدا باید مشخص کنید که چگونه موضوعی را می‌خواهید کار کنید.

۲) پیشنهاد می‌شود بر اساس موضوعی که انتخاب کرده‌اید بخش راهنمای ثبت را مطالعه کنید.

۳) در مرحله بعد در خود سایت Unity یک حساب کاربری باز کنید، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که باید آن را وریفای کنید.

۴) در ادامه اطلاعات تکمیلی در مورد خود را در اکانتتان وارد نمایید.

۵) تصاویری که قرار است در فروشگاه برای معرفی محصولات خود به صورت اسلایدر نشان دهید باید در ابعاد خاصی تهیه شود، برای این کار سایت Unity قالب‌های با فرمت PSD تهیه کرده است که می‌توانید در صفحه Image Templates رفته و روی گزینه Download the new image templates کلیک کنید و فایل Zip را دانلود نمایید.

۶) در قسمت بعد که مرحله اصلی به شمار می‌رود باید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد نمایید. برای اینکار باید در بخش Create New Asset Store Publisher، اطاعات فروشگاهی خود شامل وب سایت کاریتان، ویدیو مربوط به نمونه کار خود و متن مربوط به توضیحات تجربه کاری خود، و تصاویر مربوط به نمونه کارهای خود در شبکه‌های اجتماعی مانند Behance یا Githube یا Youtube و … وارد نمایید.

وریفای درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی)

۷) لازم به ذکر است اگر بخواهید از Google Analytics استفاده کنید، می‌توانید Tracking ID را هم وارد کنید تا آمار بازدیدکنندگان از فروشگاه خود به دست آورید.

۸) پس از تکمیل اطلاعات، روی گزینه Save and preview کلیک کنید. اطلاعات و نمونه کارهای شما در دست بررسی قرار می‌گیرد، اگر از نظر تیم داوری Unity مورد تایید بودید، فروشگاه شما فعال می‌شود.

۹) در این مرحله شما پکیج محصولات خود را برای فروش در سایت قرار دهید و برای آن قیمت تعیین کنید.

۱۰) در بخش Set discount هم می‌توانید تخفیف برای تایمی مشخص در نظر بگیرید.

۱۱) پس از فروش پکیج‌ها به صورت درامد پسیو (Passive Income) مبالغ کسب شده به اکانت شما وارد می‌شود.

۱۲) پس کسب درآمد دلاری از سایت Unity (یونیتی) ، شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد خود به ریال، از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.3/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT