۱۰ بورس تحصیلی ژاپن

معرفی ۱۰ بورس تحصیلی ژاپن در سال 2020

زمان مطالعه 9 دقیقه

آیا شما قصد تحصیل در خارج از کشور مانند کشور ژاپن را دارید؟ این یک فرصت استثنایی برای یک دانشجو در هر سن و رشته‌ای است! شما بدون شک از این تجربه‌ی هیجان انگیز در مسیر یادگیری خود لذت خواهید برد و اگر می‌خواهید از تمام منابع موجود بهره‌مند شوید، گام بعدی شما میبایست بررسی گزینه‌های فاند و کمک هزینه شامل بورس تحصیلی ژاپن باشد.

این تحقیق به شما برای دانستن درباره‌ی بورسیه‌ی تحصیلی‌ای که ژاپن برای حمایت از تحصیل شما فراهم کرده کمک می‌کند. ژاپن فرصت‌هایی را برای شما ایجاد کرده تا از طریق یک تجربه همه جانبه در معرض فرهنگ این کشور قرار بگیرید.

دولت ژاپن با حمایت از برنامه‌های اختصاص داده شده به دوره‌های تحصیلی، برنامه‌های بی‌شماری را برای بورس تحصیلی در ژاپن ارائه می‌دهد. برای ادامه تحصیل در سرزمین آفتاب تابان برنامه ریزی کنید.

معرفی ۱۰ بورس تحصیلی ژاپن در سال ۲۰۲۰

۱۰ بورس تحصیلی کشور ژاپن

۱. بورس تحصیلی Bridging

اگر می‌خواهید در ژاپن تحصیل کنید، اما نمی‌توانید شهریه برنامه تحصیلی خاصی را بپردازید، بورس‌های تحصیلی مانند Bridging این امکان را فراهم می‌کند! این بورس تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی در هر زمینه تحصیلی وجود دارد به شرطی که بتوانند شواهدی مبنی بر دریافت مدرک دانشگاه برای دوره‌های خود، پس از بازگشت به کشورتان را ارائه دهید.بورس تحصیلی ژاپن Bridging

 

صد فرصت در طول دو دوره تأمین مالی در سال ارائه می‌شود که توسط کنسرسیومی متشکل از ترکیب بنیادهای اهداکننده خصوصی و شرکت‌های بزرگ تامین شده است. شرایط بورس تحصیلی شامل یک گزارش پس از تحصیل در مورد تجربه است که باید ظرف ۹۰ روز پس از ترک ژاپن تکمیل شود.

  • بورس تحصیلی به صورت کمک هزینه است که از ۲۵۰۰ دلار برای تحصیل در طول ترم تا ۴۵۰۰ دلار برای برنامه‌های یک ساله متغیر است. دانشجویان در برنامه‌های تابستانی واجد شرایط این درخواست نیستند.
  • سالانه دو بار ارائه می‌شود.
  • ددلاین آن متفاوت است و سالانه دوبار ارائه میشود.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۲. بورس تحصیلی Tanaka + Green

انجمن ژاپن و واشنگتن دی سی این برنامه بورس تحصیلی را به منظور تکریم دو رئیس جمهور گذشته این انجمن (هر دو در ارتقای دوستی و تفاهم آمریکا و ژاپن در جامعه سهیم بودند) در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.بورس تحصیلی ژاپن Tanaka + Green

هر شخصی می‌تواند از این بورسیه تحصیلی استفاده کند، اما اولویت با کسانی است که در برنامه‌ی تحصیلی به زبان ژاپنی ثبت نام کرده‌اند، کلاس های زبان ژاپنی را گذرانده‌اند، عضو جامعه هستند یا ساکنان منطقه کلمبیا، ویرجینیا و مریلند هستند.

  • بورس تحصیلی از ۴۰۰۰ دلار برای یک ترم تحصیلی و تا ۵۰۰۰ دلار برای یک سال تحصیلی متغییر است.
  • ارائه آن متفاوت است و ممکن است سالانه ارائه شود.
  • ددلاین آن پاییز هر سال و هر ساله در اوایل بهار اعلام می‌شود.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۳. جایزه فریمن-آسیا از بنیاد فریمن

بورسیه‌های تحصیلی مانند این بورسیه در خارج از کشور انواع هزینه‌هایی را که به طور معمول در بورس تحصیلی و سایر برنامه‌ها شامل نمی‌شود را پوشش می‌دهد که می‌تواند شامل پرداخت هزینه بلیط هواپیما، تأمین هزینه كتاب و وسایل یا حمل و نقل درون کشوری باشد.بورس تحصیلی ژاپن Freeman-ASIA

این بورسیه‌ها برای حمایت از دانشجویان دوره‌های کارشناسی دو یا چهار ساله طراحی شده است و براساس نیازهای مالی است و در دسترس هر کسی که در شرق یا جنوب شرقی آسیا تحصیل می‌کند قرار می‌گیرد.

  • بورس تحصیلی از ۳۰۰۰ دلار برای تحصیل در تابستان متغیر است. ۵۰۰۰ دلار برای یک ترم یا سه ماهه، حداکثر ۷۰۰۰ دلار برای یک سال تحصیلی است.
  • ارائه‌ی آن متفاوت است و ممکن است سالانه ارائه شود، باید از طریق موسسه خانه خود اقدام کنید.
  • ددلاین، تمام اپلیکیشن‌ها برای تحصیل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ در اوایل سال ۲۰۲۰ باز می‌شوند.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۴. بورسیه‌ی FEA

این برنامه برای حمایت از دانشجویانی که به دنبال بورسیه برای تحصیل در خارج از کشور در ژاپن هستند، اختصاص دارد. FEA بر دانشجویان اقلیت، کالج‌های عمومی و دانشجویان نسل اول کالج تمرکز دارد و نیاز مالی را به عنوان یکی از شرایط اصلی صلاحیت گرفتن بورسیه در نظر می‌گیرد.بورس تحصیلی ژاپن FEA

گرچه اختصاص به یک کشور ندارد، اما طول دوره باید حداقل چهار هفته باشد (برنامه‌های تابستانی واجد شرایط هستند) و شما باید بتوانید که نشان دهید دوره‌هایی که در خارج از کشور می‌گذرانید اعتبارهایی را به موسسه خانه در ایالات متحده منتقل می‌کنید.

  • بورس تحصیلی از حداقل ۱۲۵۰ دلار برای تحصیل در تابستان شروع می‌شود. ۵۰۰۰ دلار برای یک ترم یا سه ماهه و حداکثر ۱۰۰۰۰ دلار برای یک سال تحصیلی است.
  • سالانه ارائه می‌شود، با کمک هزینه‌های تحصیلی اضافی نیز موجود است.
  • ددلاین، برنامه‌ها برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بسته شده است. برای ثبت درخواست بعدی مجدد بررسی کنید.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۵. بورس تحصیلی TEAN از شبکه آموزش خارج از کشور

اگر به دنبال گزینه‌های متنوعی برای تحصیل در خارج از کشور در ژاپن هستید، بورسیه تحصیلی ارائه شده از طریق TEAN کار شما را راه می ندازد! این شبکه شامل مواردی از برنامه‌های فوق تخصصی (عکاسی با نیاز به نمونه کارها یا پورتفولیو) گرفته تا برنامه‌های مبتنی بر نیاز و بیشتر بر اساس شایستگی است.بورس تحصیلی ژاپن TEAN

حتی یک بورس تحصیلی کامل برای برنامه‌ای که شما انتخاب می‌کنید وجود دارد. بر خلاف اکثر برنامه‌ها، آن‌ها همچنین یک فرصت دوم برای گرفتن فاند (که TEAN Sequel Grant نامیده می‌شود) برای مطالعه و یادگیری  “اونیگیری” (onigiri) و اسنک به شما می‌دهند.

  • بورس تحصیلی از حداقل ۲۵۰ دلار آمریکا برای کمک اضافی تا یک برنامه کامل است.
  • سالانه ارائه می‌شود، با کمک هزینه‌های تحصیلی اضافی نیز در دسترس است.
  • ددلاین برنامه‌های بهار و زمستان در ماه اکتبر است، و ددلاین برنامه‌های تابستان در ماه مارس و برنامه‌های پاییز در آوریل می‌باشد.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۶. برنامه کمک هزینه تحصیلی بنیاد ژاپن

اگر به دنبال بورس تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور در ژاپن هستید زیرا یک محقق در زمینه‌های مرتبط با مطالعات ژاپن می‌باشد، این برنامه بورسیه فرصتی عالی برای شما فراهم می‌کند! محققانی که در علوم اجتماعی یا انسانی با تمرکز ویژه بر ژاپن کار می‌کنند واجد شرایط دریافت این جایزه تحصیلی سالانه هستند.بورس تحصیلی ژاپن بنیاد ژاپن

زمینه‌های مورد علاقه‌ی بیشتر این بنیاد، فرصت‌های حمایت از هنر و تبادل فرهنگی، تقویت مبادلات فرهنگی در آسیا، افزایش تبادلات فکری ژاپنی و توسعه آموزش زبان ژاپنی در خارج از کشور است. این برنامه در درجه اول فرصت‌هایی را برای دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی / فوق لیسانس ارائه می‌دهد.

  • مقدار بورسیه متفاوت است.
  • سالانه ارائه می‌شود با کمک هزینه‌های تحصیلی اضافی نیز در دسترس است.
  • ددلاین سالانه متفاوت است، با اطلاعات برنامه تحصیلی در وب سایت موجود است.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۷. بورسیه صلح روتاری (rotary)

به عنوان مثالی از یک فرصت تخصصی برای بورس تحصیلی در ژاپن، این بورس تحصیلی فقط به یک موضوع خاص (مطالعات صلح) اختصاص ندارد، بلکه برای دانشجویان بین المللی که در تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان تحصیل می‌کنند نیز در دسترس است.بورس تحصیلی ژاپن rotary

این بورسیه یکی از کمیاب‌ترین گزینه‌ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است و شامل حمایت کامل مالی به این معنی که شما فاند یا بودجه‌ای نیز برای هزینه‌های بلیط هواپیما، شهریه، اتاق و بورد دریافت خواهید کرد.

هر ساله ۱۰۰ بورسیه تحصیلی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نخبه اعطا و تقسیم می‌شود و این بورسیه از طریق برنامه‌های متنوع دیگری نیز برای افراد فراهم می‌شود.

  • مقدار این بورسیه متفاوت است، برای اطلاعات بیشتر به وب سایت اطلاعاتی مراجعه کنید.
  • با توجه به راهنما و دستور العمل‌های موجود، برای طی مراحل واجد شرایط بودن، قوانین سالانه ارائه می‌شود.
  • ددلاین سالانه متفاوت است، با اطلاعات برنامه تحصیلی در وب سایت موجود است.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۸. بورسیه‌های کنسرسیوم USAC / University مطالعات خارج از کشور

شاید بدانید که کنسرسیوم  مطالعات دانشگاهی خارج از کشور به دانشجویان کمک می‌کند تا به فرصت‌های مهم برای تحصیل در خارج از کشور بپیوندند؛ اما آیا می‌دانید که آن‌ها حمایت بخصوصی در رابطه با یافتن بورسیه‌های تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور در ژاپن ارائه می‌دهند؟بورس تحصیلی ژاپن USAC University

شما می‌توانید با داشتن یک پایگاه داده گسترده از بورسیه‌ها و برنامه‌های موجود، براساس برنامه تحصیلی اول، کشور دوم را انتخاب کنید یا می‌توانید به راحتی بورسیه‌های USAC ویژه ژاپن را بدون هیچگونه محدودیت‌های خاص مرتبط با برنامه تحصیلی بررسی کنید.

علاوه بر این، برخی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها با USAC همکاری می‌کنند تا فرصت‌های بی نظیری را برای دانشجویان خود فراهم کنند.

  • مقدار این بورسیه متفاوت است، برای اطلاعات بیشتر به وب سایت اطلاعاتی مراجعه کنید.
  • با توجه به راهنما و دستور العمل های موجود برای طی مراحل واجد شرایط بودن، سالانه ارائه میشود.
  • برای اطلاع از مهلت ثبت درخواست بعدی مجدد رجوع کنید.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۹. برنامه بورس تحصیلی Toshizo Watanabe در خارج از کشور

اگر هدف شما ارتباط به یک شبکه حمایتی بزرگتر است، حتی پس از تحصیل در ژاپن، بورسیه‌های تحصیلی مانند این بورسیه یک موقعیت عالی برای شروع است!بورس تحصیلی ژاپن Toshizo Watanabe

شورای ایالات متحده و ژاپن برنامه‌های ویژه‌ای برای لیدر‌های نوظهور، برای زنان لیدرشیب و برای STEM در نظر گرفته است. آنها بورس‌های تحصیلی سالانه را از طریق که شخصی به نام آقای Toshizo Watanabe، که بورس تحصیلی به نام او نامگذاری شده است، ارائه می‌دهند.

در خصوص گرفتن این بورسیه الویت با کسانی که قبلاً در خارج از کشور نبوده‌اند یا دانشجویانی که نسل اول کالج هستند و یا برای کسانی که قصد دارند برای یک ترم کامل، حداکثر تا یک سال تحصیلی در خارج از کشور تحصیل کنند، برنامه ریزی شده است.

  • مقدار این بورسیه حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار برای یک سال تحصیلی (یا کمتر) است.
  • با توجه به راهنما و دستور العمل‌های موجود برای طی مراحل واجد شرایط بودن، سالانه ارائه می‌شود.
  • برای اطلاع از مهلت ثبت درخواست بعدی مجدد رجوع کنید.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۱۰. بورس بین المللی Benjamin A. Gilman

اگر برای تحصیلات کارشناسی خود فدرال پل گرنت دریافت کرده‌اید (یا می‌توانید ثابت کنید که دریافت خواهید کرد)، این بورسیه یکی از بورس‌های تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور در ژاپن است که قطعاً آن را مورد بررسی قرار خواهید داد به خصوص اگر به دنبال تأمین هزینه اقامت کوتاه‌تر هستید.بورس تحصیلی ژاپن Benjamin A. Gilman

جایزه تحصیلی گیلمن یک برنامه کوتاه مدت است که مدت دو هفته برای دانشجویان کالج و سه هفته را برای دانشجویان مدرک چهار ساله پوشش می‌دهد. این فرصت برای فراهم آوردن امکان تحصیل در خارج از کشور برای افرادی که نیاز مالی دارند می‌باشد که بر تبادل زبان و فرهنگ تمرکز دارد.

  • هر ساله، این برنامه بیش از ۲۹۰۰ بورس تحصیلی با مقدار حداکثر ۵۰۰۰ دلار به ازای هر بورسیه اعطا می کند.
  • با توجه به راهنما و دستور العمل‌های موجود برای طی مراحل واجد شرایط بودن، سالانه ارائه می‌شود.
  • ددلاین متفاوت است و در وب سایت برنامه تحصیلی ذکر می‌شود.
  • برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انگیزه نامه‌ها را برای گرفتن بورس تحصیلی در ژاپن آماده کنید!

۱۰ بورس تحصیلی کشور ژاپن سال 2020

آیا پیش از آن تصور می‌کردید به ناریتا پرواز کنید و با قطار سریع السیر به توکیو سفر کنید؟ آیا صدای جلز و ولز کباب پز یاکیتوری را اخر شب بعد از مطالعه می‌شنوید؟ آیا بر اساس برنامه تحصیل در خارج از کشور که قصد دارید دنبال کنید، شروع به کشف انواع تجربه‌های فرهنگی کرده‌اید؟

با چنین دسترسی آسان به اطلاعات مفید در مورد بورس تحصیلی برای تحصیل در ژاپن، وقت آن است که شروع به نوشتن یک انگیزه نامه (SOP) منسجم و تاثیرگذار کنید.

حتی اگر با وجود هزینه بسیار بالا به چگونگی ادامه کار فکر می‌کنید، هیچ چیزی نمی‌تواند شما را از یک تجربه استثنایی باز دارد!

بنابراین، قبل از اینکه چمدان خود را ببندید و گذرنامه و مدارک خود را برای سفر آماده کنید، مطمئن شوید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید و کجا می‌خواهید آن را انجام دهید، و اجازه دهید منابعی را که جمع آوری کرده‌ایم به شما کمک کند فرصت مناسب خود را پیدا کنید.

با بسیاری از بورس‌های تحصیلی که در ژاپن در انتظار شماست، به زودی در راه ژاپن خواهید بود! حال که با ۱۰ بورس تحصیلی ژاپن در سال ۲۰۲۰ آشنا شدید اگر قصد گرفتن وقت سفارت را دارید می‌توانید از خدمات تعیین وقت سفارت اول پرداخت استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات خرید ویزا/مسترکارت و ثبت نام آزمون های بین المللی اول پرداخت نیز استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT