بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

معرفی 10 تا از بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا شما هم رویای ترک شغل خود و شروع شغل فریلنسری در یک کشور خارجی را دارید؟ یا شاید شما در حال حاضر از راه دور کار می کنید و به دنبال یک مکان جدید برای کار هستید. در هر صورت، در اینجا 10 مورد از بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها در سراسر جهان آورده شده است.

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

بالی: زندگی مقرون به صرفه در بهشت ​​ساحلی

مطمئناً، بالی یک شهر نیست – یک جزیره اندونزیایی است – اما این در کنار موضوع اصلی ما در حاشیه است.
چه در وسط دنپاسار زندگی کنید و چه آن را در یک دهکده ساحلی دورافتاده، مزایا یکسان است: هزینه های زندگی فوق العاده ارزان در مکانی که اساساً بهشت ​​است. اگرچه متوسط ​​اجاره بها در دنپاسار تنها 213 دلار است، اما انتظار می رود برای یک آپارتمان مدرن با اینترنت سریع کمی بیشتر بپردازید.

در حال حاضر بالی به عنوان مکانی برای افرادی که با کوله ‌پشتی ‌های خود سفر می کنند و مشاغل آزاد که می‌ خواهند در ساحل کار کنند، شناخته شده است. این بدان معناست که برای رسیدن به خلوت واقعی باید به حومه جزیره سفر کنید، اما کسانی که به دنبال ایجاد ارتباط یا مهمانی هستند، با قیمت ‌های عجیب ‌تر هم سفری عجیب و غریب خواهند داشت.

بوئنوس آیرس: آشپزی و فرهنگ با قیمت های پایین

پایتخت آرژانتین به دلایلی به “پاریس آمریکای جنوبی” معروف است.

معماری زیبا، رستوران‌ های خارق ‌العاده و رویداد های فرهنگی، این شهر را به جاذبه ‌ای بزرگ برای عشایر دیجیتال تبدیل کرده است.

در این شهر اسپانیایی زبان رسمی است، اما خارجی ها باید بتوانند انگلیسی را یاد بگیرند. اجاره 329 دلاری در مرکز شهر هزینه مسکن را بر اساس استاندارد های جهانی ارزان می کند. ایمنی متوسط ​​و سرعت اینترنت معایب بزرگی هستند و تورم بالای اخیر به این معنی است که نباید به ارز محلی پول دریافت کنید.

توکیو: زندگی امن در بزرگترین شهر جهان

توکیو نه تنها پایتخت ژاپن است، بلکه بزرگترین شهر روی زمین است.

شایان ذکر است، اجاره بها 1071 دلار در ماه است، جرم خشونت آمیز عملا وجود ندارد، و توکیو شاید گسترده ترین سیستم حمل و نقل عمومی جهان را داشته باشد.

با بیشترین تعداد رستوران های ستاره دار میشلین در جهان، توکیو به شهری جذاب برای کار فریلنسری تبدیل می شود. جنبه های منفی؟ قوانین محدود کننده مهاجرت و سطح پایین زبان انگلیسی می تواند توکیو را برای بسیاری از فریلنسرها سخت کند.

برلین: فرهنگ، اجاره مقرون به صرفه، و صنعت استارتاپی پر جنب و جوش

با نزدیک شدن به برگزیت، برلین فقط برای اروپایی هایی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار یا مشاغل فریلنسری هستند جذاب تر به نظر می رسد.

اجاره تنها 936 دلار در ماه، پایتخت آلمان را با استاندارد های جهانی مقرون به صرفه می کند، و مانند بسیاری از شهر های بزرگ اروپا، می توانید صبحانه را در برلین صرف کنید، سوار هواپیما شوید و تا زمان ناهار در یک پایتخت اروپایی دیگر باشید.

زبان انگلیسی به قدری رایج است که برخی شروع به شکایت کرده اند که شهر احساس آلمانی خود را از دست داده است.

هنگ کنگ: دسترسی به چین بدون اشکال

آیا می خواهید به چین دسترسی داشته باشید در حالی که هنوز می توانید از گوگل و فیس بوک استفاده کنید؟ گزینه ی مناسب شما هنگ کنگ است.

درست در آن سوی مرز از مرکز فناوری شنژن، مرکز تولیدی گوانگژو، هنگ کنگ قرار گرفتن در معرض چین را بدون اشکالاتی ارائه می دهد که می تواند زندگی را برای برخی از مشاغل آزاد بین المللی دشوار کند.

غذای ارزان و لینک های سفر آسان برخی از مزایای متعدد هنگ کنگ هستند، در حالی که اجاره 2411 دلاری مرکز شهر گران بها یک نقطه ضعف بزرگ برای فریلنسر ها باقی مانده است. در اینجا انگلیسی یک زبان رسمی است و به استثنای سنگاپور، هنگ کنگ ساده ترین مکان برای زندگی در آسیا است اگر به زبان دیگری صحبت نمی کنید.

دبی: یک کلانشهر با 0% مالیات بر درآمد

نرخ مالیات بر درآمد 0% دبی که به عنوان شهر جهانی خاورمیانه معروف است، برای فریلنسر های پر درآمد، به ویژه کسانی که نیاز به سفر بین اروپا، آسیا و خاورمیانه دارند، جذابیت زیادی دارد.

اکثر ساکنان دبی متولد خارج از کشور هستند و به راحتی می توان با زبان انگلیسی به خدمات آن کشور دسترسی پیدا کرد. اجاره به طور متوسط ​​​​1507 دلار است، بنابراین بخشی از پول مالیاتی که پس انداز کرده اید به صاحبخانه شما می رسد.

گرمای سوزان تابستان با میانگین دمای بیش از 100 (37.7 درجه سانتیگراد) و آب و هوای بیابانی می تواند سخت باشد.

ملبورن: قابل زندگی ترین شهر جهان و ارائه قهوه فوق العاده

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

ملبورن اغلب به عنوان قابل زندگی ترین شهر جهان نامیده می شود و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

با صحنه ‌های هنری پر جنب و جوش و کافه‌ های دلربا – به هر حال اینجا خانه سفید پوستان است – بزرگترین شهر استرالیا مکانی فوق ‌العاده برای مترجمان آزاد است.

اشکالات اصلی این شهر چیست؟ اجاره متوسط ​​1297 دلاری ارزان نیست و ملبورن تقریباً از همه جا دور است، به جز سایر نقاط استرالیا … که هنوز از همه جا دور است.

سئول: ارائه سریع ترین سرعت اینترنت جهان

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

کره جنوبی دارای سریع ترین سرعت اینترنت در جهان، در این شهر قیمت اجاره متوسط ​​و غذا مقرون به صرفه است.

اجاره خانه ی یک اتاق خوابه در مرکز شهر 753 دلار است و سفر با متروی بسیار مدرن معمولاً فقط چند دلار است.

انگلیسی به خصوص گسترده نیست، اما به طور کلی می توانید بدون صحبت کردن به کره ای از پس آن بربیایید. غذا مقرون به صرفه است، اگرچه نوشیدنی ها در رستوران ها به طور غیرقابل توضیحی بر اساس استاندارد های جهانی گران هستند – نوشابه های 5 دلاری در اینجا معمول است. طرفداران K-Pop، E-sports، یا کسانی که به اینترنت پرسرعت نیاز دارند، باید سئول را مکانی جذاب برای کار فریلنسری در نظر بگیرند.

اشکال اصلی این شهر چیست؟ زبان انگلیسی در این شهر با مشکل مواجه است و زمستان‌ های بسیار سرد، با میانگین دمای ژانویه 35 درجه فارنهایت (1.6 درجه سانتی‌گراد) که به سختی از انجماد می ‌گذرد.

نیویورک: پایتخت شبکه جهان

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

بهترین شهرهای خارجی برای فریلنسر ها

به‌عنوان یک فریلنسر در حال کار هستید یا می‌ خواهید آن را امتحان کنید؟ پس  فریلنسینگ از نیویورک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

زندگی در شهر های بزرگ مانند نیویورک پرهزینه است، اما برای ملاقات با مشتریان و همکاران جدید ضروری است. می ‌دانید که در مورد سرمایه چه می گویند «این چیزی نیست که می‌دانی، آن کسی است که می‌شناسی؟»

خوب، درست است. نیویورک دارای برخی از بهترین موزه ها و فعالیت های فرهنگی جهان است و خانه بسیاری از بزرگترین شرکت های جهان است. نیویورک ارزان نیست – اجاره به طور متوسط ​​3180 دلار است – و حمل و نقل عمومی آن مدتهاست که به دلیل جمعیت زیاد ارتقاء یافته است. با این حال، نیویورک همچنان یک مرکز تجاری جهانی است و برای بسیاری از فریلنسر ها ضروری است.

اکنون هر کجا که هستید: هیچ بهانه ای برای شروع کار فریلنسری وجود ندارد

اگر در حال خواندن این مقاله در شغل روزانه خود هستید و رویای شغل فریلنسری را دارید، فکر نکنید که برای شروع نیاز به حرکت در نیمه راه در سراسر جهان به یک شهر بزرگ دارید. در واقع، برای موفقیت آمیز بودن چنین حرکتی، باید پایگاهی بسازید که بتوانید به آن تکیه کنید، که معمولاً به معنای انتقال آهسته به کار فریلنسری است. هنگامی که تمام پروسه و راه و چاه را یاد گرفتید، این آزادی را خواهید داشت که به هر کجا که دلتان می خواهد حرکت کنید.

دوست دارید حرکت در سطح بین المللی داشته باشید؟ آیا از مشتریان خارج از کشور پول دریافت می کنید؟  می توانید از همین امروز شروع به دنبال کردن هدف خود کنید.

wise

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT