آهنگ های سبک Ambient

معرفی 6 وب سایت برای آهنگ های سبک Ambient (امبینت) برای افزایش تمرکز

زمان مطالعه 5 دقیقه

صداهای مزاحم می تواند بهره وری و آرامش را کاهش دهند. بنابراین پخش یک آهنگ آرامش‌بخش میتواند مفید باشد. در این مقاله لیستی از وب‌سایت‌های رایگانی که تولیدکننده‌ نویزهای سبک امبینت هستند را به شما معرفی می‌کنیم. اگر صدای محیط که به نام امبینت شناخته میشود باعث بهتر کردن حال شما و افزایش تمرکز میشود، در این مقاله شش وب سایت ارائه دهنده آهنگ های سبک Ambient را به شما معرفی میکنیم.

معرفی سایت هایی برای آهنگ های سبک Ambient (امبینت)

سایت A Soft Murmur

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

سازنده A Soft Murmur برای اینکه لذت بیشتری هنگام کار در فضاهای عمومی داشته باشد، دست به کار شد تا این سایت را توسعه دهد. او برای کمک به خود و دیگران برای نادیده گرفتن سر و صدای ناخواسته پس‌زمینه و افزایش تمرکز و آرامش مجموعه ای از صدای های آرامش بخش را به وب سایت اضافه کرد.

در A Soft Murmur، می توانید لیستی از صداهای مختلف را پیدا کنید. همچنین می توانید آن ها را به صورت جداگانه گوش دهید یا با هم ترکیب کنید. این سایت همچنین میکس‌های مختلف آماده ای را نیز ارائه می‌دهد و شامل مجموعه ای دسته بندی شده از صداهای طبیعی و آرام بخش مانند صدای شومینه، باد، باران و … است.

اگر به دنبال تمرکز و آرامش هستید، حتما با این سایت به آن دست پیدا خواهید کرد. شما می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و صداها را ذخیره کنید. همچنین لیستی از صداهای پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد و میتوانید از بین آن ها انتخاب کنید.

سایت Rainy Mood

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

میلیون‌ها نفر با استفاده از Rainy Mood به یک آرامش درونی دست پیدا میکنند. اگر میخواهید تمرکز کنید، استراحت کنید یا کمی چشمانتان را ببندید و ریلکس کنید، این وب سایت ارزش امتحان کردن را دارد. این وب سایت صداهای طبیعی نزدیک به واقعیت مانند صدای باران، رعد و برق و پرندگان و غیره را ارائه داده است.

استفاده از این وب‌سایت رایگان است ولی اگر آن را دوست دارید و می‌خواهید صداهای متنوع تری را تجربه کنید، یک برنامه پولی برای دانلود در دسترس است. همچنین میتوانید با این برنامه میتوانید آهنگ ها را مطابق سلیقه خود ترکیب و تنظیم کنید.

سایت myNoise

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

در myNoise آهنگ ها و صداهای مختلفی از صدای آب گرفته تا انواع سازها و وسایل نقلیه را پیدا خواهید کرد. حتی میتوانید آهنگ‌های فانتزی برای فضاسازی پیدا کنید که به شما کمک می‌کنند در یک فضای خیالی مانند ساحل دریا یا در یک دهکده قرون وسطایی قرار بگیرید و متمرکز شوید.

این وب سایت همچنین توضیح کوتاهی در مورد آنچه که آهنگ به شما کمک می کند ارائه می دهد. شما میتوانید بر اساس حال و هوای خود آهنگ مناسب خود را پیدا کنید.

استفان، سازنده این سایت تمام تلاش خود را می کند تا صداهای مختلفی از نقاط مختلف جهان جمع آوری کند و در وب سایت قرار دهد.

استفاده از MyNoise رایگان است. همچنین میتوانید به حساب Patreon آن کمک مالی کنید تا عضو شوید و به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید.

سایت Noizer

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

Noizer با 20 صدایی که می توانید برای ایجاد صدای پس زمینه خود از آنها استفاده کنید، باعث افزایش تمرکز شما میشود. شما میتوانید بر روی یکی از حالت‌ها در بالای صفحه کلیک کنید تا ترکیب‌های از پیش تنظیم‌شده را تغییر دهید و مناسب ترین آهنگ را برای خود را پیدا کنید.

اگر آهنگ و تنظیمی پیدا کردید که مناسب با حال و هوای شما است، می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را ذخیره کنید تا در زمان دیگری نیز از آن استفاده کنید. همچنین می توانید آن را با دوستی که ممکن است نیاز به آرامش یا تمرکز داشته باشد به اشتراک بگذارید.

فعال کردن ویژگی Sweep در Noizer باعث می‌شود صدا با تغییرات ولوم طی گذشت زمان طبیعی تر به نظر برسد. این سایت دارای یک حساب Patreon است که در صورت تمایل می توانید به آن کمک مالی کنید، همچنین می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید و به آن امتیاز دهید.

سایت Lofi Café

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

این وب سایت کاملا منحصر به فرد است. Lofi Cafe یک موسیقی پس‌زمینه‌ آرام برای خواب، آرامش، تمرکز ارائه می‌دهد. این وب سایت تصاویری نیز هنگام پخش موسیقی نشان میدهد که کاملا با قطعه پخش شده مطابقت دارد و احساس خوبی میدهد. این تصاویر را میتوانید به دل خواه انتخاب کنید.

Lofi Cafe شامل سبک های مختلفی از جمله جاز، موسیقی هاوس، هیپ هاپ است و تقریباً اکثر آثار لو-فای بی‌کلام هستند حتی اگر طرفدار این سبک ها نیستید، میتوانید قطعه ای مناسب با حال خود پیدا کنید. اگر هنگام گوش دادن به موسیقی عملکرد بهتری دارید، یا صداهای مزاحم حواس‌تان را پرت می‌کنند، این سایت برای شما مناسب است.

سایت Ambient-Mixer

آهنگ های سبک Ambient

آهنگ های سبک Ambient

Ambient-Mixer چیزی بیش از یک وب سایت است، در واقع یک انجمن است. در این وب سایت قطعات تولید شده توسط کاربران وجود دارد. یا می‌توانید خودتان قطعه ای را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. محتوای تولید شده توسط کاربر به این معنی است که از همه جا و تقریباً از هر چیزی – واقعی یا فانتزی قطعاتی برای فضاسازی را خواهید یافت.

با استفاده از دسته بندی های این وب سایت به راحتی میتوانید موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید. هر قطعه نام کاملی دارد برای مثال آتش در یک شب طوفانی یا یک صبح بهاری در باغ. به راحتی می توانید چشمان خود را ببندید و خود را در آنجا تصور کنید. همچنین میتوانید قطعات را تغییر دهید و ترکیبی مناسب برای خود بسازید.

با اهنگ های امبینت و فضاسازی آرام و متمرکز شوید

اگر میخواهید ریلکس شوید یا عملکرد خود را بهبود دهید، این سایت‌ها به شما کمک می‌کند. اگر به صدای پس‌زمینه و موسیقی علاقه مند هستید، می‌توانید برنامه‌های مختلف را نیز بررسی کنید تا به شما در ایجاد فضای شخصی کمک کنند.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT