شغل مهندسی در کانادا

معرفی 7 شغل مهندسی در کانادا که بیشترین تقاضا را دارد

زمان مطالعه 4 دقیقه

مهندسی یکی از محبوب ترین مدارک تحصیلی در هر نقطه از جهان است. شغل مهندسی در کانادا که بیشترین درخواست را دارد.

چه خودتان را در حال کار با هوش مصنوعی، ساختن پل، ساخت هواپیما یا طراحی ساختمان ببینید، دنیای مهندسی بی حد و حصر است.

تعیین وقت سفارت

به عنوان یک مهندس معمولاً می توانید حقوق اولیه بسیار مناسبی دریافت کنید که با پیشرفت شما به سرعت افزایش می یابد.

در اینجا 7 شغل مهندسی کانادا که بیشترین تقاضا را دارند آورده شده است:

1. مدیر پروژه 84250 دلار

2. مهندس عمران 67001 دلار

3. مهندس مکانیک 66,327 دلار

4. مهندس ژئوتکنیک 68953 دلار

5.مهندس معماری 83,447 دلار

6. مهندس زیست پزشکی 60557 دلار

7. مهندس حمل و نقل 65883 دلار

برای کسانی از شما که در حال فارغ التحصیلی با مدرک مهندسی در کانادا هستند، بدون شک افکار شما در حال تبدیل شدن به اشتغال است. در اینجا 7 شغل مهندسی که بیشترین تقاضا را در کانادا دارند برای شما آورده شده است.

1.شغل مهندسی در کانادا: مدیر پروژه

مدیریت کل یک پروژه مهندسی ممکن است چشم ‌انداز دلهره ‌آوری به نظر برسد، اما قطعاً کاری است که با دستمزد خوبی همراه است.

مدیر پروژه معمولاً مسئول هدایت و رهبری گروه ‌های مهندسین است و در عین حال به موارد زیر توجه می‌کند:

  • سلامت و امنیت
  • کنترل هزینه
  • توسعه
  • آزمایش کردن

آنها نه تنها مسئول اجرای روزانه یک پروژه هستند، بلکه باید اطمینان حاصل کنند که همه چیز تحویل داده شده دقیقاً همان چیزی است که به مشتریان وعده داده شده و با قیمتی مطابقت دارد.

این یکی از پر تقاضاترین مشاغل مهندسی در کانادا با حقوق اولیه بیش از 50000 دلار است.

2. مهندسین عمران

مهندسی عمران یکی از قدیمی ترین شاخه های مهندسی است. ما می ‌توانیم به هزاران سال پیش برگردیم تا ببینیم مهندسان عمران باستان چگونه توانسته ‌اند اهرام، آکروپولیس و کولوسئوم را بسازند.

امروزه مهندسین عمران در طراحی و نظارت بر ساخت و ساز های زیر نقش دارند:

  • جاده ها
  • ساختمان ها
  • پل ها
  • بند ها
  • تونل ها
  • فرودگاه ها
  • سیستم های آب و فاضلاب
  • سیستم های انرژی

اغلب به عنوان یکی از مشاغل برتر مهندسی در کانادا در نظر گرفته می شود.

این مطمئناً شغلی است که در آن واقعاً می توانید اثر خود را در جهان به جا بگذارید. اگر نیاز به الهام دارید، به مقاله ی ما مرتبط با مهندسی عمران که باید درباره آنها اطلاعات بیشتری را بدانید نگاهی بیندازید.

3.شغل مهندسی در کانادا: مهندس مکانیک

مهندسی مکانیک معمولاً بر ایجاد و اجرای ماشین آلات متمرکز است. این می تواند یک زمینه فوق العاده گسترده باشد که همه چیز را در بر می گیرد:

  • توربین های گاز و بخار
  • موتور های احتراق داخلی
  • منابع انرژی تجدید پذیر
  • سیستم های کامپیوتری

به لطف سرعت شگفت ‌انگیز پیشرفتی که تجربه می ‌کنیم، این بخش می ‌تواند یک بخش هیجان ‌انگیز برای کار کردن باشد. ناگفته نماند که ایده ‌ها و مدل‌ های کاری که قدرت تغییر جهان را دارند دائماً توسط مهندسان مکانیک ارائه می ‌شوند.

این یکی از بهترین مشاغل مهندسی در کانادا است زیرا نه تنها حقوق اولیه عالی را ارائه می دهد، بلکه به شما امکان می دهد در بخشی کار کنید که در لبه پیشرفت قرار دارد.

4. مهندس ژئوتکنیک

در حالی که برخی از مهندسان وقت خود را صرف نگاه کردن به بالا می کنند، کار مهندسان ژئوتکنیک اغلب این است که به آنچه درست زیر پای ما است نگاه کنند.

مهندسان ژئوتکنیک با تجزیه و تحلیل همه چیز خاک، الگو های آب و رفتار سنگ، به ارزیابی پایداری شیب، خطر زمین لغزش، ریزش سنگ و بهمن کمک می‌ کنند و همچنین کار می ‌کنند تا مطمئن شوند که پایه‌ های زیر ساختمان ‌ها، پل ‌ها، تونل‌ ها، سد ها و… در مورد هر سازه ساخته شده توسط انسان، ساخت و ساز بر روی آن بی خطر است.

این منطقه ای است که بسیاری دیگر به شدت به آن تکیه می کنند – اگر یک مهندس ژئوتکنیک زمین زیرین را نامناسب بداند، ساختن یک آسمان خراش را فراموش کنید.

5.شغل مهندسی در کانادا: مهندس معماری

مهندسی معماری که گاهی از آن به عنوان مهندسی ساختمان یاد می ‌شود، یکی دیگر از حوزه‌ هایی است که مسئولیت‌ های زیادی دارد اما می ‌تواند دندان ‌های شما را از طلا کند. مهندسان معماری در هر جنبه ای از برنامه ریزی، طراحی و ساخت ساختمان ها با هر شکل، اندازه و هدف درگیر هستند.

آنها باید عوامل محیطی، ایمنی و مکانیکی را در نظر بگیرند که در نهایت برای تولید یک ساختار نهایی ترکیب می شوند. دنیای مهندسی معماری که همه چیز از روشنایی گرفته تا حفاظت در برابر آتش را در بر می گیرد، بسیار گسترده و در عین حال کاملاً جذاب است.

6. مهندس زیست پزشکی

در حال حاضر تقاضای زیادی برای مهندسان زیست پزشکی در کانادا وجود دارد. صنعت پزشکی سال ‌هاست که در حال رونق است و نیاز به مهندسین بیوپزشکی آموزش دیده برای ساخت، نگهداری، تعمیر و تجزیه و تحلیل تجهیزات پزشکی تنها در حال گسترش بیشتر است.

هدف مهندسان زیست پزشکی با ترکیب مهندسی با پزشکی و بیولوژیکی بهبود کیفیت و اثربخشی مراقبت از بیمار است. این ممکن است شامل هر چیزی از سیستم های کامپیوتری جدید، دستگاه ها و تجهیزات جدید یا نرم افزار های مورد استفاده در صنعت پزشکی باشد.

اگر به نمونه ای از اهمیت مهندسی زیست پزشکی نیاز دارید، به سال 2021 و سرعت شگفت انگیزی که در آن واکسن ها، درمان ها و تجهیزات برای مبارزه با کووید-19 ایجاد شد نگاه نکنید. اشتباه نکنید، این رشته مهندسی واقعاً جان انسان ها را نجات می دهد.

7. مهندس حمل و نقل

و در اینجا شغل دیگری وجود دارد که در آن به این زودی ها دچار کمبود کار نخواهید شد. نقش یک مهندس حمل و نقل می تواند کاملاً شامل هر چیزی باشد که در بخش حمل و نقل دخیل است. آنها می توانند سیستم های حمل و نقل عمومی را بسازند و طراحی کنند، جاده ها را بهبود بخشند، در فرودگاه ها کار کنند، و با همه نرم افزار هایی که به سیستم های به ظاهر آشفته ما کمک می کند تا به خوبی و کارآمد کار کنند، سروکار داشته باشند.

از آنجایی که نیاز ها و خواسته های حمل و نقل ما به سرعت در حال رشد هستند، اهمیت حفظ سیستم ایمن، کارآمد، سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه همیشه آسان نیست – اما اینجاست که مهندسان حمل و نقل وارد عمل می شوند.

و با توجه به نسل بعدی حمل و نقل که اکنون در افق است، ورود به این حوزه هرگز هیجان انگیزتر از این نبوده است.

دنیای مهندسی هرگز جذاب تر از این نبوده است. چه بخواهید فارغ التحصیل شوید و به دنبال اولین شغل خود باشید، یا هنوز در حال تصمیم گیری در مورد یک مدرک باشید، زمان جذابی برای مهندس شدن است!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT