بهترین برنامه های کراس فیت

معرفی 9 تا از بهترین برنامه های کراس فیت | اپلیکیشن کراس فیت

زمان مطالعه 6 دقیقه

کراس فیت یک راه سرگرم کننده و موثر برای ورزش است، و شما تعداد زیادی اپلیکیشن گوشی هوشمند را خواهید یافت که به شما در این راه کمک می کند. در این مقاله به معرفی 9 تا از بهترین برنامه های کراس فیت می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین برنامه های کراس فیت

کراس فیت یک تمرین با شدت بالا است که به طور موثر وزنه برداری، ژیمناستیک و تمرینات قلبی را ترکیب می کند. بسیاری از مردم آن را افراطی می دانند، اما یکی از محبوب ترین فلسفه های ورزشی در سراسر جهان است. برخی حتی کراس فیت را سبک زندگی می نامند.

خرید با ویزا و مستر

برای مبتدیان، تمرینات کراس فیت می تواند بسیار سخت باشد. اما به لطف مجموعه ای از برنامه های ورزشی عالی، می توانید خود را به یک متخصص CrossFit تبدیل کنید. در زیر بهترین برنامه های تمرینی کراس فیت را برای دانلود و لذت بردن از آن قرار داده ایم.

برنامه CrossFit Games

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

کراس فیت ممکن است یک روش طاقت فرسا برای ورزش باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند لذت بخش باشد! با اپلیکیشن CrossFit Games، می‌توانید به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و رقابتی، خود را در برابر سایر ورزشکاران در سراسر جهان قرار دهید. با این حال، برای مبتدیان کراس فیت، این برنامه ایده آل برای یادگیری هر چیزی است که در مورد این ورزش باید بدانید.

CrossFit Games به راحتی می توانید ورزشکاران کراس فیت مورد علاقه خود را دنبال کنید، آخرین اخبار را پیگیری کنید و یک باشگاه ورزشی کراس فیت را در نزدیکی محل زندگی خود جستجو کنید.

Download: CrossFit Games for iOS | Android (Free)

اپلیکیشن SugarWOD

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

به عنوان یک مبتدی، ممکن است وقتی می شنوید ورزشکاران CrossFit از عبارت WOD استفاده می کنند، گیج شوید. WOD مخفف “تمرین روز” است و بخش مهمی از CrossFit است. انجام اولین WOD احتمالاً سخت است، اما احساس شگفت انگیزی در شما ایجاد می کند. با SugarWOD، می‌توانید تعداد زیادی تمرین از جمله تمرین‌های گذشته را انجام دهید.

این برنامه برای ثبت تمرینات شما و ارتباط با سایر ورزشکاران CrossFit ایده آل است. حتماً نوتیفیکیشن ‌ها را فعال کنید تا هر زمان که برنامه تمرین جدیدی را پست می‌کند، بدانید.

Download: SugarWOD for iOS | Android (Free)

برنامه Hero WOD

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

آیا حفظ انگیزه به عنوان یک تازه وارد کراس فیت برای شما دشوار بوده است؟ با برنامه Hero WOD، کار خود را ادامه دهید و خود را مسئول نگه دارید. در برنامه، هر تمرین، راندها، ست‌ها و زمان را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، Hero WOD قبل از شروع تمرین به شما اطلاع می دهد که آیا به تجهیزات خاصی مانند توپ وزن دار، طناب پرش، قایقران(rower) یا دمبل نیاز دارید یا خیر. Hero WOD را دانلود کنید تا تمرینات مورد علاقه خود را ذخیره کنید، یک گرم کردن سریع انجام دهید یا WOD منحصر به فرد خود را بسازید.

Download: Hero WOD for iOS | Android (Free, subscription available)

اپلیکیشن SmartWOD Time 

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

WOD، AMRAP، EMOM در دنیای کراس فیت، اختصارات تمرینی زیادی برای پیگیری وجود دارد! SmartWOD Timer یک برنامه مفید است اگر می خواهید تمرین های مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

برای مثال، اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است (AMRAP) تمرین مورد علاقه خود را انجام دهید، مدت زمان را تنظیم کنید، تایمر را روشن کنید و شروع به حرکت کنید. استفاده از این برنامه ساده است، با نمایشگر بزرگ، یادآوری در اواسط تمرین و شمارش معکوس در پایان هر جلسه.

Download: SmartWOD Timer for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

برنامه SmartWOD Workout Generator

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

اگر برای رسیدن به تمرینات جالب تلاش می کنید، SmartWOD Workout Generator می تواند بر اساس تجهیزاتی که دارید، تمرینات تصادفی را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر در خانه ورزش می‌کنید و فقط به دمبل‌ها دسترسی دارید، به سادگی تجهیزات را انتخاب کنید و SmartWOD تمرین‌هایی را که به آن‌ها دسترسی دارید محدود می‌کند.

وسایل ورزشی جدید خریدی؟ نگران نباشید؛ شما می توانید تنظیمات تجهیزات خود را در هر زمان ویرایش کنید. به طور کلی، برنامه SmartWOD یکی از بهترین مجموعه های تمرینی موجود را دارد.

Download: SmartWOD Workout Generator for iOS | Android (Free, subscription available)

اپلیکیشن GOWOD

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

GOWOD برنامه نهایی برای بهبود تحرک شما است. هنگامی که برای اولین بار از برنامه استفاده می کنید، بهتر است تست تحرک را انجام دهید، به خصوص اگر مبتدی هستید. این آزمون شامل چند حرکت بدن و کشش برای محاسبه نمره تحرک شما است. از آنجا، می‌توانید مناطق خاصی از بدن را که می‌خواهید بهبود ببخشید، مانند قسمت پایین تنه‌تان، هدف قرار دهید.

GOWOD به شما امکان دسترسی به بیش از 240 تمرین رایگان را می‌دهد، اما اگر می‌خواهید دسترسی نامحدود به پروتکل‌های شخصی‌شده خود داشته باشید، باید آن را به Premium ارتقا دهید.

Download: GOWOD for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه The WOD Generator

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

رفتن به باشگاه کراس فیت می تواند گران باشد و تعیین یک برنامه تمرینی دقیق می تواند زمان بر باشد. اگر می خواهید در زمان انجام تمرینات چالش برانگیز و حساب شده صرفه جویی کنید، برنامه WOD Generator دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

فقط یک دسته را انتخاب کنید، و برنامه یک WOD تصادفی از محدوده بیش از 10000 تولید می کند. به دلیل تنوع بسیار زیاد، دیگر هرگز از تمرین خود خسته نخواهید شد. چند دسته شامل تاباتا، استقامت، ژیمناستیک، و تمرینات برای انجام با یک شریک (پارتنر) است.

Download: The WOD Generator for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه Hero Timer

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

تمرینات کراس فیت ممکن است دشوار باشد، به خصوص برای مبتدیان، اما با برنامه Hero Timer، نیازی به ورزش با یک مربی شخصی نیست. Hero Timer برای استفاده آسان، ساده و راحت است و به شما توانایی انجام انواع تمرینات را می دهد. بنابراین، چه از آن برای تمرینات EMOM یا تاباتا استفاده کنید، عملکرد عالی دارد.

علاوه بر این، شمارش معکوس شفاهی در پایان تمرین  شما را آنقدر تشویق می‌کند که با قدرت تمام کنید. اگر می خواهید تمرینات سفارشی خود را ایجاد کنید، به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

Download: Hero Timer for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن WOD Roulette

بهترین برنامه های کراس فیت

بهترین برنامه های کراس فیت

آیا آماده هستید که WOD خود را شکست دهید؟ روی GO کلیک کنید یا گوشی خود را تکان دهید و WOD Roulette یک تمرین تصادفی ایجاد می کند. تمرینات شامل سه سطح سختی است: آسان، متوسط ​​و سخت. اگر یک مبتدی کراس فیت هستید، به تمرینات آسان پایبند باشید و اگر WOD را دوست ندارید یا تمرین سختی دارید، به سادگی تکان دهید یا دوباره کلیک کنید.

با گذشت زمان، می توانید تمرینات طاقت فرسای بیشتری را انجام دهید. بهترین چیز این است که می توانید از برنامه WOD Roulette به عنوان چیزی بیشتر از یک تولید کننده WOD استفاده کنید. مجموعه‌های تمرینی مختلفی در دسترس هستند، بنابراین شما می‌توانید یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید. در میان دسته‌بندی‌های مجموعه، تمرین‌های مسابقه ای هستند که می‌توانید در اتاق نشیمن خود انجام دهید.

Download: WOD Roulette for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اگر این برنامه های موبایل را دانلود کنید، شروع کراس فیت آسان تر است

کراس فیت فواید زیادی برای سلامتی و تناسب اندام دارد و برای امتحان کردن آن نیازی نیست که یک ورزشکار فوق العاده باشید. چه به دنبال افزایش اعتماد به نفس و بهبود خواب خود باشید یا کالری های زیادی بسوزانید و قدرت خود را افزایش دهید، کراس فیت می تواند به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام کمک کند.

اما وقتی برای اولین بار کراس فیت را شروع می کنید، مدت زیادی طول می کشد تا بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اگر تازه کار هستید و به فکر انجام دادن کراس فیت هستید، یک یا دو مورد از این برنامه های ورزشی را دانلود کنید تا ورزش خود را بسیار آسان تر کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT