معرفی Adobe Experience Cloud

معرفی Adobe Experience Cloud و کاربرد آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت Adobe با نرم‌افزارهایش مانند فوتوشاپ و ایلاستریتور شهرت دارد. با این حال این شرکت، در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد که یکی از بخش های این شرکت، Adobe Experience Cloud است و بسیاری از کاربران همیشه با این سوال مواجه می‌شوند که Adobe Experience Cloud چیست ؟ در این مقاله به معرفی Adobe Experience Cloud و هدف این شرکت می‌پردازیم.

معرفی Adobe Experience Cloud

شرکت ادوبی در کنار Adobe creative cloud و Adobe document cloud ، لازم دید که فضای ابری را برای بخش تجاری، تحلیل داده و مدیریت پروژه‌ها در نظر بگیرد. این سیستم بر پایه استفاده از تجربه کاربران آدوبی بنا شده است و همچنین شعار این فضای ابری این است: مردم برای تجربه پول می‌دهند نه برای یک محصول. در حقیقت فضای مبتنی بر داده پروژه‌ها و مدیریت آن باعث می‌شود که به بهترین نحو به مشتریان خدمات دهید.

معرفی Adobe Experience Cloud  چیست

خدمات Adobe Experience Cloud

۱- Analytics: این بخش نه تنها برای بررسی آماری سایت‌ها و بازدیدکننده ها استفاده می‌شود حتی می‌تواند پیش بینی آینده را بر اساس روند کار و تحلیل گذشته به انجام رسانید.

۲- Audience profiles: در این بخش تمایلات مخاطبان و تقسیم بندی آنها بر اساس درخواست امکان پذیر است. همچنین داده‌های مربوط به مخاطبان را می‌توان مدیریت کرد.

۳- Content management: در این بخش می‌توان محتوای پروژه یا سایت را مدیریت کرد. همچنین فرم‌ها، خدمات و دارایی‌های دیجیتال خود را می‌توانید مدیریت کنید.

۴- Campaign management​: مدیریت بازاریابی ایمیلی از جمله خدمات این بخش است. همچنین خدمات ارتباط با مشتری هنگامی که مشتری در مسافرت است یا ایجاد کانال اختصاصی جهت ارتباط با مشتری امکان پذیر خواهد بود.

۵- Advertising: این بخش که به تبلیغات شما کمک می‌کند، خدمات متنوعی را شامل می‌شود. تبلیغات تلوزیونی، تبلیغات مبتنی بر سرچ و تحلیل داده‌ها برای یافتن مشتریان بالقوه را می‌توان از نمونه امکانات این بخش نامید. همچنین تبلیغات بر اساس داده مشتریان در شبکه اجتماعی هم از دیگر موارد است.

۶- Personalization: ایجاد اتوماسیون‌های داده‌‌ها و و بهینه‌سازی حجم زیاد درخواست‌ها با کمک هوش مصنوعی را می‌توان از امکانات این بخش نام برد.

علت اینکه در این مقاله به معرفی Adobe Experience Cloud در حدی محدود پرداختیم این است که خدمات این فضای ابری روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و قابلیت‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی را دارا خواهد بود. در صورتی که می‌خواهید از این خدمات پیشرفته برای مدیریت سایت یا پروژه‌های خود استفاده کنید، امکانات به روز هر بخش را به طور دقیق مورد مطالعه قرار دهید. همچنین برای پرداخت هزینه استفاده از خدمات ابری این سایت می‌توانید از اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT