مقایسه فلوکی و بیبی دوج

مقایسه فلوکی و بیبی دوج

زمان مطالعه 2 دقیقه

پروژه‌های فلوکی و بیبی دوج امسال هم از نظر کاربردی و هم از نظر قیمت در حال نقش آفرینی در بازار میم کوین ها هستند. این در حالی است که میم کوین های برتر مانند دوج کوین و شیبا اینو عقب مانده‌اند. در این پست به مقایسه فلوکی و بیبی دوج برای تبدیل شدن به سومین میم کوین برتر می پردازیم.

مقایسه فلوکی و بیبی دوج

فلوکی و بیبی دوج تاکنون در سال 2023 یک سال پر سودی را پشت سر گذاشته‌اند و عملکرد آنها بسیار بهتر از سایر میم کوین‌های اصلی بوده است.

پروژه‌های MemeFi که هم در زنجیره BNB و هم در اتریوم موجود است، اجزای اکوسیستم خود را ایجاد کرده‌اند. برای Floki، این به معنای توسعه متاورس Valhalla و قفل توکن FlokiFi است که حدود 30 میلیون دلار در TVL دارد.

اخیراً، فلوکی با Thena شراکت خود را آغاز کرده است، به طوری که Thena تبدیل به صرافی غیرمتمرکز ترجیحی (DEX) برای این پروژه شد و FlokiFi به دسته توکن های نقدینگی پیشنهادی Thena تبدیل شد.

در حالی که بسیاری از افراد لیست شدن فلوکی در صرافی های معتبر را بعید می دانستند چند روز قبل صفحه رسمی این پروژه در توییتر از لیست شدن فلوکی در بایننس آمریکا خبر داد و موجب شد خریداران این رمز ارز سود خوبی را کسب کنند.

در همین حال، BabyDoge مبادله بیبی دوج سوآپ و پروتکل استیک توکن های خود را توسعه داده است. هفته گذشته، شاخص TVL صرافی از 60 میلیون دلار عبور کرد. این تیم همچنین در حال معرفی بازی در اکوسیستم خود است که Baby Doge Chess نام دارد.

از طرفی در هفته گذشته لیست شدن بیبی دوج در کوکوین که یکی از 5 صرافی متمرکز برتر بازار کریپتو است، یک رالی 50 درصدی را برای این توکن رقم زد. این موجب شده است تا بسیاری از طرفداران این توکن لیست شدن بیبی دوج در بایننس را پیش بینی کنند.
این هفته، Baby Doge اعلام کرد که ویژگی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) خود را به سایر بلاک چین‌ها گسترش می‌دهد. در حال حاضر، جامعه Baby Doge در حال رای گیری در مورد شبکه ای است که ابتدا با آن مقابله خواهد کرد: اتریوم، آوالانچ، اپتیمیسم و یا آربیتروم.

احتمال انفجار بیبی دوج و فلوکی اینو

طبق گفته CoinMarketCap، در سال جاری تاکنون، ارزش FLOKI دلار حدود 200 درصد افزایش یافته است و ارزش بازار توکن (MC) کمی بالاتر از 300 میلیون دلار است.

از طرفی بیبی دوج نیز غوغا کرده است و در سال 2023 با افزایش 250 درصدی، با MC فعلی 323 میلیون دلاری مواجه شده است. این در حالی است که قیمت بیت کوین و اتریوم در همان زمان 72٪ و 53٪ افزایش یافته است.

در حالی که شیبا اینو همچنین قصد توسعه اکوسیستم MemeFi خود، از جمله شبکه مورد انتظار لایه 2 شیباریوم و پروژه متاورس شیبا را داشته است، قیمت توکن‌های آن در سال 2023 هنوز به این اندازه مثبت نبوده است.

ارزش توکن شیبا در سال جاری 32 درصد، توکن Bone به میزان 22 درصد و ارز Leash به میزان 29 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، پادشاه حاکم میم کوین ها (دوج کوین) در پروژه های MemeFi و همچنین بیت کوین و اتریوم عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. در میان رشد کلی بازار کریپتو، قیمت دوج کوین 8 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر دوج کوین دارای MC فعلی 10.5 میلیارد دلار است.

bsc

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT