مقایسه Square با پی پال

مقایسه Square با پی پال

زمان مطالعه 8 دقیقه

پی پال و اسکوئر که در دسامبر 2021 به Block تغییر نام دادند، به ترتیب از سال 1998 و 2009 فعالیت خود را آغاز کردند. PayPal از پرداخت‌های همتا به همتا پشتیبانی می‌کند و دکمه‌هایی را برای وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند که به مشتریان امکان می‌دهد از حساب پی پال، Venmo یا کارت اعتباری خود برای پرداخت هزینه خرید استفاده کنند. مقایسه Square با پی پال را در ادامه بخوانید.

Square با کارت خوان خود برای تلفن های همراه شروع به کار کرد و برای ارائه طیف وسیعی از سخت افزارها و خدمات، از جمله سیستم های نقطه فروش (POS) برای خرده فروشی ها و رستوران ها، گسترش یافته است.

هر دو پردازنده کارت اعتباری با چندین پلتفرم تجارت الکترونیک مانند WooCommerce و BigCommerce کار می کنند. Square با برنامه های شخص ثالث بیشتری نسبت به PayPal ادغام می شود و خدمات تجاری مانند نرم افزار حقوق و دستمزد و بازاریابی متنی را ارائه می دهد. با این حال، PayPal با سیستم های POS بیشتری نسبت به Square ادغام می شود و با eBay کار می کند.

پی پال نرخ های پردازش کارت اعتباری پایین تری را برای پرداخت های کد پاسخ سریع (QR) ارائه می دهد، اما برنامه کارمزد پی پال پیچیده تر است و نرخ ها برای پی پال زتل در مقابل نرخ تراکنش های تجاری پی پال متفاوت است. اگر صورت‌حساب‌های مکرر را فاکتور می‌کنید یا به یک پایانه مجازی برای وارد کردن پرداخت‌های سفارش تلفنی نیاز دارید، کارمزد ماهانه Square بر هزینه 30 دلاری برای هر ویژگی با PayPal ترجیح داده می‌شود.

بلوک (مربع سابق)

بهترین پردازنده کارت اعتباری بدون کارمزد ماهانه

کسانی که به دنبال یک طرح رایگان هستند که شامل ویژگی های نقطه فروش (POS) باشد

کسانی که به دنبال سخت افزاری با کاربری آسان هستند که نیازهای بسیاری از انواع تجار را برآورده کند

کسب و کارهای علاقه مند به خدمات جانبی که شامل صورتحساب، برنامه های وفاداری و مدیریت کارکنان است

بازرگانان پرخطر

کسانی که نمی خواهند در درجه اول به سوالات متداول و یک ربات چت پشتیبانی برای خدمات مشتری تکیه کنند

پی پال

مشاغلی که معاملات بین المللی یا ارزهای دیجیتال را انجام می دهند.

کسب و کارهای تجارت الکترونیک که می توانند از هزینه های تراکنش آنلاین کمتر بهره مند شوند.

مشاغلی که خواهان قیمت گذاری شفاف و راه اندازی آسان هستند.

بازرگانانی که به گزینه های پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارند.

کسانی که می خواهند سخت افزار رایگان را شامل شوند.

بازرگانان پرخطر

مربع در مقابل پی پال: قیمت

مقایسه کارمزدهای پردازش کارت اعتباری

(جدول)

قیمت گذاری هر تراکنش: Square قیمت هر تراکنش بهتری را برای صورتحساب ارائه می دهد. برای پرداخت از صورتحساب، فروشگاه آنلاین Square، وب سایت تجارت الکترونیک یا Square Online Checkout، 2.9٪ به اضافه 30 سنت برای هر تراکنش هزینه دریافت می کند. در مقابل، PayPal 3.49٪ به اضافه 49 سنت برای هر تراکنش برای صورتحساب، پرداخت PayPal و پرداخت Venmo دریافت می کند.

همچنین می‌توانید ماهانه 30 دلار هزینه جداگانه برای صورت‌حساب با PayPal بپردازید.

آنلاین و درون‌فروشی: پرداخت‌های آنلاین با کارت اعتباری از طریق وب‌سایت شما با PayPal مشمول نرخ 2.59٪ به علاوه 49 سنت است که کمتر از 2.9٪ به علاوه 30 سنت Square است. به همین ترتیب، تراکنش های درون فروشگاهی از طریق پی پال زتل 2.29 درصد به علاوه 9 سنت در مقابل 2.60 درصد به علاوه 10 سنت هر کدام با Square است. با این حال، PayPal برای اولین کارتخوان فروشگاهی شما 29 دلار هزینه می گیرد، در حالی که Square یک کارت خوان رایگان برای شما ارسال می کند.

در صورت استفاده از کدهای QR، PayPal نیز هزینه کمتری دارد و 1.90٪ تا 2.40٪ به اضافه 49 سنت برای هر تراکنش در مقابل 2.90٪ به علاوه 30 سنت Square شارژ می شود.

اختلافات شارژ: اگر کسی با هزینه شما مخالفت کند، Square هزینه ای به حساب شما اضافه نمی کند، در حالی که PayPal برای اختلافات از طریق PayPal 15 تا 30 دلار و برای بازپرداخت هزینه از طریق ارائه دهنده کارت اعتباری 20 دلار هزینه دریافت می کند.

به طور کلی: Square چهار طرح POS را با پردازش کارت اعتباری یکپارچه از 0 تا 72 دلار در ماه ارائه می دهد و لیست هزینه پردازش آن ساده است.

قیمت‌گذاری و کارمزدهای PayPal پیچیده‌تر است، با کارمزدهای مختلف تراکنش برای کاربران PayPal Zettle در مقابل پرداخت PayPal برای پذیرش پرداخت‌ها. در حالی که می توانید برای هر دو به صورت آنلاین ثبت نام کنید، بهتر است به دلیل پیچیدگی خدمات و هزینه های PayPal برای یافتن بهترین راه حل با PayPal تماس بگیرید.

مقایسه Square با پی پال: سخت افزار

Square و PayPal برنامه‌های تلفن همراه رایگان را برای دستگاه‌های iOS و Android ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد پرداخت‌ها را از طریق تلفن همراه خود وارد کنید. با این حال، برای نرخ‌های کمتر ارائه کارت با کارت‌های سوایپ یا تراشه، به یک کارت‌خوان نیاز دارید. Square یک کارت مجانی می‌فرستد که برای کارت‌های magstripe به تلفن شما متصل می‌شود. این شرکت همچنین یک دستگاه خوان بدون تماس و تراشه را به قیمت 49 دلار یا یک پایانه کارت اعتباری و چاپگر همه کاره را به قیمت 299 دلار به فروش می رساند.

در مقایسه، PayPal یک خواننده برای تلفن‌های همراه ارائه نمی‌کند، اما می‌توانید یک خواننده بدون تماس، چیپ و سوایپ را با قیمت 29 دلار تهیه کنید (هر کدام 79 دلار قیمت دارند). همچنین دارای ترمینال و چاپگر مستقل با قیمت 339 دلار است. هر دو پردازنده کارت اعتباری تجهیزات POS را ارائه می دهند. قیمت سخت افزار مربع از 526 دلار تا 1439 دلار متغیر است، در حالی که تجهیزات PayPal 249 و 699 دلار قیمت دارند.

مقایسه Square با پی پال: ادغام

هر دو Square و PayPal با بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک از جمله BigCommerce، WooCommerce و Wix کار می کنند. علاوه بر این، Square و PayPal رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) گسترده ای را برای سفارشی کردن فرآیند پرداخت شما ارائه می دهند. همچنین می توانید Intuit QuickBooks و Zoho Books را به Square و PayPal متصل کنید.

پی پال به چندین سیستم POS از جمله Vend، Revel Systems، Lightspeed، Clover، Cake و SalesVu لینک می دهد. تعداد ادغام های POS بیشتر از پیشنهادات Square است. Square با Vend و TouchBistro کار می کند، اما سایر سیستم های POS ممکن است مستقیماً با Square ادغام نشوند.

با این حال، Square به طور کلی با برنامه های بیشتری ادغام می شود. به عنوان مثال، به حدود 27 ابزار حسابداری و مالیاتی در مقایسه با هفت ابزار با PayPal متصل می شود. اما اگر به دنبال پرداخت‌های بازار هستید، Square فقط در Etsy کار می‌کند، در حالی که PayPal با Etsy و eBay ادغام می‌شود.

مقایسه Square با پی پال: امنیت

به عنوان سازمان‌های بزرگ با دهه‌ها تجربه پردازش پرداخت، Square و PayPal خدمات مطابق با PCI ارائه می‌کنند و ویژگی‌های امنیتی آن‌ها استانداردهای صنعت را برآورده می‌کند یا از آن فراتر می‌رود. Square از یادگیری ماشین (ML) برای شناسایی کلاهبرداری بالقوه استفاده می کند و این ابزار بخشی از ابزار رایگان نظارت بر تقلب آن است. پی پال تراکنش های کلاهبرداری را 24/7 نظارت می کند. هر دو شرکت همچنین دارای گزینه های نظارت پولی با ویژگی های پیشرفته هستند.

Square یک داشبورد اختلاف ارائه می‌کند و از طرف شما اختلافات را نظارت می‌کند. به همین ترتیب، می توانید به اطلاعات اختلاف در مرکز حل و فصل PayPal دسترسی داشته باشید و به مشتری پاسخ دهید. علاوه بر این، Square و PayPal از رمزگذاری سرتاسر، از جمله رمزگذاری داده های پرداخت هنگام استفاده از کارتخوان های فیزیکی استفاده می کنند.

Square در مقابل PayPal: پشتیبانی مشتری

PayPal و Square دارای انجمن‌های انجمن و مراکز کمک آنلاین برای سلف‌سرویس، از جمله آموزش راه‌اندازی هستند. همچنین می‌توانید از طریق تلفن با هر دو شرکت تماس بگیرید، اگرچه PayPal ساعات کاری موجود را فهرست نمی‌کند. پی پال می گوید مشتریان می توانند در هر زمان از طریق پیام رسانی با آنها تماس بگیرند، که لازم است وارد حساب خود شوید. علاوه بر این، برنامه PayPal یک دکمه راهنما دارد. مرکز حل و فصل به مشکلات پرداخت کمک می کند، اما اگر اختلاف بسیار پیچیده باشد، اختلافات ممکن است حدود 30 روز یا بیشتر طول بکشد. اگر PayPal وجوه شما را بدون هیچ مشکل شناخته شده ای (مانند اختلاف) نگه دارد، پرداخت ظرف 21 روز در دسترس خواهد بود.

Square چت آنلاین را از برنامه تلفن همراه، مرورگر وب یا سخت افزار Square مانند ثبت نام یا پایانه ارائه می دهد. از طرف دیگر، می‌توانید به Square ایمیل بزنید، اما ممکن است تا دو روز طول بکشد تا پاسخ دهید. همچنین Square این حق را برای خود محفوظ می دارد که اگر احساس کند کسب و کار شما ریسک بالایی دارد یا اختلافی وجود دارد، از وجوه خودداری کند.

مربع

بلوک (مربع سابق)

بهترین پردازنده کارت اعتباری بدون کارمزد ماهانه

کسانی که به دنبال یک طرح رایگان هستند که شامل ویژگی های نقطه فروش (POS) باشد

کسانی که به دنبال سخت افزاری با کاربری آسان هستند که نیازهای بسیاری از انواع تجار را برآورده کند

کسب و کارهای علاقه مند به خدمات جانبی که شامل صورتحساب، برنامه های وفاداری و مدیریت کارکنان است

بازرگانان پرخطر

کسانی که نمی خواهند در درجه اول به سوالات متداول و یک ربات چت پشتیبانی برای خدمات مشتری تکیه کنند

Square یک شرکت پرداخت موبایلی است که سخت افزار پرداخت، سیستم های POS و چندین خدمات تجاری از جمله نرم افزار حقوق و دستمزد و ابزارهای بازاریابی را ارائه می دهد. اگرچه با سیستم‌های POS شخص ثالث کمتری نسبت به PayPal کار می‌کند، اما با بسیاری از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای دیگر ادغام می‌شود و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا پرداخت‌ها، موجودی‌ها و جزئیات حسابداری مربوط به فروش را ردیابی کنند.

درک رویکرد نرخ ثابت Square ساده است و هزینه های جداگانه زیادی برای خدماتی مانند ترمینال مجازی یا پرداخت های مکرر وجود ندارد. برخلاف PayPal، Square برای اختلافات هزینه ای دریافت نمی کند و همه چیز را از طرف شما انجام می دهد، در حالی که تاجران PayPal باید مستقیماً با مشتری کار کنند.

بررسی‌کنندگان حرفه‌ای خاطرنشان می‌کنند که Square برای تاجرانی که کمتر از 20000 دلار در ماه فروش کارت اعتباری دارند، بهترین است. همچنین یک انتخاب برتر برای فروشگاه‌های آجر و ملات است زیرا مجموعه سخت‌افزاری کاملی را ارائه می‌دهد و شامل یک کارت‌خوان رایگان برای همه حساب‌ها می‌شود. Square به خوبی برای شرکت های تجارت الکترونیک کار می کند زیرا یک فروشگاه آنلاین رایگان ارائه می دهد. ساختارهای هزینه متفاوتی برای خریدهای وب سایت ندارد، چه از یک API برای ایجاد یک پرداخت سفارشی استفاده کنید یا از طریق Square Online Checkout بروید.

اگر به دنبال یک پردازنده کارت اعتباری برای فروش عمده در فروشگاه هستید و سیستم POS فعلی ندارید، Square گزینه خوبی است. به علاوه، اگر در تجارت الکترونیک تازه کار هستید، می توانید از Square برای ایجاد یک وب سایت آنلاین رایگان برای فروش محصولات و خدمات استفاده کنید. در بررسی Block (قبلا Square) درباره پیشنهادات POS آن بیشتر بیاموزید.

پی پال

پی پال

بهترین پردازشگر کارت اعتباری برای حجم کم تراکنش

مشاغلی که معاملات بین المللی یا ارزهای دیجیتال را انجام می دهند.

کسب و کارهای تجارت الکترونیک که می توانند از هزینه های تراکنش آنلاین کمتر بهره مند شوند.

مشاغلی که خواهان قیمت گذاری شفاف و راه اندازی آسان هستند.

بازرگانانی که به گزینه های پشتیبانی 24 ساعته نیاز دارند.

کسانی که می خواهند سخت افزار رایگان را شامل شوند.

بازرگانان پرخطر

پی پال یک شرکت خدمات بازرگانی آنلاین است که راه حل های پرداخت مستقل، سبد خرید یکپارچه و سخت افزار را برای پرداخت در محل ارائه می دهد. با بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و سیستم‌های POS ادغام می‌شود و به مشتریان شما امکان می‌دهد از طریق کارت اعتباری یا با استفاده از روش‌های پرداخت ذخیره‌شده از حساب PayPal خود پرداخت کنند. به علاوه، پی پال انواع بیشتری از پرداخت های بین المللی را نسبت به Square می پذیرد. با این حال، فروشگاه های آجر و ملات ممکن است از طریق یک شرکت پردازش کارت اعتباری دیگر نرخ های پایین تری پیدا کنند. در مقایسه با Square، PayPal فاقد سخت افزار و نرم افزار خاص برای رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی است.

PayPal به دلیل سهولت استفاده برای خریداران آنلاین متمایز است زیرا آنها می توانند به جای وارد کردن جزئیات کارت اعتباری در وب سایت شما، برای پرداخت با استفاده از PayPal کلیک کنند. به همین دلیل و سایر دلایل، بازبینان حرفه‌ای PayPal را برای فروشگاه‌های آنلاین کوچک و افراد انفرادی با کمتر از 10000 دلار فروش ماهانه کارت اعتباری توصیه می‌کنند. علاوه بر این، PayPal نرخ های کمتری را برای خرید کد QR ارائه می دهد، بنابراین اگر اغلب از این روش برای فروش استفاده می کنید، ممکن است بتوانید با استفاده از PayPal over Square در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اگرچه PayPal سخت افزار را از طریق Zettle ارائه می دهد، اما فاقد ابزار اضافی برای مدیریت کارکنان است که Square ارائه می دهد، مانند نرم افزار حقوق و دستمزد و داشبورد کارمندان. PayPal گزینه‌های سخت‌افزاری کمتری دارد و PayPal Zettle یک سرویس مجزا از پیشنهادات تجاری آن است، از جمله برنامه‌های هزینه‌های مختلف. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم اگر قصد فروش آنلاین و درون فروشگاهی دارید، با فروش پی پال صحبت کنید.

خط پایین

Square و PayPal خدمات پردازش کارت اعتباری را برای مشاغل کوچک با گزینه های آنلاین و درون فروشگاهی ارائه می دهند. هر دو با بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک سازگار هستند و سخت افزاری را برای ویترین فروشگاه های فیزیکی ارائه می دهند. با این حال، PayPal گزینه های پرداخت بیشتری را برای خریداران آنلاین ارائه می دهد، از جمله پرداخت از طریق Venmo، PayPal یا پلتفرم های بین المللی. بنابراین، اگر می‌خواهید گزینه‌های پرداختی را فراتر از کارت‌های اعتباری ارائه دهید یا به خدمات تجاری برای eBay نیاز دارید، PayPal یک گزینه قوی است.

Square به دلیل سیستم‌های POS، وب‌سایت تجارت الکترونیک رایگان، و خدمات کسب‌وکارهای کوچک مانند نرم‌افزار حقوق و دستمزد و ابزارهای بازاریابی، متمایز است. در برخی موارد، Square هزینه‌های کمتری ارائه می‌کند و هزینه‌ای برای اختلافات متحمل نمی‌شوید. اگر یک تجارت آجر و ملات دارید و می خواهید گهگاهی به صورت آنلاین بفروشید، Square ممکن است ارزش بیشتری نسبت به PayPal ارائه دهد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT