مقایسه Substack با Mailchimp

مقایسه Substack با Mailchimp: کدام بهترین برای ایجاد یک خبرنامه است

زمان مطالعه 7 دقیقه

در اینجا، ما این دو گزینه را با هم مقایسه می کنیم. مقایسه Substack با Mailchimp را در ادامه انجام داده ایم.

خبرنامه ها ابزارهای ارتباطی قدرتمندی برای برندها، مشاغل و خلاقان هستند. آنها مدیریت و به اشتراک گذاری محتوای مشتری یا اطلاعات نوع وبلاگ را برحسب مورد آسان تر می کنند.

MailChimp و Substack دو مورد از محبوب ترین ابزارهای خبرنامه هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های متمایز هستند. به منظور مقایسه آنها، ما در این مقاله نگاهی دقیق به هر دو خواهیم داشت، بنابراین شما نگاهی گذرا به ویژگی های آنها داشته باشید.

ویژگی های کلیدی Substack

Substack یک پلتفرم مدیریت خبرنامه است که به سازندگان کمک می کند خبرنامه ها را از طریق مدل اشتراک درآمد منتشر کرده و کسب درآمد کنند. ابزارهایی را برای مدیریت و ایجاد مخاطبان خود در موضوعات و زمینه های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی آن آورده شده است:

1. استفاده رایگان

اگر به تازگی کار خود را با انتشار خبرنامه شروع کرده اید، پرداخت هزینه برای یک پلتفرم – به خصوص زمانی که مخاطبان مشخصی ندارید – ممکن است بهترین گزینه نباشد. به این ترتیب، یکی از ویژگی های Substack این است که برای انتشار در پلتفرم خود نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

اساساً، شما فقط زمانی شروع به پرداخت می کنید که تصمیم به این کار داشته باشید، یعنی زمانی که شروع به کسب درآمد از خبرنامه های منتشر شده در پلتفرم می کنید. Substack 10% از درآمد شما را کاهش می دهد. این بدان معناست که شما می توانید به همان اندازه که نیاز دارید زمان صرف کنید تا مخاطبان خبرنامه خود را بدون متحمل شدن هزینه های انتشار، افزایش دهید.

همچنین، می‌توانید اعتماد خوانندگان را در خبرنامه‌های خود جلب کنید، زیرا غیرمعمول نیست که افراد اشتراک را تا زمانی که از ارزشی که برایشان دارد مطمئن نشوند، متوقف می کنند.

2. ناوبری آسان

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد Substack این است که استفاده از آن ساده است و برای کار با پلتفرم به مهارت خاصی نیاز ندارید. رابط کاربری بصری و کاربر پسند است.

برای شروع، به وب‌سایت Substack بروید، یک اکانت کاربری ایجاد کنید، پروفایل خود را راه‌اندازی کنید و URL انتشارات را انتخاب کنید. رابط ویرایش ساده است و دارای ابزارهای اساسی برای کمک به ایجاد و ویرایش خبرنامه است.

طرح بندی مختصر است و می توانید به راحتی لینک ها، تصاویر، کلیپ های صوتی و دکمه های قابل تنظیم را برای خوانندگان خود درج کنید. همچنین نمای داشبوردی از فعالیت‌هایتان را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید آمار مشترکین خود را در آن منو مشاهده کنید، همه به راحتی.

3. کسب درآمد از خبرنامه ها

وقتی به انتشارات پولی تغییر می‌دهید، این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا با فراهم کردن بستری برای ارتباط با مخاطبان، از نوشته‌های خود درآمد کسب کنید. خوانندگان شما باید هزینه خدمات شما را بر اساس اشتراک مکرر بپردازند.

این یک راه راحت برای کسب درآمد در حین نوشتن است و به شما کمک می‌کند از ارزشی که به خوانندگان خود ارائه می‌دهید بیشترین بهره را ببرید.

4. ابزار انتشار

Substack ابزارهایی را فراهم می کند که انتشار خبرنامه های شما را بدون مشکل می کند. می توانید پست خود را تا زمان انتشار مشاهده کنید تا زمانی که در صندوق پستی مشترک هدف شما قرار گیرد.

شما همچنین می توانید انتشار ایمیل خود را به سلیقه خود تغییر دهید. این می تواند شامل اجازه دادن به انتشارات شما برای پست متقابل در سایر پلتفرم ها، فهرست شده در وب سایت Substack، و مجموعه ای از تنظیمات انتشار دیگر در دسترس باشد.

علاوه بر این، Substack امکان همکاری برای انتشار، از طریق ابزارهای انتشار گروهی را فراهم می کند. می‌توانید از سایر نویسندگان درخواست کنید که به‌عنوان سرپرست یا مشارکت‌کننده، با شما منتشر کنند و می‌توانید دسترسی آنها را مدیریت کرده و تنظیمات حریم خصوصی را برای نشریات تیم خود انتخاب کنید.

5. قابلیت مشاهده و ویژگی های کشف

دیده شدن برای رشد هر فضای خبرنامه یا جامعه مهم است. برای این منظور، پلتفرم Substack به دسترسی انتشارات شما کمک زیادی می‌کند و یافتن مخاطب هدف خود را آسان‌تر می‌کند.

از طریق ویژگی توصیه‌ها، Substack نویسندگان را قادر می‌سازد تا فهرستی از خبرنامه‌های پیشنهادی خود را در انتشارات خود قرار دهند. بنابراین، این پلتفرم را به روی مجموعه بزرگتری از مخاطبان باز می کند.

همچنین از طریق منشن ها و پست های متقابل، Substack امکان تبلیغ و حمایت از سایر نویسندگان را فراهم می کند. این به نویسندگان نوظهور اجازه می دهد تا شبکه ای را در بین مخاطبان مختلف رشد دهند.

علاوه بر این، ویژگی‌های اضافی، مانند یادداشت‌ها و نظرات، تعامل با مخاطبان شما را بسیار آسان می‌کند.

ویژگی های کلیدی MailChimp

وقتی صحبت از ایمیل مارکتینگ به میان می آید، MailChimp یک ابزار قدرتمند است. این عمدتا برای کمک به کاربران در ایجاد خبرنامه هایی با هدف تبلیغ مارک ها، محصولات و مشاغل طراحی شده است. در نتیجه، آنها می توانند روابطی با مشتری ایجاد کنند که فروش و بازده را افزایش می دهد.

در اینجا چند ویژگی برجسته وجود دارد که MailChimp را به یک نیروگاه تبدیل می کند:

1. ابزار مارکتینگ

یکی از کارهایی که MailChimp به بهترین شکل انجام می دهد این است که ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای مدیریت مخاطبین خود و افزایش آگاهی از برند به طور موثر نیاز دارند. این رویکرد متفاوت از Substack است که بیشتر بر کمک به خلاقان و نویسندگان محتوا تمرکز دارد تا مخاطبان خود را توسعه دهند.

MailChimp این کار را از طریق ویژگی‌های مختلف انجام می‌دهد، از ابزارهای تقسیم‌بندی مخاطب گرفته تا بینش‌ها و تحلیل‌های معنادار. اینها به نوبه خود امکان ارائه کمپین ها و محتوای هدفمند را برای مخاطبین فراهم می کند.

MailChimp همچنین با پلتفرم های متعددی مانند Shopify، Drupal و QuickBooks ادغام می شود. به این ترتیب، می توانید داده های مشتری را در منابع مختلف با اکانت MailChimp خود همگام کنید.

2. گزینه های سفارشی سازی

چارچوب MailChimp امکان ارسال چندین ایمیل سفارشی شده را برای مخاطبان فراهم می کند. این بدان معناست که شما می توانید مشترکین را در دسته های مختلف دسته بندی کنید و بهترین اطلاعات را به آنها بدهید.

برای مثال، از طریق تگ‌های Merge در MailChimp، می‌توانید ایمیل‌ها را با تنظیم محتوای منحصربه‌فرد برای مشترکین، مانند نام‌ها یا مخاطبین، شخصی‌سازی کنید. این باعث می شود که ارتباط با مشتریان آسان تر شود و در نتیجه تعامل ایجاد شود.

3. قیمت گذاری

برخلاف Substack، MailChimp به اشتراک ماهانه نیاز دارد، و اگرچه یک برنامه رایگان وجود دارد، اما در ویژگی های آن بسیار محدود است. با طرح رایگان، می توانید هر ماه 1000 ایمیل فقط به 500 مخاطب ارسال کنید.

همچنین، این طرح شامل برنامه‌ریزی ایمیل، اتوماسیون، یا ابزارهای بخش‌بندی، به ذکر چند مورد نمی‌شود. قیمت ابزارهای Premium، Standard و Essential بین 13 تا 350 دلار در ماه به ازای هر 500 مخاطب است.

4. الگوها

ظاهر نقش بزرگی در تعامل بازی می کند، و MailChimp همچنین تعدادی قالب قابل تنظیم را ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند تا خبرنامه ها را به راحتی و کارآمدتر بسازند.

همچنین، این قالب ها امکان ایجاد طرح های ایمیل زیبا را فراهم می کند که می تواند تعامل را افزایش دهد. این می تواند شامل رنگ ها، فونت ها و اشکال برندهای چشم نواز باشد.

5. اتوماسیون ایمیل

خودکار کردن ایمیل‌ها می‌تواند با ایجاد امکان زمان‌بندی ایمیل‌ها برای تحویل در بازه‌های زمانی اختصاصی، در زمان بسیار صرفه‌جویی کند. به عنوان مثال، زمانی که مشتری برای یک خبرنامه ثبت نام می کند یا به تازگی اولین محصول خود را خریداری کرده است. اتوماسیون ها می توانند به مشترکین کمک کنند تا در هر نقطه از تعامل مطلع شوند.

MailChimp یک ویژگی اتوماسیون را ارائه می دهد، و این یکی از ویژگی هایی است که به ابزار یک مزیت محکم می دهد. این به شما انعطاف پذیری برای ایجاد تجربه ایمیل برای هر مشترک می دهد. با این حال، شما می توانید فقط تعداد محدودی اتوماسیون در طرح رایگان ایجاد کنید، بنابراین برای دسترسی به تمام ویژگی های اتوماسیون باید به یکی از برنامه های پولی ارتقا دهید.

آیا باید از Substack یا MailChimp استفاده کنید؟

Substack و MailChimp ابزارهای عالی هستند و دارای ویژگی های مرتبط با محتوایی هستند که قصد دارید در پلتفرم خود ایجاد کنید. با این حال، هر دو به انواع مختلف کاربران پاسخ می دهند.

ویژگی های Substack برای خلاقانی که علاقه مند به ایجاد یک انجمن آنلاین هستند مفیدتر است. از سوی دیگر، MailChimp به یک تجارت یا برند سود بیشتری خواهد برد. این به این دلیل است که تعدادی از ابزارهای غنی را ارائه می دهد که برای حفظ روابط با مشتری و به دست آوردن بینش از داده های مصرف کننده طراحی شده اند.

با قیمت گذاری، Substack گزینه ارزان تر است. شما فقط باید برای انتشارات پولی خود کمیسیون بپردازید و در صورت تمایل می توانید در طرح رایگان باقی بمانید. با این حال، با توجه به ویژگی های پیشرفته MailChimp، اشتراک ممکن است موجه به نظر برسد.

همچنین، کارکرد Substack در بیشتر موارد آسان است و استفاده از آن برای یک کاربر متوسط ​​اینترنت بسیار آسان است. در همین حال، MailChimp ممکن است به دلیل دامنه وسیع‌تر ویژگی‌های آن پیچیده‌تر باشد.

به طور کلی، اینکه چه چیزی به عنوان گزینه بهتر از این دو انتخاب می شود، تا حد زیادی به نوع خبرنامه هایی که می خواهید از طریق آنها منتشر کنید، همراه با بودجه شما بستگی دارد.

قدرت بخشیدن به آینده خبرنامه ها

ما روزانه محتوا مصرف می کنیم و خبرنامه ها راه دیگری برای انتقال اطلاعات هستند. برای انجام این کار، مدیریت مخاطبان یا مشتریان ضروری است، خواه برای هدایت فروش باشد یا مدیریت یک جامعه آنلاین.

در هر صورت، انتخاب ابزار خبرنامه مناسب برای هر کاربر مهم است. و ابزارهای زیادی برای کمک به رشد مخاطبان شما وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT