وب سایت رنگ آمیزی

10 بهترین وب سایت رنگ آمیزی که حتی بزرگسالان هم دوست خواهند داشت

زمان مطالعه 7 دقیقه

رنگ آمیزی فقط فعالیتی نیست که بچه ها از آن لذت ببرند. همچنین این کاری است که بزرگسالان می توانند با مزایای سلامتی فراوان انجام دهند. کاهش استرس، بهبود خواب و بهبود عملکرد مغز تعدادی از دلایل درمانی هستند که چرا باید هر چه زودتر رنگ آمیزی را شروع کنید. وب سایت رنگ آمیزی را در ادامه معرفی کرده ایم.

این روزها نیازی به بیرون رفتن و خرید یک کتاب رنگ آمیزی واقعی نیست. در عوض، می توانید به سادگی از این وب سایت های رنگ آمیزی رایگان برای رنگ آمیزی آنلاین یا دانلود صفحات رنگ آمیزی مختلف استفاده کنید.

دانلود و رنگ آمیزی آنلاین با این سایت ها

در حالی که می توانید از یک برنامه کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان برای رنگ آمیزی استفاده کنید، این وب سایت ها دارای ابزارهای آنلاین هستند تا بتوانید تصویر را به صورت آنلاین رنگ آمیزی کنید. علاوه بر این، می توانید صفحات رنگ آمیزی را به صورت رایگان دانلود یا چاپ کنید.

1.وب سایت رنگ آمیزی Paint the World Super Coloring

Paint the World Super Coloring دارای بیش از 80000 رنگ آمیزی، نقطه به نقطه، آموزش و سیلوئت هااست. این صفحه رنگ آمیزی، که مخصوص بزرگسالان است، تعداد زیادی دسته بندی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.

تعدادی از دسته بندی ها شامل جمجمه های قندی، ماندالا، ماشین ها، انیمه و مانگا و حتی رنگ های پیشرفته بر اساس اعداد هستند. اگر می‌خواهید مهارت‌های خلاقانه خود را ارتقا دهید، می‌توانید برنامه‌های رنگ به عدد زیادی را در اندروید دریافت کنید.

یک دسته بندی جالب برای بررسی، صفحات رنگ آمیزی هنرهای زیبا و آثار هنری از هنرمندان محبوبی مانند اندی وارهول، ونسان ون گوگ و سالوادور دالی است. هنگامی که آنچه را که می خواهید رنگ آمیزی کنید انتخاب کردید، می توانید آن را چاپ کنید، به صورت PDF ذخیره کنید یا به صورت آنلاین رنگ کنید.

2.Coloring Online

Coloring Online به شما امکان می دهد یک صفحه رنگ آمیزی را از بین طیف وسیعی از نقاشی های زیبا برای بزرگسالان انتخاب کنید. این انتخاب شامل طرح های مختلف ماندالا، حیوانات و طبیعت است. علاوه بر این، چند صفحه رنگ آمیزی وجود دارد که بچه ها نیز می توانند از آنها لذت ببرند.

صفحات رنگ آمیزی زیر دسته حیوانات به طرز باورنکردنی پیچیده و زیبا هستند، بنابراین با خیال راحت در میان آنها مرور کنید و یکی را که دوست دارید پیدا کنید. پس از تکمیل شاهکار خود، آن را ذخیره کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستان و خانواده خود ببینند.

3.وب سایت رنگ آمیزی Hello Kids

Hello Kids یک وب سایت عالی برای یافتن فعالیت های کودکان مانند صفحات رنگ آمیزی و کاردستی است، اما آیا می دانستید که شما به عنوان یک بزرگسال می توانید از آن برای رنگ آمیزی نیز استفاده کنید؟ خوشبختانه، این وب سایت دارای یک صفحه رنگ آمیزی پیشرفته برای بزرگسالان است.

این صفحه کاربرگ های زیادی برای انتخاب ندارد و همه آنها ماندالا هستند، اما هنوز یک وب سایت سرگرم کننده برای انجام رنگ آمیزی آنلاین است. علاوه بر این، Hello Kids یک برنامه رنگ آمیزی رایگان برای کودکان دارد که می توانید آن را برای کودک خود دانلود کنید تا در iPhone یا iPad از آن استفاده کند.

4. HiColoring

HiColoring سایتی است که شما را تشویق می کند تا به طور کامل خاموش شوید و از صفحات رنگ آمیزی آن استفاده کنید تا حواس خود را از هر گونه استرس در زندگی منحرف کنید. صفحات رنگ آمیزی آنلاین بسیار جذابی وجود دارد که می توانید همه آنها را بر اساس اکثر موارد رای داده شده، مشاهده شده، بحث شده یا موارد اخیر فیلتر کنید.

برای استفاده از این وب سایت برای رنگ آمیزی آنلاین، یک رنگ را انتخاب کنید و روی قسمتی از تصویر کلیک کنید. سپس ابزار رنگ‌آمیزی بخش‌ها را پر می‌کند تا یک اثر هنری زیبا ایجاد کند. پس از آن، می توانید ساخته خود را دانلود کنید یا آن را پاک کنید و کار جدیدی را شروع کنید.

5.وب سایت رنگ آمیزی Coloring Pages Only

Coloring Pages Only مجموعه وسیعی از گزینه های رنگ آمیزی برای بزرگسالان و کودکان دارد. این وب‌سایت به دلیل مجموعه‌های رنگ‌آمیزی منحصربه‌فردش که مواردی مانند WWE، دکتر Seuss و Call of Duty را پوشش می‌دهد، متمایز است.

با این حال، اگر از علاقه‌مندان به سینما و تلویزیون هستید، می‌توانید حتی شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را در سریال‌های Stranger Things، Lord of the Rings و Avatar رنگ کنید. Coloring Pages Online همچنین به شما امکان می دهد عکس انتخابی خود را به صورت آنلاین بارگیری، چاپ، اشتراک گذاری یا رنگ آمیزی کنید.

6. Google Arts & Culture

ابزار رنگ‌آمیزی آنلاین منحصربه‌فرد گوگل روشی سرگرم‌کننده برای رنگ‌آمیزی در نقاشی‌ها و تصاویر معروف به روشی که می‌خواهید ارائه می‌دهد! علاوه بر رنگ‌آمیزی در آثار هنری معروف، کتاب رنگ‌آمیزی هنری Google همچنین مجموعه‌ای از نشانه‌های شناخته‌شده از نمای خیابان را ارائه می‌دهد که می‌توانید در آنها رنگ آمیزی کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آثار هنری مورد علاقه خود را از مجموعه انتخاب کنید و شروع کنید، چه بخواهید گل های رز اثر ونسان ون گوگ را بازسازی کنید یا مجسمه آزادی را بازسازی کنید. علاوه بر این، حتی می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد خود تصویر، روی دکمه Learn More کلیک کنید.

دانلود – فقط وب سایت برای رنگ آمیزی

این وب سایت ها به شما این امکان را نمی دهند که تصویر انتخابی خود را به صورت آنلاین رنگ کنید. با این حال، آنها صفحات رنگ آمیزی قابل دانلود و چاپ رایگان را ارائه می دهند.

7.وب سایت رنگ آمیزی Best Coloring Pages For Kids and Adults

بهترین بخش بهترین صفحات رنگ آمیزی برای کودکان و بزرگسالان، صفحات بی شماری از گزینه ها برای انتخاب است. با این حال، اگر تازه وارد دنیای رنگ‌آمیزی شده‌اید، به صفحه رنگ‌آمیزی آسان بچسبید که به مبتدیان کمک می‌کند تا به سرعت هنر را درک کنند.

برای کسانی که عاشق حیوانات هستند، این سایت چندین تصویر مختلف ارائه می دهد، چه عاشق اسب، سگ، فیل، گربه و غیره باشید. از قوه تخیل خود استفاده کنید و وحشی شوید و فراموش نکنید که تمامی تصاویر برای دانلود و چاپ رایگان هستند.

8. Just Color

Just Color یک وب سایت شگفت انگیز با بیش از 1500 صفحه رنگ آمیزی است که برای استفاده، دانلود یا چاپ رایگان است. صفحات به طور مرتب بر اساس مضامین، محبوبیت، سبک ها و هنرمندان برجسته طبقه بندی شده اند. اگر می‌خواهید از رنگ‌آمیزی برای کاهش استرس استفاده کنید، گالری ماندالا و هنر درمانی مملو از طرح‌های اصلی است، از شکارچی‌های رویا گرفته تا الگوهای زنتاگل و هنر دودل.

تصاویر موجود در این وب سایت بسیار زیبا هستند زیرا توسط هنرمندان شریک با استعداد ایجاد شده اند. این هنرمندان شریک مرتباً صفحات رنگ آمیزی جدید و معتبر را برای لذت بردن شما آپلود می کنند.

9. Coloring Bliss

اگر به دنبال وب‌سایتی با آثار هنری الهام‌بخش طراحی‌شده با دست هستید، باید از Coloring Bliss دیدن کنید. برخلاف تمام سایت‌هایی که قبلا ذکر شد، برای دسترسی باید عضو شوید و پس از آن، یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از دانلود رایگان دریافت خواهید کرد.

هر روز که عضو می‌شوید، یک صفحه رنگ‌آمیزی جدید در دسترس قرار می‌گیرد و هر کدام یک اثر هنری اصلی است که توسط هنرمند جنیفر استی ایجاد شده است. برای باز کردن قفل صدها صفحه رنگ آمیزی، می توانید ثبت نام کنید و هزینه ماهانه یا سالانه بپردازید.

10.وب سایت رنگ آمیزی Art is Fun

وب سایت Art is Fun که توسط هنرمند Thaneeya McArdle ایجاد شده است، پر از طرح های سرگرم کننده و عجیب است. در اینجا، چندین صفحه رنگ آمیزی رایگان را پیدا خواهید کرد که از طیف کتاب های الکترونیکی رنگ آمیزی او گرفته شده است که می توانید روی آنها کلیک کنید و دانلود یا چاپ کنید.

تصاویر دستی زیادی وجود دارد، از جمله یک ماندالای جغد عجیب، یک شتر هیپی، و یک قلب خاص، که برای ارسال به یکی از عزیزانتان پس از اتمام رنگ‌آمیزی عالی است. اگر به تصاویر الگوهای انتزاعی رایگان نگاه کنید. از رنگ آمیزی طرحی که به صبر و جزئیات بیشتری نیاز دارد لذت می برید.

11. Faber-Castell

Faber-Castell به دلیل اینکه یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات ساخته شده برای نوشتن، طراحی، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی و هر چیز خلاقانه است، شناخته شده است. از آنجا که محصولات آنها با رنگ آمیزی همراه است، وب سایت آنها دارای یک صفحه رنگ آمیزی فوق العاده برای بزرگسالان است.

این وب‌سایت همه چیز را دارد، خواه به دنبال ماندالا، صفحات نمونه Creative Haven، تصاویر با موضوع تعطیلات، یا صفحات رنگ‌آمیزی باشید که شما و بچه‌هایتان با هم لذت ببرید. فقط کافی است روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید و از آنجا می توانید آن را به صورت رایگان دانلود یا چاپ کنید!

12.وب سایت رنگ آمیزی Crayola

با تنوع زیادی از دسته‌های رنگ‌آمیزی برای انتخاب، مطمئناً چیزی برای رنگ‌آمیزی که مورد علاقه‌تان باشد در صفحات رنگ‌آمیزی آنلاین Crayola پیدا می‌کنید. مکان‌ها، گیاهان و حیوانات، و شخصیت‌های دیزنی فقط تعداد انگشت شماری از دسته‌ها و البته دسته‌بندی رنگ‌آمیزی بزرگسالان هستند.

در دسته رنگ آمیزی بزرگسالان، طرح های زیبایی گنجانده شده است که چیزهایی مانند حیوانات خانگی، جمجمه قندی، ماندالا و گل ها را به تصویر می کشد. هنگامی که مرور را تمام کردید، و صفحه رنگ آمیزی را پیدا کردید که دوست دارید، می توانید آن را دانلود و ذخیره کنید یا آن را برای رنگ آمیزی چاپ کنید.

رنگ آمیزی بزرگسالان یک فعالیت سرگرم کننده و درمانی است

در چند سال گذشته، رنگ آمیزی بزرگسالان به یک روند عظیم تبدیل شده است. نه تنها به این دلیل که یک سرگرمی ساده قدیمی است، محبوبیت پیدا کرده است، بلکه به این دلیل که فواید عاطفی و ذهنی زیادی دارد.

اگر می خواهید از مزایای رنگ آمیزی، مانند کاهش اضطراب یا افزایش تمرکز حواس، بهره مند شوید، حتما به این وب سایت های رنگ آمیزی الهام بخش نگاه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT