نحوه اضافه کردن کارت اعتباری به پی پال

نحوه اضافه کردن کارت اعتباری به پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

درباره نحوه اضافه کردن کارت اعتباری به پی پال چه باید بدانیم؟!

. وارد سایت پی پال شوید: داشبورد > پیوند یک کارت.

. اطلاعات خود را پر کنید، Save را بزنید و آماده خرید هستید.

شارژ حساب پی پال

در این مقاله نحوه افزودن کارت اعتباری به PayPal توضیح داده شده است. این دستورالعمل ها برای کارت های نقدی و همچنین کارت های اعتباری یکسان است.

نحوه اضافه کردن کارت اعتباری به پی پال

خبر خوب این است که افزودن کارت به پی پال فقط چند مرحله طول می کشد و در عرض چند دقیقه انجام می شود. اگرچه، ابتدا باید کارت خود را به صورت فیزیکی در کنار خود داشته باشید.

اگر با PayPal اعتبار دارید، می‌توانید اعتبار خود را مصرف کنید و سپس بقیه موجودی را با کارت اعتباری خود در حین پرداخت پرداخت کنید.

1.به داشبورد در سایت پی پال بروید.

2.در سمت راست صفحه، در قسمت Credit and Debit Cards، روی کادر با عنوان Link a card کلیک کنید.

3. شماره کارت، تاریخ انقضا، کد امنیتی و آدرس خود را در فرم وارد کنید.

4. روی ذخیره کلیک کنید، و آماده شروع خرید در پی پال با کارت اعتباری خود هستید.

5. اگر می خواهید کارتی را از PayPal حذف کنید، به سادگی به همان صفحه بازگردید، روی Edit کلیک کنید و سپس روی Remove Card کلیک کنید. پس از آن، دیگر به حساب شما متصل نخواهد شد.

نکات و ترفندهایی برای افزودن کارت های اعتباری به پی پال

همچنان می‌توانید وجوه را به PayPal خود (یعنی از یک حساب بانکی مرتبط) منتقل کنید و از آن وجوه همراه یا به جای کارت اعتباری استفاده کنید.

همچنین، حتماً به خاطر داشته باشید که استفاده از کارت نقدی برای خرید در پی پال با لینک دادن همان اکانت جاری که کارت نقدی شما به آن متصل است متفاوت است، اگرچه می‌توانید از هر دو برای پرداخت استفاده کنید.

هنگامی که یک کارت را به PayPal لینک دادید، آماده شروع خرید خواهید بود، اما این کار را مستقیماً در PayPal انجام نخواهید داد. بنابراین، ممکن است بخواهید اکانت PayPal خود را به سرویسی مانند eBay لینک دهید تا شروع به استفاده از آن کنید.

سوالات متداول

چرا نمی توانم کارت اعتباری را به اکانت پی پال خود اضافه کنم؟

اگر نمی‌توانید کارت اعتباری را به PayPal اضافه کنید، ممکن است قبلاً به اکانت PayPal دیگری لینک داده شده باشد یا ممکن است آدرس صورت‌حساب را اشتباه وارد کرده باشید.

چگونه بدون اکانت بانکی به پی پال پول اضافه کنم؟

می‌توانید بدون اکانت بانکی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی انتخابی (7-Eleven، CVS، Walmart و غیره) به PayPal پول اضافه کنید. وقتی پولی را با پول نقد به پی پال اضافه می کنید، کارمزدی نیز به همراه دارد.

اعتبار پی پال چیست؟

اعتبار PayPal یک خط اعتباری است که توسط Synchrony Bank صادر می شود. اعتبار پی پال هر جا که پی پال پذیرفته شود پذیرفته می شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT