بهترین صرافی های ارز دیجیتال

9 بهترین صرافی های ارز دیجیتال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین صرافی های رمزنگاری را برای تجارت یکپارچه ارزهای دیجیتال کشف کنید و دریابید که کدام پلتفرم ها برای شما مناسب هستند. بهترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید.

خرید ارزهای دیجیتال

صرافی کریپتو شبیه به یک کارگزار واقعی است. این یک کسب و کار است که ابزارهایی را برای تجارت ارزهای دیجیتال با سایر دارایی ها در اختیار شما قرار می دهد. اگر می‌خواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال را پیدا کنید که متناسب با نیازهای سرمایه‌گذاری شما باشد، در جای مناسبی هستید.

1.بهترین صرافی های ارز دیجیتال Kraken

کراکن که در سال 2011 تأسیس شد، یک صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده و یکی از اولین صرافی های بیت کوین است که در ترمینال بلومبرگ فهرست شده است. طبق گزارش ها، ارزش کراکن 10.8 میلیارد دلار است و دارای بیش از 200 ارز دیجیتال است. اعضا می توانند در عرض چند دقیقه فقط با 10 دلار شروع به تجارت کنند و انتظار امنیت پیشرو در صنعت و خدمات 24 ساعته به مشتریان را داشته باشند.

مزایا و معایب

+ ویژگی های پیچیده

+ خدمات مشتری خوب

+ امنیت قوی، آکادمی آموزشی.

– کارمزدهای معاملاتی بالا

– بدون صندوق بیمه، بدون کارت اعتباری کریپتو.

2. Coinbase

به عنوان بزرگترین صرافی مستقر در ایالات متحده، Coinbase یک smorgasbord را برای معامله گران مبتدی و پیشرفته ارائه می دهد. تجارت آسان است و دارایی های دیجیتال شما به صورت آفلاین ذخیره می شوند. با توجه به اندازه آن، جای تعجب نیست که می توانید تمام ارزهای دیجیتال محبوب را در این پلتفرم و گزینه ها و استراتژی های معاملاتی زیادی پیدا کنید.

جدول

مزایا و معایب

+ جامعه بزرگ، برداشت سریع، تجارت امن.

– کارمزد بالاتر از صرافی های دیگر.

بهترین صرافی های رمزنگاری با کمترین کارمزد

ETORO

41 میلیون کاربر فعال ماهانه

+ نمونه کارها منحصر به فرد و توانایی کپی از معامله گران برتر

+ تجارت بیش از 3000 ابزار

+ به یک جامعه 30 میلیونی در 100 کشور بپیوندید

OKX

22 میلیون کاربر فعال ماهانه

+ خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت، حساب بانکی یا کیف پول دیجیتال آسان است

+ کارمزد معاملاتی پایین 0.10٪ یا کمتر

+ فرصت های شرط بندی با بهره بالا

STORMGAIN

3 میلیون کاربر فعال ماهانه

+ تجارت کریپتو با اهرم تا 500 برابر

+ سیگنال های معاملاتی انحصاری

+ ارزهای دیجیتال را با بهترین نرخ مبادله کنید

3.بهترین صرافی های ارز دیجیتال Robinhood

Robinhood یک صرافی رمزنگاری (مستقر در ایالات متحده) است که انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران تازه کار است. این پلتفرم بدون کمیسیون است و برای برداشت یا حساب های غیرفعال هزینه ای دریافت نمی کند. مبتدیان می توانند از پلتفرم های معاملاتی آسان موبایل و وب و افتتاح حساب بدون درز لذت ببرند. خرید می تواند با کمتر از 1 دلار شروع شود.

جدول

مزایا و معایب

+ تجارت رایگان سهام ایالات متحده و ETF

+ پلتفرم‌های معاملاتی موبایل و وب کاربر پسند، بدون کمیسیون.

– محدوده محصول محدود، پشتیبانی ضعیف از مشتری.

4.بهترین صرافی های ارز دیجیتال: Binance

بایننس که در سال 2017 تأسیس شد، یک نیروگاه جهانی است. این ارائه‌دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال و بلاک چین دارای بزرگترین ردپای مبادلات رمزنگاری از نظر تجارت روزانه دارایی‌های دیجیتال است. کاربران می‌توانند از بیش از 350 ارز رمزنگاری شده استفاده کنند، از امنیت سخت‌گیرانه لذت ببرند، و پاداش‌های روزانه در توکن‌های بی‌کار دریافت کنند.

جدول

مزایا و معایب

+ انتخاب بزرگ، کاهش کارمزد در معاملات کریپتو به کریپتو.

– نگرانی های عمده نظارتی، دلار آمریکا پذیرفته نشد.

جدول

5. KuCoin

KuCoin یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل است که در سال 2017 راه اندازی شد. این یکی از بزرگترین صرافی های جهانی با بیش از 700 سکه، 20 میلیون کاربر و حضور در 200 کشور است. اعضا می توانند معاملات اولیه تا پیشرفته را روی پلتفرم انجام دهند و در مقایسه با سایر سایت های رقیب، کارمزد معاملاتی کمتری دریافت کنند.

جدول

مزایا و معایب

+ در کریپتو، انتخاب گسترده ای از سکه ها و کارمزدهای کم سود کسب کنید.

– در ایالات متحده مجوز ندارد، نظرات کاربران ضعیف است.

6. Gemini

جمینی یک صرافی و نگهبان ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که بسیار تنظیم شده است. این شرکت در سال 2014 تأسیس شد و از کانادا، بریتانیا، هنگ کنگ، سنگاپور و کره جنوبی نیز خارج می شود. جمینی بر راه‌حل‌های امنیتی نوآورانه برای محافظت از دارایی‌های کاربران تمرکز می‌کند و به اعضا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در پلتفرم بفروشند، بخرند و ذخیره کنند.

جدول

مزایا و معایب

+ موجود در سراسر ایالات متحده، بیمه کیف پول داغ، امنیت خوب.

– فقط بیش از 100 ارز دیجیتال، کارمزد معاملاتی بالا.

7.بهترین صرافی های ارز دیجیتال Crypto.com

Crypto.com در سال 2016 در سنگاپور تاسیس شد. این پلتفرم که به عنوان «پلتفرم پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان» معرفی می‌شود، به ۸۰ میلیون کاربر مدارک مربوط به انطباق با مقررات، گواهی‌های امنیتی و بهترین پوشش بیمه‌ای صنعت را ارائه می‌دهد. برای کاربرانی که تجارت تلفن همراه، امور مالی غیرمتمرکز و تراکنش‌های فیات را ترجیح می‌دهند عالی است.

جدول

مزایا و معایب

+ انتخاب بزرگی از ارزهای دیجیتال، کارمزد کم برای حساب‌هایی که با انتقال نقدی تأمین می‌شوند.

– کارمزدهای بالا برای خریدهای اعتباری و بدهی عبارتند از؛ برخی از خدمات در ایالات متحده در دسترس نیستند.

8. eToro

eToro در سال 2007 در اسرائیل تاسیس شد. این شرکت به طور تصاعدی گسترش یافت و اکنون دفاتر ثبت شده در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و قبرس نیز دارد. به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری چند دارایی، eToro خدمات مالی و 3479 نماد قابل معامله را به 25 میلیون عضو خود در 140 کشور ارائه می دهد.

جدول

مزایا و معایب

+ عالی برای تجارت کپی اجتماعی،

+ پلتفرم وب کاربر پسند، اپلیکیشن موبایل

+ مناسب برای سرمایه گذاران معمولی و مبتدی، انواع گسترده نمادها، بیمه غرامت.

9.بهترین صرافی های ارز دیجیتال Bybit

Bybit یک صرافی ارز دیجیتال بسیار توصیه شده است که در سال 2018 در دبی، امارات متحده عربی تاسیس شد. در میان امیدوارکننده‌ترین پلت‌فرم‌های ارزهای دیجیتال امروز، مجموعه خدمات و ابزارهای آن همچنان در حال گسترش است و گزینه‌های معاملاتی متنوعی را برای ۱.۶ میلیون کاربر فراهم می‌کند. Bybit همچنین یک انتخاب خوب برای سرمایه گذارانی است که می خواهند یک برنامه تلفن همراه بصری داشته باشند.

جدول

مزایا و معایب

+ کارمزد معاملات کم، موتور معاملاتی فوق العاده سریع، برنامه موبایل.

+ تا X100، ربات های معاملاتی خودکار را اهرم کنید.

+ شروع تجارت آسان است.

– جفت معاملات محدود، فقدان مقررات، و شهروندان ایالات متحده نمی توانند از سایت استفاده کنند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: انواع اصلی مبادلات رمزنگاری

صرافی های متمرکز

یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال (CEX) مانند یک پلتفرم عادی معاملات سهام عمل می کند. شما سفارشی برای «فروش» می‌دهید، و صرافی کاربری را پیدا می‌کند که به دنبال خرید است و معامله را انجام می‌دهد.

استفاده از CEX آسان است و برخی از آنها در برابر وجوه دزدیده شده از صرافی بیمه می کنند. اکثر پلتفرم‌های CEX مبادلات فیات به کریپتو، نقدینگی وجوه و پشتیبانی مشتری را نیز ارائه می‌کنند. جنبه منفی شامل کارمزد تراکنش ها و آسیب پذیری در برابر تهدیدات سایبری است.

صرافی های غیرمتمرکز

یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال (DEX) توسط کسی کنترل نمی شود. در عوض، معاملات به طور خودکار در بلاک چین از طریق قراردادهای هوشمند اجرا می شوند. پلتفرم های DEX به عنوان یک واسطه عمل نمی کنند، و آنها را برای معامله گرانی که معاملات شخص به فرد را ترجیح می دهند جذاب تر می کند.

صرافی‌های DEX نسبت به پلتفرم‌های CEX کارمزد کمتری دارند – و همچنین امنیت و حریم خصوصی بهتری دارند. با این حال، پیمایش برای مبتدیان ممکن است دشوار باشد، نقدینگی کمتری نسبت به CEX وجود دارد، مبادلات فیات به کریپتو پذیرفته نمی‌شوند، و پشتیبانی مشتری وجود ندارد.

صرافی های کریپتو هیبریدی

یک صرافی کریپتو هیبریدی (HEX) بهترین CEX و DEX را ترکیب می کند. در بیشتر موارد، کاربران می توانند منتظر ناشناس ماندن و امنیت DEX و خدمات مشتری و مقررات CEX باشند.

مزایای صرافی‌های HEX شامل صرافی‌های فیات به کریپتو، پشتیبانی بهتر از مشتری، و کنترل کاربر بر وجوه خود است. از طرف دیگر، صرافی‌های کریپتو هیبریدی اغلب ویژگی‌ها و انتخاب‌های کمتری در مقایسه با CEX و DEX دارند و بیشتر آنها برای مبتدیان مناسب نیستند.

هزینه های رایج تبادل کریپتو برای درک

هزینه های معاملاتی

صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیاز به کسب درآمد دارند و اکثر آنها این کار را با گرفتن درصدی از تراکنش‌های رایج مانند معاملات، سپرده‌ها، وام‌ها و نقدینگی انجام می‌دهند. هزینه ها می تواند بین 0% تا 1.5٪ در هر معامله باشد.

هزینه های برداشت

اکثر صرافی‌های بزرگ هنگام برداشت رمزارز، کارمزد دریافت می‌کنند. این مبلغ به پلتفرم و نوع ارز دیجیتالی که برداشت می کنید بستگی دارد. برخی از سکه‌های با ارزش کمتر، حتی در سایت‌هایی که هزینه برداشت دریافت می‌کنند، رایگان هستند. شما همچنین می توانید مبادلات بدون کارمزد مانند Gemini، Kraken و FTX را در نظر بگیرید.

هزینه های گاز

هزینه های گاز در درجه اول بومی بلاک چین اتریوم است. کریپتوها و سرویس‌های مرتبط با اتریوم زیادی وجود دارد، بنابراین بیشتر سرمایه‌گذاران دیر یا زود هزینه گاز را متحمل می‌شوند. اما این چی هست؟ به این فکر کنید که بنزین چگونه ماشین را به حرکت در می آورد. به طور مشابه، کاربران برای پشتیبانی از بلاک چین اتریوم هزینه گاز می پردازند که برای ادامه کار به قدرت محاسباتی و انرژی عظیم نیاز دارد.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: سوالات متداول

1. چگونه رمزارز را خریداری می کنید؟

به یک وب سایت معتبر صرافی رمزنگاری مراجعه کنید و یک حساب باز کنید. دستورالعمل های پلتفرم را برای خرید دارایی های رمزنگاری خود دنبال کنید. پس از آن، ارز دیجیتالی که خریداری کرده اید در حساب صرافی شما نمایش داده می شود.

2. امن ترین ارز دیجیتال چیست؟

بیت کوین به عنوان اصلی ترین و پرکاربردترین ارز رمزنگاری شده به طور کلی امن ترین ارز دیجیتال محسوب می شود.

3. هنگام انتخاب یک پلتفرم صرافی چه نکات کلیدی باید در نظر گرفته شود؟

یک پلت فرم خوب دارای امنیت عالی و مجوز تجارت کریپتو خواهد بود. دریابید که آنها در کجا مستقر هستند و قوانین و مقررات مربوط به چه کشوری تجارت می کنند. به دنبال بهترین کارمزدها و نقدینگی، ارزهای پشتیبانی شده و گزینه های پشتیبانی مشتری باشید. همچنین، خواندن نظرات معتبر سایر کاربران را فراموش نکنید.

4. بهترین صرافی رمزنگاری برای مبتدیان چیست؟

بهترین مبادلات برای مبتدیان کاربرپسند و مملو از مطالب آموزشی است. دو نمونه عبارتند از Coinbase و Robinhood.

5. مشتریان ایالات متحده از چه صرافی های رمزنگاری می توانند استفاده کنند؟

مشتریان ایالات متحده می توانند از اکثر سیستم عامل های اصلی استفاده کنند، اما همیشه چاپ دقیق را بررسی کنید. برخی از صرافی‌های معروف، مانند Bybit، به شهروندان ایالات متحده اجازه تجارت در این پلتفرم را نمی‌دهند.

6. آیا Robinhood یک صرافی رمزنگاری است؟

بله، Robinhood یک صرافی رمزنگاری پیشرو است که به دلیل راه حل های کاربر پسند خود برای معامله گران تازه کار و متخصص شناخته شده است.

7. چند صرافی کریپتو وجود دارد؟

در سراسر جهان، تقریباً 600 صرافی ارزهای دیجیتال وجود دارد.

روش شناسی

CoinGape یک روش بررسی برای رتبه‌بندی صرافی‌ها، ابزارها و برنامه‌های رمزنگاری آماده کرد. ما فهرستی از معیارها را برای ارزیابی پلتفرم‌های رمزنگاری بر اساس خدمات، تجربه کاربر، امنیت و پشتیبانی مشتری، درگاه‌های پرداخت و هزینه‌ها، قیمت‌گذاری و تبلیغات آن‌ها تنظیم کردیم. از صفحه روش بررسی ما دیدن کنید تا درباره نحوه بررسی هر پلتفرم رمزنگاری بیشتر بدانید.

این مطالب صرفاً جنبه آموزشی دارد و نباید به عنوان مشاوره مالی در نظر گرفته شود. قبل از سرمایه‌گذاری در هر پلتفرم رمزنگاری، تحقیق خود را انجام دهید و فقط مبلغی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT