ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

نحوه ثبت نام برای ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

زمان مطالعه 2 دقیقه

ChatGPT، مدل زبان توسعه یافته توسط OpenAI، قرار است ویژگی جدیدی را معرفی کند: افزونه ها. این افزونه‌ها قابلیت‌های ChatGPT را با امکان دسترسی به ابزارهای خارجی و اطلاعاتی که در داده‌های آموزشی آن گنجانده نشده است، افزایش می‌دهند و هوش مصنوعی تولیدی را به اینترنت متصل می‌کنند.دسترسی به ویژگی جدید افزونه های ChatGPT را در ادامه بررسی کرده ایم.

افزونه‌های ChatGPT هنوز در دسترس نیستند، اما می‌توانید ثبت‌نام کنید تا یکی از اولین کاربرانی باشید که آن‌ها را برای چرخش استفاده می‌کند.

پلاگین های ChatGPT چگونه کار می کنند؟

ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

افزونه های ChatGPT اجزای نرم افزاری هستند که در پلتفرم ChatGPT یکپارچه شده اند. آنها اطلاعات اضافی مانند اخبار به روز یا داده هایی از منابع اختصاصی را در اختیار ChatGPT قرار می دهند و ChatGPT را قادر می سازند تا اقدامات خاصی را از طرف کاربران انجام دهد.

افزونه‌ها همچنین می‌توانند به ChatGPT برای غلبه بر برخی محدودیت‌های مدل‌های زبان بزرگ، مانند “توهمات” هوش مصنوعی یا ناتوانی در هماهنگی با رویدادهای اخیر کمک کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید از ChatGPT برای ارسال ایمیل به رئیس خود استفاده کنید. می‌توانید از ChatGPT بخواهید یک پیش ‌نویس برای شما ایجاد کند، اما ممکن است آخرین به‌روزرسانی‌های پروژه شما یا بهترین راه برای رسیدگی به رئیس‌تان را نداند. با افزونه ها، می توانید ChatGPT را به سرویس گیرنده ایمیل، تقویم و ابزار مدیریت پروژه خود متصل کنید.

سپس، ChatGPT می تواند از این افزونه ها برای واکشی اطلاعات مرتبط و درج آنها در پیش نویس ایمیل استفاده کند. همچنین می‌تواند از افزونه‌ها برای ارسال ایمیل، برنامه‌ریزی جلسه یا به‌روزرسانی وضعیت یک کار استفاده کند.

چگونه برای پلاگین های ChatGPT ثبت نام می کنید؟

ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

ویژگی جدید افزونه های ChatGPT

در حال حاضر، ویژگی افزونه‌های ChatGPT فقط برای مشترکین ChatGPT Plus در دسترس است و برای دسترسی باید به فهرست انتظار بپیوندید. می‌توانید با کلیک بر روی Upgrade to Plus در تب سمت چپ در رابط ChatGPT، برای ChatGPT Plus ثبت‌نام کنید.

در اینجا مراحل پیوستن به لیست انتظار پس از ارتقاء اکانت ChatGPT آمده است:

  1. از صفحه فهرست انتظار افزونه های ChatGPT دیدن کنید.
  2. اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.
  3. برنامه‌نویس یا کاربر را انتخاب کنید.
  4. برای ارسال فرم روی Join Waitlist کلیک کنید.

پیوستن به فهرست انتظار افزونه‌های ChatGPT

ویژگی جدید افزونه ChatGPT کاربران را قادر می‌سازد تا مدل‌های زبان را به منابع خارجی متصل کنند و داده‌های شخصی‌سازی شده و بلادرنگ را ارائه دهند که می‌تواند دقت و مفید بودن مدل‌ها را افزایش دهد. اگر می خواهید این ویژگی را امتحان کنید، در ChatGPT Plus ثبت نام کنید و به لیست انتظار بپیوندید. با کمی شانس، می توانید یکی از اولین کسانی باشید که از افزونه های ChatGPT در هنگام انتشار استفاده می کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT