سایت هکروان (Hackerone)

نقد درآمد ارزی از سایت هکروان (Hackerone) | معرفی سایت هکر وان

زمان مطالعه 5 دقیقه

شاید عنوان این مقاله باعث شده حسابی تعجب کنید و از خود بپرسید، مگر هک کردن که کاری غیر اخلاقی و مجرمانه است، قانونی شده و یا مگر امکان کسب درآمد از آن وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم بله؛ به لطف فعالیت‌هایی که در سایت هکروان (Hackerone) می‌توان انجام داد، می‌شود کسب درآمد دلاری و ارزی داشت و به صورت قانونی و کاملا اخلاقی کار کرد. به صورت کلی، به هکرهایی که خیلی اخلاقی و بدون سوء استفاده به سراغ سایت‌های مختلف می‌روند تا با هک کردن آن‌ها، باگ‌هایشان را بیرون بیاورند، هکر کلاه سفید گفته می‌شود. البته این قضیه و ارتباطش با سایت هکروان، داستان مفصلی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سایت هکروان (Hackerone)

سایت هکروان (Hackerone)

سایت هکروان (Hackerone)

چیزی که باعث شده است تا سایت هکروان در نگاه بسیاری از عاشقان برنامه‌نویسی و دنیای کامپیوتر مهم جلوه کند، امکان کسب درآمد با هک است. اگر شما هم در زمینه هک کردن دستی بر آتش دارید و در کنارش هم می‌خواهید فعالیت‌های اخلاقی انجام دهید، سایت Hackerone می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما تلقی شود. آمار موثق نشان می‌دهند که 38 درصد از هکرها از زمان همه‌گیری بیماری کرونا، زمان بیشتری را صرف هک کردن کرده‌اند؛ این، به معنای آن است که وقتی همه‌چیز در دنیا آرام و راکد می‌شود، فعالیت و جنب‌وجوش هکرها هم بیشتر می‌شود.

معرفی شرکت و سایت هکروان

سایت هکروان در واقع متعلق به شرکتی با همین عنوان است که توسط هکرهای کلاه سفید و رهبران فضای امنیتی هدایت می‌شود. این افراد، با اشتیاق بسیار زیاد و علاقه وافی و کافی به تامین امنیت انواع شبکه‌ها در کنار هم جمع شده‌اند تا یک پلتفرم تخصصی برای ارتقای امنیت و عملکرد سایت‌ها و شبکه‌ها راه بیاندازند. طبق گفته این مجموعه، آن‌ها برای جامعه جهانی هکرها تلاش می‌کنند و دوست دارند تا با هکرهایی که به صورت اخلاقی فعالیت می‌کنند، همکاری داشته باشند. به صورت دقیق، آن‌ها می‌کوشند تا تخصصی‌ترین مسائل امنیتی را زیر ذره‌بین قرار دهند تا مشتریان آن‌ها پیش از مورد حمله قرار گرفتن توسط مجرمان سایبری، نجات پیدا کنند و در امان باشند.

سایت هکروان (Hackerone)

سایت هکروان (Hackerone)

دفتر مرکزی هکروان، در شهر سان فرانسیسکو در ایالات متحده است و با دفاتری در هلند و لندن هم همکاری دارند. هکروان می‌کوشد که فضای اینترنت را به محیطی امن برای کاربران و فعالان تبدیل کند و در این زمینه، با هکرهای کاربلد و کلاه سفید وارد قراردادی پرسود و قابل توجه خواهد شد. مجموعه هکروان بر این باور است که باید با صداقت و تخصص پیش رفت؛ به همین دلیل به نظر آن‌ها، پیش‌بینی به جای مقابله، ارزشمندتر و سودمندتر است و بهتر است که همیشه پیش از وقوع حملات سایبری، امنیت شبکه خود را تامین کنیم.

به همین دلیل و دنبال همه تفکرات و خط‌مشی‌هایی که این مجموعه داشته است، سایت هکروان هم شروع به دریافت همکاری‌های مختلف از جانب هکرهای کلاه سفید کرد تا هیچ‌چیز از چشمان تیزبین هکرهای اخلاقی این مجموعه، پنهان نماند.

آشنایی با خدمات و فعالیت‌های سایت هکروان

زمانی که بیشتر در دنیای هکروان غرق می‌شویم، با تمامی خدمات و سرویس‌هایی که ارائه می‌دهد هم آشنا خواهیم شد. این سایت و مجموعه حرفه‌ای به طور کلی، تلاش می‌کند تا یک فضای منجسم و متشکل از هکرهای کلاه سفید را گردآوری کند تا هم به سایت‌های دیگر خدمات‌رسانی کند و هم یک منبع درآمد عظیم برای علاقه‌مندان، متخصصین و حرفه‌ای‌های این حوزه باشند. خدمات سایت مورد بحث ما شامل خدمات مشاوره و خدمات ویژه هم می‌شوند. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا تمامی این خدمات اختصاصی و منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار دهیم.

البته، پیش از شروع این بحث مهم، لازم است بدانید که بسیاری از هکرهای کلاه سیاه یا به اصطلاح هکرهای سودجو یا مجرمان سایبری هم به این مجموعه درخواست همکاری می‌دهند. این افراد، قصد دارند تا خود را در قالب یک هکر معمولی که به دنبال ایرادیابی و کسب درآمد دلاری است، جا بزنند. نکته جالب توجه اینجاست که امنیت این سایت هم در حدی بالا است که می‌توان چشم‌بسته روی قابلیت‌های امنیتی و تشخیص خرابکاری آن حساب ویژه‌ای باز کرد. برای ادامه بحث خدمات سایت هکروان، جدول زیر را مشاهده کنید.

خدمات مشاوره‌ای خدمات تریاژ بین‌المللی
ارائه راهنمایی‌ها و طراحی‌های ویژه برای تعیین خط‌ مشی امنیتی شبکه‌های مختلف رتبه‌بندی شدت آسیب‌پذیری سایت‌ها با استفاده از قابلیت‌های ویژه هکرها
به وجود آوردن بهترین شیوه‌ها برای ارتقای بینش مدیران امکان ردوبدل کردن خلاصه‌ای از آسیب‌پذیری‌های تاییدشده توسط تیم هکرها با کارمندان شرکت‌ها و شبکه‌ها
ارائه یک تیم تخصصی و کاربلد برای راه‌اندازی عملیات امنیتی ارائه راهنمای دقیق برای ارتقای امنیت شبکه به تیم توسعه‌دهنده شرکت‌ها
امکان تجزیه‌وتحلیل و مدیریت هکرها و ایجاد استراتژی برای ایجاد تعامل بیشتر در فضای اینترنت رصد کردن دقیق کسب‌و‌کارهای اینترنتی در چشم‌انداز اینترنت جهانی و امن

کسب درآمد از هکروان چگونه امکان‌پذیر است؟

اکنون که با سایت هکروان و فعالیت‌های ویژه و بین‌المللی آن به خوبی آشنا شدید، وقت آن رسیده است که با پتانسیل کسب درآمدی سایت هکروان هم آشنا شوید. اگر شما هم جزو آن دسته از هکرهای کلاه سفید هستید که دوست دارید، در این مجموعه و سایت، کسب درآمد دلاری داشته باشید و از قابلیت‌های خود به خوبی و اخلاقی استفاده کنید، لازم است تا در وبسایت هکروان یک اکانت بسازید. برای این کار کافی است تا به سایت هکروان بروید و از گزینه‌های بالا، روی عنوان Login کلیک کنید.

سایت هکروان (Hackerone)

سایت هکروان (Hackerone)

از آن جایی که شما تاکنون در این سایت حسابی نساخته‌اید، باید روی گزینه Create an Account کلیک کنید تا مراحل ساخته شدن یک حساب ویژه طی شود. در انتها، شما می‌توانید با فعال کردن حساب خود و دریافت پروژه‌های مختلف از طریق سایت، کسب درآمد دلاری داشته باشید. برای فعالیت حرفه‌ای در این سایت، لازم است پس از تایید شدن حسابتان در سایت هکروان، تمام لازمه‌های مورد نظر سایت را ارائه دهید تا آن‌ها بتوانند روی شما به عنوان یک همکار کلاه سفید، حساب باز کنند!

میزان درآمد هکرها در سایت هکروان

لازم است بدانید که میزان درآمد در سایت هکروان دقیقا چقدر است. در جدول زیر تمامی اطلاعات مربوط به میزان درآمد در این سایت را می‌بینید. در نهایت، این شمایید که می‌توانید با یک حساب سرانگشتی، به پتانسیل کسب درآمد از این سایت فکر کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید درآمد دلاری خود را به راحتی نقد و به ریال تبدیل کنید؛ البته، این یک بحث مفصل و شیرین است که در انتهای این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

عنوان درآمد میزان درآمد (به دلار)
کمترین میزان درآمد سالانه از طریق فعالیت در سایت هکروان 63 هزار و 764
بیشترین درآمد سالانه در این سایت حدود 290 هزار
درآمد متخصص Account Executive, LATAM بیش از 203 هزار
درآمد متخصص Account Executive, NA Emerging Business بیش از 212 هزار
درآمد متخصص Account Executive, NA Enterprise بیش از 181 هزار

نقد کردن درآمد ارزی از هک

شیرین‌تر از بحث کسب درامد دلاری از سایت هکروان، امکان نقد کردن درآمد هک به ریال است. با بررسی جداول بالا و میزان پتانسیلی که یک هکر کلاه سفید در جهان دارد، حالا به خوبی می‌دانید که یک هکر کلاه سفید فعال در سایت هکروان، می‌تواند درآمد سالانه بیشتری از یک کلاه سفید دیگر در قلب نیویورک داشته باشد. با در نظر گرفتن همه این قضایا، حالا احتمالا مشتاق شده‌اید، بدانید که درآمد هکر کلاه سفید در ایران چگونه به ریال تبدیل می‌شود تا او بتواند از پس مسایل مالی خود بربیاید. بسیاری از هکرهای کلاه سفید خارجی، هیچ نیازی به درگاه‌های پرداخت متفرقه ندارند و می‌توانند به راحتی از درگاه‌های بین‌المللی مختلف استفاده کنند؛ اما به لطف تحریم‌های اقتصادی، این امکان برای ایرانیان وجد ندارد.

ثبت درخواست نقد درآمد ارزی

 

امتیاز 3/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. امیر صدرا بهرادفر گفت:

    یه سوال اینایی که گفتی برای کسب درامد رو لطفا فارسی بگو بفهمیم چیه چون من سر در نمیارم و ممنون بابت مقاله خوبتون واقعا دنبال یه جا بودم که هکر ها و برنامه نویس ها جمع باشن و کسی قدر کارمون رو بدونه و کسب درامد داشته باشم به دلایلی

  2. علی گفت:

    سلام خوب بود

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT