نقد درآمد از سایت Reedsy

نقد درآمد از سایت Reedsy | آشنایی با منابع Reedsy

زمان مطالعه 3 دقیقه

دنیای نشر همیشه پیچیده به نظر می رسد، و چشم انداز فعلی واقعاً دشوار است که بتوان آن را ردیابی کرد، اما Reedsy می تواند به شما در درک بهتر آن کمک کند. در اینجا چیزی است که Reedsy می تواند در مورد تجارت کتاب به شما بیاموزد. برای نقد درآمد از سایت Reedsy با ما همراه باشید.

نقد دلار پی پال

نقد درآمد از سایت Reedsy

هم نویسندگان و هم متخصصان انتشارات آینده می توانند از منابع این پلتفرم بهره مند شوند. در اینجا چیزی است که Reedsy می تواند در مورد تجارت کتاب به شما بیاموزد.

افتتاح حساب پی پال

اولین چیزی که در مورد نشر باید درک کرد این است که امروزه کتاب چگونه تولید می شود. سه مدل وجود دارد:

انتشارات سنتی: یک مؤسسه انتشاراتی از تولید کتاب مراقبت می‌کند و پس از بازیابی هزینه‌های اولیه، پیش ‌پرداخت به علاوه حق‌الامتیاز حاصل از سود کتاب را به نویسنده می‌پردازد.

خودنشر: نویسنده هر جنبه ای از فرآیند انتشار را سازماندهی می کند و هزینه می کند، اما تمام سود را حفظ می کند.

انتشارات ترکیبی: نویسنده برای ویرایش، طراحی، بازاریابی و چاپ کتاب به ناشر ترکیبی پول پرداخت می کند.

Reedsy راهنماهایی در مورد این مسیرهای انتشار و نحوه پیمایش موفقیت آمیز آنها را ارائه می دهد. چنین منابعی می توانند تفاوت ایجاد کنند، چه در حال انتشار یک کتاب الکترونیکی حرفه ای یا یک رمان عاشقانه باشید.

اطمینان حاصل کنید که تفاوت‌های بین انتشار سنتی و خودنویس را از Reedsy و همچنین مزایا و معایب هر دو تجربه را یاد بگیرید. تصمیمی که می گیرید بر جیب شما و نوع کتابی که منتشر می کنید تأثیر می گذارد.

 ناشران ترکیبی همیشه جذاب به نظر می رسند، اما مهم است که قبل از اینکه هیجان زده شوید، نحوه عملکرد آنها را درک کنید. راهنمای Reedsy در مورد اینکه انتشار ترکیبی چیست، می‌تواند انتظارات و واقعیت برخورد با چنین شرکت‌هایی را به شما نشان دهد.

همچنین می‌توانید خدمات قانونی را از دستگاه‌های چاپی که نویسندگان مستقلی را که اعتماد به نفس کافی ندارند، مجذوب می‌کنند، تشخیص دهید.

نحوه عملکرد انتشارات را بیاموزید

شاید شما کتاب دوست داشته باشید، اما لزوماً نمی خواهید خودتان یکی بنویسید. شاید انتشارات انتخاب شغلی خوبی برای شما باشد.

برای اینکه بدانید چگونه کتاب‌ها ساخته می‌شوند و چگونه می‌توانید در این فرآیند شرکت کنید، اولین ایستگاه شما باید راهنمای Reedsy برای کار در انتشارات باشد، جایی که توصیه‌هایی در مورد نحوه شروع حرفه خود در کتاب و پیشرفت در رتبه‌های صنعت پیدا خواهید کرد.

این یک منبع ارزشمند است، با توجه به اینکه چند بخش در یک انتشارات سنتی وجود دارد، از جمله بازاریابی، فروش، حقوقی و دیجیتال.

نقد درآمد از سایت Reedsy

نقد درآمد از سایت Reedsy

هر تیم نیز از چندین نقش تشکیل شده است. به عنوان مثال، در سرمقاله، از اکتساب، راه‌اندازی، و تولید تا ویرایشگر مدیریت را شامل می‌شود. به عنوان یک طراح، حرفه شما می تواند در تولید، کارگردانی هنری یا طراحی ارشد باشد.

و از آنجایی که انتشار برای افراد ناآشنا نسبتاً مبهم است، Reedsy می تواند به شما کمک کند تا با اصطلاحات انتشارات آشنا شوید، که یک مزیت مهم در هنگام درخواست شغل در صنعت است.

بنابراین، آنچه را که پیشنهاد می شود بخوانید. به عنوان مثال، Reedsy توضیح می دهد که چاپ چیست و نمونه هایی را که باید در نظر داشته باشید را برجسته(هایلایت) می کند.

همچنین باید بدانید که چگونه کتاب‌ها در بازار کتاب به‌عنوان محصولات دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین راهنمایی‌هایی مانند تعریف Reedsy’s از داستان‌های گران‌فروش را نادیده نگیرید.

هر گرایش خواندن و نوشتن، از ژانرها گرفته تا برنامه‌های کاربردی برای دوستداران کتاب، می‌تواند چیزهای زیادی در مورد صنعت نشر به شما بیاموزد، به خصوص اگر می‌خواهید به آن بپیوندید.

هر بخش از فرآیند انتشار را بشناسید

چه بخواهید به عنوان یک حرفه ای وارد انتشارات شوید یا کتاب خود را منتشر کنید، منابع Reedsy به شما کمک می کند مسیر درست را پیدا کنید. یادداشت برداری کنید و درک خود را از کل سیستم توسعه دهید.

گام بعدی عاقلانه، کاوش در عناصر فردی آن است، مانند نحوه کار عوامل ادبی، کپی رایت، و ماشین‌های چاپ. هرچه بیشتر بیاموزید، بهتر می توانید با آنچه پیش رو دارید مقابله کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT