هزینه های بین المللی پی پال

هزینه های بین المللی پی پال چیست و چگونه می توانیم از آنها اجتناب کنیم؟

زمان مطالعه 7 دقیقه

تصور زندگی قبل از پی پال سخت است. در سراسر جهان، بیش از 200 میلیون کاربر فعال PayPal وجود دارد که سالانه میلیاردها انتقال و پرداخت انجام می دهند. نمی توان انکار کرد که PayPal نقش بزرگی در انقلاب تجارت الکترونیک ایفا کرد و می تواند راهی مناسب برای انجام و دریافت پرداخت های آنلاین باشد. با هزینه های بین المللی پی پال آشنا شوید.

خرید با پی پال

در حالی که پی پال می تواند برای تراکنش ها یا پرداخت های بین المللی استفاده شود، بسیاری از کاربران متوجه نمی شوند که PayPal می تواند هزینه ی بسیار زیادی داشته باشد زیرا کارمزد ها می تواند نسبتاً زیاد باشد. به علاوه، نرخ مبادله پی پال شامل نشانه ‌گذاری «پرداخت ارز» است، به این معنی که همیشه بهترین هزینه برای مشتریان نیست.

اگر قصد دارید یک پرداخت بین المللی یا انتقال با پی پال انجام دهید، درک ساختار شارژ بسیار مهم است. حتی بهتر از آن، اگر کمی تحقیقات خود را انجام دهید، حتی ممکن است متوجه شوید که راه هایی وجود دارد که می توانید هزینه های اعمال شده برای پرداخت خود را کاهش دهید. این مقاله بر روی حساب های پی پال مستقر در ایالات متحده متمرکز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های اعمال شده در حساب های پی پال مستقر در انگلستان، می توانید دیگر مقالات ما را بررسی کنید.

ارسال پول به آمریکا یا از آمریکا؟ پی پال میتواند شما را نجات بدهد.

قبل از شروع، یک مورد را در نظر داشته باشید.

بانک ها و ارائه دهندگان انتقال پول اغلب برای کسب سود بیشتر، نرخ مبادله بدی به شما می دهند.

پی پال از برخی جهات متفاوت است. فناوری جدید هوشمند آن با اتصال حساب ‌های بانکی محلی در سراسر جهان، از هزینه‌ های سنگین نقل و انتقال بین ‌المللی صرف‌ نظر می ‌کند. این بدان معناست که هنگام ارسال پول خود به خارج از کشور، می توانید با استفاده از پی پال تجربه ی بهتری داشته باشید.

تحقیقات مستقل حتی نشان داده است که به طور متوسط ​​کاربران تجاری پی پال ایالات متحده می توانند با استفاده از این سرویس بیشتر صرفه جویی کنند. در انگلستان، این پس انداز به طور متوسط ​​بیشتر نیز هست.

نکته ی دیگر این که در حالی که در حال استفاده از آن هستید، حساب رایگان چند ارزی پی پال جایی است که می توانید ده ها ارز را از یک حساب مدیریت کنید و ارسال کنید. بدون هزینه اشتراک ماهانه.

حالا برگردیم به نکات مهم دیگر در زمینه ی حساب پی پال.

چه گزینه هایی برای تامین مالی انتقال پی پال وجود دارد؟

اگر نیاز به انتقال بین المللی با PayPal دارید، اولین تصمیمی که باید بگیرید، نحوه تامین مالی است. گزینه های مختلف بودجه هزینه های متفاوتی را متحمل می شوند – بنابراین مهم است که بدانید کدام یک برای شرایط شما بهترین کارایی را دارد.

اگر از PayPal برای انتقال بین المللی خود استفاده می کنید، چند گزینه دارید:

از موجودی پی پال استفاده کنید

اگر در حال حاضر موجودی نقدی در حساب پی پال خود دارید – برای مثال، به این دلیل که افراد دیگر قبلاً با استفاده از این سرویس به شما پول منتقل کرده اند – می توانید از آن برای تأمین مالی پرداخت خود استفاده کنید.

از یک حساب بانکی مرتبط استفاده کنید

می ‌توانید پول انتقال خود را با حساب بانکی که به حساب PayPal خود مرتبط کرده‌ اید، پرداخت کنید، بنابراین پول مستقیماً از حساب بانکی شما، از طریق PayPal و به گیرنده منتقل می ‌شود.

از کارت اعتباری یا نقدی یا اعتبار PayPal استفاده کنید

می ‌توانید با استفاده از کارت نقدی یا اعتباری یا گزینه اعتباری PayPal، انتقال خود را به طور کامل یا جزئی تأمین کنید. این مسیری است که معمولاً بالا ترین هزینه را دارد، بنابراین اگر به آن فکر می‌کنید، ارزش آن را دارد که قبل از انجام تعهد، آن را بخوانید.

هزینه های بین المللی پی پال: کارمزد تراکنش های خارجی پی پال

اگر از PayPal برای ارسال یا دریافت پول در سطح بین المللی استفاده می کنید، هزینه ها می تواند تا حد زیادی به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. به همین دلیل، ما تمام موارد استفاده ممکن و کارمزد هایی را که می تواند بر هزینه نهایی تراکنش تاثیر بگذارد را به شما نشان می دهیم.

هزینه های بین المللی PayPal هنگام ارسال پول

هنگام شروع تراکنش بین المللی با پی پال، دو راه اصلی برای تامین مالی انتقال شما وجود دارد.

یکی از گزینه‌ها تامین مالی انتقال بین‌المللی شما از طریق موجودی PayPal یا یک حساب بانکی مرتبط است که معمولاً گزینه ارزان ‌تری است.

اما اگر تصمیم بگیرید که انتقال خود را به طور کامل یا جزئی با استفاده از کارت اعتباری یا نقدی یا اعتبار PayPal تامین کنید، در این صورت هزینه ‌های بیشتری نسبت به مواردی که انجام نمی ‌دهید، وجود دارد.

بیایید ببینیم که PayPal چه کارمزد تراکنش ‌های خارجی از شما دریافت می ‌کند، بسته به اینکه کدام روش پرداخت را برای تامین مالی تراکنش انتخاب می‌ کنید:

کارمزد تراکنش برون مرزی

موجودی PayPal یا یک حساب بانکی مرتبط 5% (حداقل کارمزد 0.99 دلار، حداکثر کارمزد 4.99 دلار)

کارت اعتباری یا کارت نقدی 5 درصد (حداقل کارمزد 0.99 دلار، حداکثر کارمزد 4.99 دلار) + 2.9 درصد + کارمزد ثابت بر اساس واحد پول

نرخ ارز

موجودی PayPal یا یک حساب بانکی مرتبط 3% – 4% بالای نرخ عمده فروشی

کارت اعتباری یا کارت نقدی 3% – 4% بالای نرخ عمده فروشی

نکته:هنگام ارسال پول به خارج از کشور با PayPal که توسط کارت اعتباری شما تامین می شود، هزینه ثابتی به اضافه هزینه های دیگر اضافه می شود. برای دلار آمریکا، این کارمزد ثابت 0.30 دلار برای هر تراکنش است.

هزینه های بین المللی پی پال هنگام دریافت پول

دریافت پول از دوستان یا خانواده در خارج از کشور

در حالی که هنگام دریافت پول از دوستان و خانواده خود از طریق PayPal هیچ کارمزد پایه ای وجود ندارد، به خاطر داشته باشید که هنگام تبدیل ارز ممکن است هزینه های اضافی توسط فرستنده پرداخت شود. به عنوان مثال، اگر خانواده یا دوستان شما از بریتانیا به پوند استرلینگ برای شما پول ارسال می کنند، PayPal ابتدا باید آن را به دلار آمریکا تبدیل کند تا این مبلغ در حساب شما قرار گیرد.

معمولاً، PayPal این تبدیل را خودش انجام می ‌دهد – اگرچه اگر هزینه پرداخت خود را با کارت اعتباری یا بدهی تأمین می ‌کنید، ممکن است این انتخاب را داشته باشید که ارائه ‌دهنده کارت شما تبدیل را انجام دهد.

اگر PayPal وجوه شما را تبدیل کند، بسته به سناریوی شما، نشانه گذاری 3 یا 4 درصد وجود دارد که بر نرخ ارز عمده فروشی اعمال می شود. این می تواند به این معنی باشد که ممکن است پول کمتری از دوستان یا والدین خود دریافت کنید. که همین مورد با نگاهی به نرخ متوسط ​​بازار انتظار می رود.

نرخ متوسط ​​بازار مهم است، زیرا تنها نرخ ارز واقعی است. این نرخی است که اگر جفت ارز خود را در گوگل جستجو کنید – و نرخی است که بانک ها برای فروش ارز به یکدیگر استفاده می کنند، خواهید یافت. نرخ اعمال شده برای نقل و انتقالات پول و تبدیل ارز اغلب شامل افزایشی در بالای این نرخ متوسط ​​​​بازار است، زیرا ارائه دهنده حاشیه خود را (که اسپرد نیز نامیده می شود) را به نرخ ارائه شده اضافه می کند.

نکته: وقتی تراکنش خود را با PayPal پردازش می کنید، قبل از اینکه پرداخت را انجام دهید، نرخ ارزی که آنها استفاده می کنند به شما نشان داده می شود. فراموش نکنید که همیشه می توانید با یک جستجوی سریع در گوگل یا با استفاده از مبدل ارز آنلاین، این نرخ را با نرخ واقعی و متوسط ​​بازار مقایسه کنید. اگر فکر می ‌کنید نرخ ارز منصفانه نیست، می ‌توانید تراکنش را لغو کنید و از ارائه‌ دهنده انتقال پول دیگری برای انتقال بین ‌المللی خود استفاده کنید.

شارژ حساب پی پال

دریافت پول از خارج به عنوان معاملات تجاری

هنگامی که پرداخت بین المللی شما شامل یک کسب و کار در هر دو طرف می شود، هزینه ها افزایش می یابد. به میزان زیاد. (مطالعات موردی واقعی را بررسی کنید تا متوجه شوید هزینه نقل و انتقالات بین المللی با کسب و کار پی پال چقدر است.)

به عنوان مثال، برای دریافت یک تراکنش تجاری به صورت آنلاین، هزینه پایه 2.9 درصدی وجود دارد. علاوه بر این، PayPal 1.5٪ برای یک تراکنش تجاری بین المللی اضافه می کند، به علاوه کارمزد ثابت برای دلار آمریکا – 0.30 دلار به ازای هر تراکنش است.

این همه ماجرا نیست، زیرا ما هنوز هزینه تبدیل ارز را لحاظ نکرده ایم. اگر پرداخت به دلار آمریکا ارسال نشود، 4 درصد هزینه تبدیل ارز نیز باید پرداخت شود.

در مجموع، هزینه های زیادی وجود دارد. بنابراین، استفاده از یک محاسبه ‌گر هزینه PayPal می ‌تواند برای فهمیدن اینکه در نهایت قرار است چقدر پرداخت کنید مفید باشد.

همچنین، ممکن است تعجب کنید که آیا راهی برای کاهش هزینه های انتقال بین المللی PayPal وجود دارد.

نحوه کاهش هزینه های PayPal در پرداخت های بین المللی

راستش را بخواهید، قبل از هر چیز، یکی از ساده ‌ترین راه ‌ها برای کاهش هزینه ‌های PayPal در پرداخت ‌های بین‌المللی ممکن است استفاده از سرویس انتقال دیگری باشد.

اما اگر می ‌خواهید از PayPal استفاده کنید، مفید است بدانید که آن‌ ها از نرخ ارز متفاوتی برای نقل و انتقال موجودی و پرداخت استفاده می‌ کنند. انتقال موجودی جایی است که شما پول نقدی را که از قبل در حساب پی پال شما نگهداری می شود به ارز دیگری در حساب خود تبدیل می کنید. پرداخت جایی است که شما به سادگی از PayPal به عنوان وسیله ای برای انتقال پرداخت استفاده می کنید، بنابراین پول نقد مستقیماً از طریق حساب شما عبور می کند بدون اینکه واقعاً در آنجا نگهداری شود.

اگر پول را به عنوان انتقال موجودی در حساب پی پال خود تبدیل کنید، می توانید نرخ ارز بهتری دریافت کنید. این بدان معناست که برای بسیاری از کاربران PayPal، بهترین ایده انتقال وجه از حساب بانکی مرتبط با USD در ایالات متحده است که معمولاً رایگان است، به حساب PayPal خود. اگر سپس این پول نقد را به عنوان انتقال موجودی به ارز مقصد خود در حساب پی پال خود تبدیل کنید و سپس از موجودی ارز جدید برای پرداخت بین المللی خود استفاده کنید، در نهایت میزانی را پس انداز خواهید کرد.

در مجموع، شاید بهتر باشد که سایر ارائه دهندگان انتقال پول را که نرخ واقعی ارز متوسط ​​بازار را ارائه می دهد، بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید هنگام انتقال پول خود به خارج از کشور، معامله بهتری دریافت کنید. فقط مطمئن شوید که هنگام مقایسه کارمزد ها و کل هزینه ها، بررسی کنید که نرخ ارز پیشنهادی منصفانه است.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی هزینه های استفاده از حساب پی پال را به دست آورید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT