بازی PUBG و بلاکچین سولانا

همکاری بازی PUBG و بلاکچین سولانا

زمان مطالعه 2 دقیقه

شرکت Krafton، یکی از بزرگ‌ترین شرکت های سازنده بازی های کره ای، مرحله دیگری را در محور اخیر خود به سمت بازی‌های بلاکچین پیش برده است. سازندگان بازی چندنفره موفق PUBG از همکاری جدیدی با Solana Labs، توسعه دهندگان بلاکچین سولانا خبر داده اند تا تجربیات وب3 خود را تقویت کند. در این خبر به بررسی همکاری بازی PUBG و بلاکچین سولانا می پردازیم.

مشارکت بازی PUBG و بلاکچین سولانا

قرارداد بین کرفتن و آزمایشگاه های سولانا شامل یک “قرارداد همکاری طولانی مدت برای توسعه و بهره برداری از بازی ها و خدمات مبتنی بر بلاکچین و NFT” است. این بدان معناست که دو شرکت برای ایجاد فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری مشترک و همچنین در توسعه بازی‌های مبتنی بر بلاکچین توافق کرده‌اند.

سرعت و کارمزدهای پایینی که سولانا به کاربران خود ارائه می دهد عوامل مهمی در انتخاب آن بود. در این مورد، پارک هیونگچول، سرپرست میزگرد وب3 در کرفتن، اظهار داشت:

“سولانا به عنوان یکی از بهترین بلاکچین های جهانی با کارایی بالا و قدرت در سرعت بالا و کارمزدهای کم، بهترین اکوسیستم وب3.0 و فناوری های آن را نشان می دهد. از طریق این همکاری، کرفتن بینش لازم برای تسریع سرمایه گذاری و خروجی تجربیات مبتنی بر بلاکچین را به دست خواهد آورد.”

این حرکت به طور بالقوه می تواند سایر توسعه دهندگان پیشرو را که به فعالیت در بخش بازی های بلاکچین علاقه دارند، سوق دهد تا از سولانا به عنوان بلاکچین توسعه خود استفاده کنند. در این مورد، جانی لی (Johnny Lee)، رئیس توسعه تجارت بازی در آزمایشگاه سولانا، اعلام کرد:

“ما شاهد هستیم که گیمرها به طور فزاینده ای به دنبال بازی های بلاکچینی هستند و شرکت های بازی که به سرعت به این تقاضا پاسخ می دهند، خود را برای موفقیت مداوم آماده می کنند.”

جدیدترین نسخه بازی PUBG (پابجی)

شرکت بازی‌سازی چینی Tencent Holdings Ltd که عنوان توسعه‌دهنده اصلی بازی PUBG را به یدک می‌کشد، یک شرکت فن‌آوری و سرگرمی چند ملیتی چینی است و دفتر مرکزی آن در شهر شنژن قرار دارد. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهنده‌های بازی در صنعت سرگرمی بشمار می‌رود و اخیراً طی خبری اعلام کرده است که نسخه جدید بازی PUBG را با نام PUBG: New State و عنوان PUBG: Mobile، در دسترس کاربران سراسر جهان قرار داده است.

منبع: news.bitcoin

امتیاز 4.5/5 - از 22 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT