همکاری بیبی دوج با تراست ولت

همکاری بیبی دوج با تراست ولت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

سکه‌های میم مانند شیبا اینو، دوج کوین و بیبی دوج مورد توجه سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند. این در حالی است که دوج کوین حرکت اولیه را برای میم کوین ها فراهم کرد و به دنبال آن سایرین نیز همین روند را دنبال کردند. در این پست به همکاری بیبی دوج با تراست ولت می پردازیم.

همکاری بیبی دوج با تراست ولت

در طول بازار گاوی 2021، بیبی دوج محبوبیت قابل توجهی به دست آورد. با این حال، سال 2022 یک سال چالش برانگیز برای همه ارزهای دیجیتال، از جمله سکه های میم بود. اگرچه دوج کوین و شیبا اینو در حال حاضر در فضای میم کوین غالب هستند، BabyDoge در تلاش است تا نشان دهد که یک رقیب نزدیک است.

بیبی دوج اخیراً در صرافی کوکوین لیست شده است، و همچنین از راه اندازی کارت رمزنگاری مجازی خود که در 4 می عرضه می شود، پرده برداری کردند. در یکی از آخرین اعلامیه های خود، آنها از همکاری جدید خود با کیف پول تراست ولت خبر دادند.

با توجه به جزئیات اعلامیه، ادغام جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا ارز بیبی دوج را مستقیماً در تراست ولت مبادله کنند. Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری است که از رمزنگاری های مختلف پشتیبانی می کند. این کیف پول در سال 2017 منتشر شد. بیش از 4.5 میلیون دارایی و بیش از 65 بلاک چین را پشتیبانی می کند. این کیف دارای ویژگی های مختلفی است که یکی از آنها رابط کاربری کاربر پسند آن است که افراد تازه وارد زیادی را به خود جذب می کند. از زمان آغاز به کار، بیش از 25 میلیون مشتری جمع آوری کرده است.
همکاری جدید یکی از لیست‌ها، پیشرفت‌ها و بروزرسانی‌های متعدد توسط تیم بیبی دوج است.

watcher

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT