پرداخت بروکر IFC Markets

پرداخت بروکر IFC Markets | شارژ حساب بروکر IFC Markets

زمان مطالعه 2 دقیقه

IFC Markets در قبرس مستقر است. قبرس یکی از پیشروترین کارگزاران تنظیم شده در بازارهای CFD و Forex است. IFC Markets در سال 2006 وارد عمل شد. پرداخت بروکر IFC Markets را در اول پرداخت انجام دهید.

IFC Markets بر گسترش و اجرای محصولات نوآورانه تمرکز کرده است. از آن زمان، آنها به تجارت نزدیک شده اند.

IFC Markets حساب های تجاری زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد: NetTradeX مبتدی، استاندارد NetTradeX، Micro MT4، و Standard MT4. با باز کردن یک حساب مبتدی یا میکرو، می توانید مبلغ ناچیزی بین 1 تا 3000 دلار واریز کنید.

آنها ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند که آن را از سایر کارگزاران متمایز می کند. یکی از حیاتی ترین عناصر این بازار این است که به شما فرصت منحصر به فردی می دهد تا کارگزار ابزارهای مالی جدید (PCI) خود را از منابع مختلف موجود ایجاد و معامله کنید. در سال 2018، آنها قراردادهای آتی بیت کوین را در فهرست جامعی از دارایی ها دارند.

آنها اسپردهای جامد و مایع را ارائه می دهند که به معامله گران اجازه می دهد تا مناسب ترین روش معاملاتی خود را انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی های ویژه و مهم IFC Markets این است که ارزش سهام را تا 1:40 افزایش می دهد.

ویجت های زیادی در IFC Market وجود دارد که فهرست کردن همه آنها دشوار است. اینها عبارتند از قیمت لایو، تبدیل ارز، نقل قول زنده، احساسات بازار، ویجت 3 در 1 و بسیاری موارد دیگر.

چندین فرصت مشارکت نیز وجود دارد. فرصت هایی مانند کارگزاران معرفی و شرکای رسانه ای. این یک برنامه شریک جهانی است که به صراحت کاربران فعال اینترنت را هدف قرار داده است. هر مدیر وب سایتی که وب سایت یا وبلاگ خود را دارد می تواند از فرصت های جدید IFC Markets برای کسب درآمد استفاده کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT