پرداخت بروکر ORBEX

پرداخت بروکر ORBEX | شارژ بروکر ORBEX

زمان مطالعه 2 دقیقه

Orbex به مشتریان خود امکان انتخاب انواع حساب را ارائه می دهد. آنها اطمینان حاصل می کنند که معامله گران با سطوح مهارت و اندازه های مختلف پورتفولیو مراقبت مناسب را دریافت می کنند. پرداخت بروکر ORBEX و شارژ حساب این بروکر را در اول پرداخت به راحتی انجام دهید.

می توانید بین اسپردهای ثابت یا متغیر انتخاب کنید. همه انواع حساب ها حداکثر لوریج 1: 500 را ارائه می دهند و بدون کمیسیون هستند (به جز حساب های کپی معاملاتی).

ORBEX (سابق AFBFx) که در سال 2010 تأسیس شد، یک کارگزار خارجی خرده‌ فروشی است که دارایی ‌های زیادی را برای تجارت در محبوب ‌ترین پلتفرم MetaTrader4 ارائه می ‌کند. این برند Orbex Ltd. این یک شرکت سرمایه گذاری قبرسی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس آن را مجاز و تنظیم می کند.

CySEC مجموعه خاصی از الزامات را برای دارندگان مجوز اجرا می کند و به قوانین تعیین شده پایبند است. به عنوان مثال، وجوه مشتریان در حساب های جداگانه موجود است. همچنین، کمیسیون از کارگزاران فارکس می خواهد که حداقل 1000000 یورو به عنوان مدرک ثبات مالی داشته باشند.

به عنوان ضمانت بیشتر برای وجوه مشتریان، همه شرکت ‌های تحت مقررات CySEC عضو صندوق جبران خسارت هستند. این به ویژه برای سرمایه گذارانی است که می توانند به مشتریان خود غرامت بپردازند. آنها در صورت ورشکستگی کارگزار تا سقف 20000 یورو ضمانت نامه خواهند داشت.

علاوه بر این، CySEC هر صندوق ORBEX را تنظیم می کند. همچنین با MiFID مطابقت دارد. بنابراین حق ارائه خدمات فرامرزی در اتحادیه اروپا تحت سیستم پاسپورت MiFID را دارد.

حداکثر لوریج ارائه شده توسط Orbex 1: 500 است که نرخ نسبتا بالایی در نظر گرفته می شود.

مشتریان Orbex می ‌توانند از روش ‌های پرداخت زیر استفاده کنند: کارت ‌های اعتباری/دبیت کارت ها، پرداخت بانکی، پرداخت K-net و درگاه ‌های پرداخت کیف پول الکترونیکی، مانند Skrill، Neteller، WebMoney یا FasaPay.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !