پرداخت بروکر Z.com Trade

پرداخت بروکر Z.com Trade | شارژ حساب بروکر Z.com Trade

زمان مطالعه < 1 دقیقه

Z.com Trade یک شرکت تابعه از GMO CLICK Group مستقر در لندن است. GMO Click یک کارگزار برنده جایزه با بیش از 400000 مشتری در سراسر جهان است. پرداخت بروکر Z.com Trade را در اول پرداخت انجام دهید.

این گروه (“GMO CLICK”) در سال 2003 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان فارکس در جهان است. آنها دارای ترکیبی از GMO CLICK Securities Inc. (موضوع آژانس خدمات مالی ژاپن)، GMO-Z.com با دفتر ثبت شده در هنگ کنگ، فارکس HK Limited، GMO-Z.com Bullion HK Limited، FX PRIME با GMO Corporation و لندن بر اساس GMO-Z.com Trade UK Limited. GMO CLICK Holdings, Inc.، شرکت مادر این گروه، همچنین فهرست بورس اوراق بهادار توکیو (TYO: 7177) است. در ژاپن مستقر است.

GMO-Z.com Trade UK Limited فعالیت تجاری خود را با عنوان Z.com Trade انجام می دهد. که در سال 2012 وارد عمل شده است. معاملات فارکس، شاخص ها، انرژی و کالاها را از طریق این پلتفرم MT4 ارائه می دهد.

همه شرکت‌ های بریتانیایی باید به قوانین و رویه‌ های سخت ‌گیرانه تعیین ‌شده توسط سازمان نظارت مالی بریتانیا پایبند باشند. آنها باید تمام پول مشتری را جدا از وجوه خود در حساب های جداگانه نگه دارند. با این حال، شرکت باید به طور منظم به FCA گزارش دهد. علاوه بر این، آنها باید دارایی ثابت خالص حداقل 730000 یورو برای نشان دادن ثبات مالی خود داشته باشند.

با این حال، آنچه احتمالاً از نظر ایمنی وجوه سرمایه گذاری شده در شرکت های تحت نظارت FCA مهم ترین است. طیف وسیعی از خدمات مربوط به طرح جبران خدمات مالی (FSCS) وجود دارد. در صورت کمبود، FSCS می تواند زیان های سرمایه گذاری را پوشش دهد و این محدودیت تا 50000 پوند است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !