سایت trading212

پرداخت در سایت trading212 | شارژ اکانت trading 212

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت trading212 یکی از معتبر‌ترین کارگزاری‌ها در سراسر جهان است که کارمزد‌های منطقی دریافت می‌کند و همچنین  یکی از پلتفرم های معتبر بورس و سهام که به صورت بین المللی فعالیت می کند. در این مقاله به بررسی سایت و شیوه های پرداخت در سایت trading212 می پردازیم.

شارژ اکانت trading212

سایت trading212

به زبان ساده، Trading 212 یک کارگزاری آنلاین است. هدف اصلی این پلتفرم، ایجاد دسترسی ساده به معاملات آنلاین دارایی های مختلف است. فعالیت این سایت از سال 2006 آغاز شده است و تا کنون انواع مختلفی از دارایی ها را برای ترید کردن عرضه می کند. از جمله این دارایی ها می توان انواع ارز دیجیتال ، سهام بین المللی فارکس ، طلا و … را نام برد.

سایت trading212

سایت trading212

این شرکت لندنی با ارائه اپلیکیشن این سرویس، دسترسی کاربران را ساده تر ساخنه است. اپلیکیشن Trading 212 قابلیت ها و عملکرد های مختلفی را با کاربرد ساده در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های Trading 212، پلتفرمی است که روی آن اجرا شده است. این پلتفرم علاوه بر بهینه سازی تجربه کاربران در استفاده از اپلیکیشن، کاربرد ساده ای نیز دارد.

خرید آنی پرفکت مانی

یکی از بهترین قابلیت های این پلتفرم، امکان ترید کردن به روش های مختلف و اجرای عملیات های مختلف بر دو دارایی یکسان، به صورت همزمان است. اگرچه برخی از تریدر ها کار کردن با MT4 را بیشتر ترجیح می هند. اما اگر به اپلیکیشن Trading 212 یک فرصت بدهید، به همان میزان رضایت دست خواهید یافت.

انواع بازار ها در Trading 212

در کارگزاری Trading 212 بیش از 1800 دارایی قابل ترید عرضه می گردد. این دارایی ها شامل بیش از 150 جفت ارز فارکس، طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال، شامل ریپل، اتریوم و بیت کوین به علاوه ی دارایی هایی که به عنوان شاخص مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع اکانت در Trading 212

برای ترید کردن در کارگزاری Trading 212 کاربران می توانند بین دو نوع اکانت (تمرینی) و (واقعی) انتخاب نمایند. ایجاد اکانت در این سایت به سادگی و در عرض چند دقیقه انجام می پذیرد. به علاوه هر دو نوع اکانت در این سایت رایگان افتتاح می گردد. به عبارتی تنها کافی است دسترسی به آدرس و اطلاعاتی که مورد پذیرش این سایت باشد، دسترسی داشته باشید.

سایت trading212

سایت trading212

به دلیل تحریم ها، امکان استفاده از مدارکی که نشان دهنده اقامت شما در ایران باشد، در این سایت فراهم نیست. به همین دلیل کاربران باید از اطلاعاتی استفاده کنند که متعلق به دیگر کشور ها باشد و همچنین اطلاعاتی باشند که واقعی بوده و قابل تایید باشند. با ارائه این اطلاعات می توانید برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. کاربران می توانند با یک حساب، از هر دو حالت واقعی و تمرینی استفاده نمایند.

کارگزاری Trading 212 در واقع یک نوع اکانت به کاربران ارائه می دهد. هزینه ها، قوانین و همه ویژگی های اکانت ها یکسان است. این ویژگی به هدف اولیه این مجموعه، که ایجاد فضایی دموکراتیک برای معاملات بورس در سراسر جهان است، کمک می کند. تمامی معاملات انجام شده در این پلتفرم بدون کارمزد هستند و تغییر وضعیت حساب کاربری از دمو (تمرینی) به حساب واقعی نیز به سادگی انجام می پذیرد. درواقع این فرایند صرفاً با شارژ اکانت در این سایت انجام می شود.

اکانت حرفه ای

Trading 212 اکانت های حرفه ای هم ارائه می کند. اما برای دریافت این نوع اکانت، حساب کاربر باید به سطح کیفی مشخصی رسیده باشد. این سطح با معیار هایی مثل تجربه ی ترید حساب، تعداد دفعات ترید و سرمایه ای که اکانت به کار برده است، تعیین می گردد.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT