خرید از سایت SpiderOak One Backup

پرداخت سایت SpiderOak One Backup | خرید از سایت SpiderOak One Backup

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر فایل هایی روی رایانه ها و درایوهای خارجی دارید که نیازمند پشتیبان گیری هستند، SpiderOak One یک گزینه قابل اعتماد برای انجام این کار است. با این حال، نقاط ضعف خود را دارد که در این مقاله بررسی می‌کنیم. خرید از سایت SpiderOak One Backup را در اول پرداخت انجام دهید.

خرید هاست خارجی

  • بسته ۱۵۰ گیگابایتی SpiderOak One: ۶ دلار در ماه
  • بسته ۴۰۰ گیگابایتیSpiderOak One : ۱۱ دلار در ماه
  • بسته ۲ ترابایتی SpiderOak One: ۱۴ دلار در ماه

نقاط قوت:

  • دسکتاپ شیک
  • دستگاه های نامحدود
  • سیاست های امنیتی شدید

نقاط ضعف:

  • رابط وب نامناسب
  • در مقایسه با رقبا گران قیمت
  • پشتیبانی محدود موبایل

SpiderOak و SpiderOak One در بازار فضای ذخیره سازی ابری شهرت زیادی دارند زیرا این سرویس ها با محافظت های امنیتی عالی و ویژگی های فراوان ارائه می‌شوند. در این مقاله ما به طور خاص به طرح SpiderOak One Backup به عنوان مصرف کننده نگاه می‌کنیم.

می‌توانید برای نسخه سازمانی نرم‌افزار ثبت نام کنید، که همه خدمات را در مقیاسی بزرگ تر، پشتیبانی از چندین کاربر، مدیریت متمرکز دستگاه و موارد دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد. این طرح برای تیم های 500 نفره یا بیشتر است، اما برای بقیه، SpiderOak One به خوبی کار می‌کند.

خرید از سایت SpiderOak One Backup: ویژگی ها

گزینه های اشتراک SpiderOak One:

طرح 1 ماهه – 6 دلار آمریکا در ماه

گفتن ویژگی هایی که SpiderOak One ندارد، آسان تر است. اساسا بر روی پشتیبان گیری از پوشه ها و فایل هایی که در فضای ابری دارید تمرکز می‌کند – چه داده های موجود در رایانه شما، درایوهای خارجی، درایوهای USB یا در شبکه محلی. تعداد دستگاه هایی که می‌توانید با SpiderOak One استفاده کنید نامحدود است، اما هر کاربر می‌تواند نهایت ۵ ترابایت فایل آپلود کند.

چیزی که SpiderOak One ارائه نمی‌دهد یک پشتیبان یا بازیابی است، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد، باید سیستم عامل و برنامه های خود را جداگانه دانلود و نصب کنید، اگرچه این مسئله برای اکثر سرویس های پشتیبان ابری کاملاً معمول است. SpiderOak One برای همگام سازی چندین رایانه عالی است. از برخی جهات مانند نسخه پیشرفته تر Dropbox است (مثلاً می‌توانید نسخه های پشتیبان را روی یک تایمر اجرا کنید، یک گزینه که Dropbox به شما نمی‌دهد).

پشتیبان گیری ها به طور پیش فرض روی فرکانس خودکار تنظیم می‌شود، اما کاربران می‌توانند از بین پنج دقیقه یا حداکثر 48 ساعت انتخاب کنند. کنترل زمان وجود دارد که می‌تواند برای برنامه ریزی پشتیبان گیری شبانه به منظور حفظ قدرت محاسباتی یا پهنای باند شما برای کارهای فشرده تر در طول روز مفید باشد. مانند اکثر ابزارهای دیگر، SpiderOak One به کاربران این امکان را می‌دهد که پهنای باند را نیز محدود کنند.

دیگر افزودنی های پیچیده در مجموعه SpiderOak One عبارتند از SpiderOak Hive (ذخیره سازی ابری برای فایل هایی که به صورت محلی ذخیره نکرده‌اید) و یک ویژگی ShareRoom که به تیم شما اجازه می‌دهد تا روی پوشه ای از فایل ها از طریق یک پیوند وب خاص، و رمز عبور دسترسی پیدا کنند.

چیزی که ما در مورد عملکرد SpiderOak دوست داشتیم این است که همه انتقال ها مبتنی بر بلوک هستند، به این معنی که اگر تغییراتی را در یک فایل بزرگ ایجاد کنید، فقط آن قسمت هایی که تغییر کرده‌اند ارسال می‌شوند – این به ویژه برای کاهش زمان آپلود مفید است زیرا نیازی به درج آخرین جزئیات از هر فایل نیست. پشتیبانی از نسخه سازی نیز خوب است و به شما امکان می‌دهد نسخه های قدیمی تر یک فایل را تهیه کنید (در واقع SpiderOak One در هر جنبه ای از ثبت فعالیت ها به خوبی عمل می‌کند).

خرید از سایت SpiderOak One Backup: رابط کاربری

کلاینت دسکتاپ SpiderOak از تمیزترین و ساده ترین سرویس هایی هستند که در طول آزمایش سرویس های ذخیره سازی با آن مواجه شده‌ایم: استفاده از آن بسیار آسان است و فرآیند انتخاب فایل ها و پوشه ها برای پشتیبان گیری را بسیار ساده می‌کند. انبوهی از کنترل ها بدون نیاز به ورود به پلتفرم مرورگر نیز وجود دارد. پشتیبان گیری و همگام سازی در عرض چند دقیقه پیکربندی شد و سپس می‌توانید راحت بنشینید و اجازه دهید SpiderOak با آن کار کند.

رابط اصلی برای پوشش پشتیبان گیری، همگام سازی، دستگاه های شما و اشتراک گذاری فایل و پوشه تقسیم شده است. اگر نمی‌خواهید فایل ها و پوشه های خاصی را انتخاب کنید، می‌توانید نرم افزار را به سمت انواع خاصی از فایل های روی سیستم خود هدایت کنید، فایل هایی مانند ایمیل، اسناد، فیلم ها و موسیقی. در آزمایش های ما، پشتیبان گیری از یک فایل 1 گیگابایتی بیش از 10 دقیقه طول کشید که نسبتاً متوسط ​​و همانند با بسیاری از خدمات دیگر است. با این اوصاف، برخی از ارائه دهندگان پشتیبان که ما آزمایش کردیم، آپلود را در حدود 5 دقیقه مدیریت کردند، بنابراین SpiderOak One سریع ترین نبود. سرعت دانلود به طور مشابه مقایسه می‌شود. البته این برای اکثر کاربران خیلی مهم نیست، زیرا احتمالاً از سرویس گیرنده دسکتاپ در حال اجرا در پس زمینه استفاده می‌کنند و به طور خودکار داده ها را به‌روز نگه می‌دارند.

امکان جستجو در میان فایل ها از کلاینت دسکتاپ نیز وجود دارد، اگرچه با استانداردهایی مانند Google Drive و Dropbox مطابقت ندارد. چیزی که ما دوست داریم مستندات کمکی است که شما می توانید از طریق برنامه های دسکتاپ یا از طریق وب سایت SpiderOak One به آن دسترسی پیدا کنید.

پورتال وب ساده تر و محدودتر از کلاینت های دسکتاپ است، اگرچه به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به دانلود مجدد فایل ها، دستگاه ها و اشتراک های خود به آنها دسترسی پیدا کنید. به خوبی نرم افزار طراحی نشده است، که تا حدودی کار را سخت می‌کند.

SpiderOak برنامه های پیامرسانی موبایل و همکاری امنی دارد، اما هیچ دسترسی تلفن همراه SpiderOak One وجود ندارد (به غیر از دسترسی از طریق پورتال مرورگر). برخی از کاربران ممکن است از اینکه گزینه ای برای پشتیبان گیری از عکس ها و رسانه های دیگر در تلفن همراه وجود ندارد، به خصوص با توجه به رقبا ناامید شوند. با این حال، نقاط قوت آن در جای دیگری نهفته است، و آن در پشتیبان گیری ابری رایانه ای است.

خرید از سایت SpiderOak One Backup: امنیت

رمزگذاری انتها به انتها به صورت استاندارد در SpiderOak One ارائه می‌شود، که ما از دیدن آن خوشحالیم. حتی کارکنان SpiderOak نمی‌توانند به فایل های شما دسترسی پیدا کنند، حتس سازمان های مجری قانون نیز نمی‌توانند. تنها استثنا در این مورد، فایل های متصل به ShareRooms هستند که باید رمزگذاری نشده باقی بمانند تا دیگران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

این رویکرد بهترین سطوح امنیتی را برای مشتریان SpiderOak فراهم می‌کند، اما نکته منفی این است که اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، هرگز نمی‌توانید به این فایل ها دسترسی پیدا کنید. با این حال، احراز هویت دو مرحله ای برای محافظت از حساب شما ارائه نشده است، با توجه به سایر اقدامات امنیتی می‌توان این کمبود را نادیده گرفت.

در زمان نگارش این مقاله، SpiderOak One در حال آزمایش احراز هویت دو مرحله ای است و برای برخی از حساب ها در نسخه بتا در دسترس است. ما خوشحالیم که این قابلیت اضافه شده می‌شود.

خرید از سایت SpiderOak One Backup: قیمت

قیمت SpiderOak One بر اساس میزان فضای ذخیره سازی ابری مورد نیاز شما است: 6 دلار در ماه برای 150 گیگابایت، 11 دلار در ماه برای 400 گیگابایت، 14 دلار در ماه برای 2 ترابایت و 29 دلار در ماه برای 5 ترابایت. همه این ردیف ها تعداد نامحدودی از دستگاه ها را پوشش می‌دهند. در هر مورد می‌توانید با پرداخت سالانه مبلغی کمتر پرداخت کنید. کاربرانی که به سرویس پشتیبان ابری نیاز دارند احتمالاً دسترسی طولانی مدت می‌خواهند، بنابراین اکثر آنها می‌توانند از کاهش قیمت سالانه بهره مند شوند.

مشتریان سالانه همچنین می‌توانند به دو طرح اضافی با مقدار فضای ذخیره سازی کمتر دسترسی داشته باشند: 5 گیگابایت برای 43 دلار در سال یا 10 گیگابایت برای 55 دلار در سال.

هیچ سطح رایگانی وجود ندارد، اما یک دوره آزمایشی رایگان 21 روزه وجود دارد که می‌توانید قبل از پرداخت از آن استفاده کنید. اگر برای دوره آزمایشی ثبت نام کردید، نیازی به ارائه کارت نقدی یا اعتباری ندارید‌. در صورت فراموش کردن لغو، هیچ خبر بدی نخواهید داشت. می‌توانید فضای ذخیره سازی ابری ارزان‌تر بیابید، اما ممکن است همه ویژگی ها و کنترل ها را نداشته باشید.

اگر SpiderOak One الزامات خاص شما را برآورده نمی‌کند، می‌توانید گزینه های دیگری مانند iDrive را در نظر بگیرید که 5 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و پشتیبان گیری را برای تعداد نامحدودی از دستگاه ها به قیمت 79.50 دلار در سال ارائه می‌دهد، یا BackBlaze که فضای ذخیره سازی نامحدود را برای یک دستگاه با 70 دلار در سال ارائه می‌دهد. با اعمال تخفیف سالانه، طرح 5 ترابایتی SpiderOak One ۳۲۰ دلار هزینه دارد.

خرید با مستر کارت

نظر نهایی در مورد SpiderOak One

اگر با داشتن اطلاعات کافی در SpiderOak One ثبت نام کنید از آنچه که سرویس همگام سازی و پشتیبان ارائه می‌دهد ناامید نخواهید شد. فضای ذخیره سازی را در کنار ترکیبی خوب از همگام سازی، اشتراک گذاری و پشتیبان گیری ساده در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جنبه منفی، فقدان دسترسی اختصاصی به تلفن همراه آن را ضعیف می‌کند. رابط کاربری آنلاین چندان مشکلی ندارد، در درجه اول برای کاربران ویندوز، macOS و لینوکس است، به خصوص آنهایی که چندین رایانه برای پشتیبان گیری دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT