هزینه حق عضویت در IEEE

پرداخت هزینه حق عضویت در IEEE

زمان مطالعه 3 دقیقه

همانطور که احتمالا می‌دانید، موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) یک انجمن حرفه‌ای برای مهندسی الکترونیک و مهندسی برق (و رشته‌های مرتبط) است که دفتر این شرکت در شهر نیویورک و مرکز عملیات آن در Piscataway در نیوجرسی است. بیشتر اعضای IEEE مهندس برق و الکترونیک هستند، اما دامنه وسیع فعالیت‌های سازمان باعث جذب افراد در سایر رشته‌ها نیز شده است (به عنوان مثال، علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات). یک فرد می‌تواند به عنوان عضو دانشجویی، یا عضو حرفه‌ای، به IEEE بپیوندد و هزینه حق عضویت در IEEE را بپردازد. با اول پرداخت همراه شوید تا درباره عضویت دانشجویی و عضویت حرفه ای و پرداخت حق عضویت آن‌ها در IEEE بیشتر بدانید.

عضویت در IEEE

عضویت در موسسه IEEE چه به صورت فیزیکی و چه الکترونیکی (که در اینجا موضوع مقاله ما راجع به عضویت به صورت الکترونیکی است)، از مزایای بسیاری برخوردار است. شما وقتی به IEEE میپیوندید:

  • با جامعه ای متشکل از بیش از 420،000 متخصص فن‌آوری و مهندسی متحد می‌شوید که با یک هدف مشترک برای یادگیری مداوم، تعامل، همکاری و نوآوری متحد شده‌اند.
  • از منابع و فرصت‌های لازم برای حفظ تغییرات در فن‌آوری بهره‌مند می‌شوید.
  • در روند توسعه استانداردها شرکت می‌کنید.
  • با متخصصان دیگر در منطقه خود و یا با افراد با علاقه فنی خاصی ارتباط برقرار می‌کنید.
  • مربی نسل بعدی مهندسین و تکنسین‌ها می‌شوید.
  • و… .

عضویت خود را می‌توانید در IEEE با عضویت در انجمنی که متخصصان فعال در زمینه علایق فنی خود شما هستند، با هزینه‌ای معادل 10 دلار آمریکا در سال، تمدید کنید.

حق عضویت در IEEE و هزینه آن

بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، ممکن است واجد شرایط انتخاب گزینه الکترونیکی عضویت باشید که هزینه عضویت در IEEE را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. عضویت الکترونیکی به این معنی است که شما کارت عضویت یا کپی‌های کاغذی دریافت نخواهید کرد.

شما می‌توانید به یک پرونده PDF در حساب IEEE خود که شامل کارت عضویت و موارد عضویت شما است، دسترسی داشته باشید. همه چیز به صورت الکترونیکی به شما تحویل داده می‌شود و از طریق IEEE Xplore می‌توانید به حساب IEEE خود دسترسی پیدا کنید. عضویت الکترونیکی بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، به شما امکان کاهش حق عضویت را می‌دهد. 150 کشور در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا وجود دارند که واجد شرایط این هستند. در اکثر این کشورها، عضویت در IEEE به صورت الکترونیکی 81 تا 90 دلار آمریکا هزینه دارد. این هزینه در 31 کشور با هزینه بسیار کم (پرداخت حق عضویت IEEE با 27 دلار آمریکا) امکان پذیر است.

هزینه حق عضویت در IEEE
هزینه حق عضویت در IEEE

از تاریخ 16 اوت، IEEE بطور رسمی گزینه جدید عضویت الکترونیکی را برای افراد در کشورهای در حال توسعه آغاز کرده است. این یک گزینه عضویت بدون کاغذ بازی است که سالانه 63 دلار کاهش یافته است.

گزینه عضویت الکترونیکی در نظر گرفته شده است که حق عضویت در IEEE را برای افراد بیشتری مقرون به صرفه کند. لیست هزینه حق عضویت در IEEE را به تفصیل می‌توانید در سایت خود IEEE مشاهده کنید.

انواع حق عضویت در IEEE

همانطور که ذکر کردیم در کل دو نوع عضویت در این موسسه وجود دارد: عضویت دانشجویی (Student) و عضویت حرفه ای (Professional). برای عضویت یکساله دانشجویی به صورت الکترونیکی تقریبا در همه کشورها، حدودا 27 دلار و عضویت 6 ماهه بین 5 تا 13 دلار نیاز است. برای عضویت کامل یکساله بین 150 تا 170 دلار (بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید متفاوت است، مثلا ایران: حدودا 160 دلار) و برای عضویت کامل 6 ماهه نیز بین 70 تا 90 دلار، مورد نیاز است.

پرداخت هزینه حق عضویت در IEEE

IEEE، پرداخت هزینه حق عضویت را بسیار آسان می‌کند. گزینه‌های بسیاری جهت پرداخت این حق عضویت برای شما در دسترس است. شما با استفاده از کارت‌های اعتباری، ویزا کارت ها و مسترکارت ها و همینطور از طریق PayPal با ارز مورد نظر خود می‌توانید به راحتی این هزینه را پرداخت کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT