خرید گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

در دنیای اپلیکشن ها و برنامه های گوشی های تلفن همراه، ورود به برخی قسمت ها به صورت رایگان امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال تصور کنید یک اپلیکیشن ادیت عکس و فیلم دانلود کرده اید. زمانی که شروع به استفاده از آن می کنید متوجه می شوید بیشتر قابلیت های آن رایگان نیستند. دانلود برخی اپلیکیشن ها یا استفاده از برخی قابلیت های آن ها به صورت رایگان امکان پذیر نیست. برای استفاده از بخش غیر رایگان این برنامه ها نیاز به پرداخت ارزی با استفاده از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. راه پرداخت دیگری نیز وجود دارند که استفاده از گیفت کارت می باشد. اما خرید انواع گیفت کارت مثل خرید گیفت کارت گوگل پلی یا اپل هم نیاز به پرداخت ارزی دارند. در صورتی که به دنبال راهی برای خرید گیفت کارتهستید در این مقاله همراه ما باشید.

گيفت كارت

برخی مواقع برای خرید از سایت های خارجی می توانید از گیفت کارت استفاده کنید. معمولاً سایت هایی که محصولات متنوع داشته و کاربرانی دارند که به صورت مداوم از آن ها خرید می کنند گیفت کارت ارائه می دهند. به عنوان مثال برای خرید از آمازون می توانید ازگیفت کارت آمازون استفاده نمایید. سایت ها و فروشگاه های دیگری مثل گوگل پلی ، آیتیونز ، سایت های خرید لایسنس بازی مثل سایت پلی استیشن ، اوریجین و Gamivo نیز از این سرویس استفاده می کنند.

گیفت کارت ها قابلیت شارژ مجدد ندارند. به عبارت دیگر زمانی که موجود کارت هدیه شما به پایان برسد، کارت قابل استفاده نخواهد بود. مورد قابل توجه دیگر در رابطه با این کارت ها مهلت استفاده از آن ها می باشد.

خرید گیفت کارت گوگل پلی
خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی چیست

گیفت کارت گوگل پلی کارت هدیه ای است که در سایت گوگل پلی قابلیت پرداخت داشته باشد. این گیفت کارت تنها در سایت گوگل پلی قابل استفاده می باشد. به طور معمول هر سایت گیفت کارت مخصوص خود را قبول می کند. اگرچه گیفت کارت هایی که از شبکه های مالی معتبر ارائه می شوند، مثل گیفت کارت ویزا در اکثر سایت ها قابل استفاده می باشد.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی می توانید از کارت اعتباری خارجی، پرداخت با پی پال استفاده کنید یا از خدمات اول پرداخت بهره ببرید. گیفت های گوگل پلی ای که اول پرداخت عرضه می کند در موجودی های ۵ دلاری، ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ و ۵۰ دلاری می باشند. مدت زمان صدور لازم برای صدور کارت های هدیه ۱ الی ۳ ساعت کاری می باشد. این کارت ها تنها از نوع مجازی می باشند. جهت خرید گیفت کارت روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی ۵ دلاری

برخی کاربران برای استفاده از دوره آزمایشی رایگان که برخی اپلیکیشن ها ارائه می کنند از گیفت کارت استفاده می کنند. به منظور استفاده از این گزینه تنها لازم است اطلاعات یک کارت اعتباری در حساب خود وارد کنید. استفاده از Trial نیازی به پرداخت ندارد به همین دلیل موجودی کارت اهمیتی ندارد. لذا کاربران از کارت های هدیه که موجودی حداقلی داشته باشند به این منظور استفاده می نمایند.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT