پرداخت هزینه در سایت‌ های خارجی

روش پرداخت هزینه در سایت‌ های خارجی

زمان مطالعه 2 دقیقه

همان‌طورکه می‌دانید برای خرید از وب‌سایت‌های مختلف مانند آمازون، ترندیول، علی اکسپرس، تاینی­دیل و… باید از روش پرداخت ارزی استفاده کنید. یکی از خدمات سایت اول پرداخت، پرداخت هزینه در سایت‌ های خارجی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی با پی پال

این روش یکی از مرسوم‌ترین روش‌های پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی محسوب می‌شود که می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در PayPal.com از آن استفاده کنید. اما برای شارژکردن حساب پی پال خود به یک کارت اعتباری یا یک سایت واسطه مانند اول پرداخت نیاز خواهید داشت.

کارت‌های اعتباری ویزا و مسترکارت و وایز

ویزاکارت و مسترکارت سیستم پرداخت آمریکایی هستند که به‌عنوان کیف پول دیجیتال برای کاربران خود عمل خواهند کرد؛ بنابراین افراد می‌توانند با استفاده از این کارت به‌راحتی خرید خود را در سایت‌های خارجی انجام دهند. البته توجه داشته باشید که این سیستم نیز با محدودیت‌هایی در ایران مواجه است.

پرداخت هزینه در سایت‌ های خارجی

پرداخت هزینه در سایت‌ های خارجی

گیفت‌کارت

گیفت کارت یا کارت هدیه، نوعی کارت اعتباری است که می­توانید از آن برای خرید کالا یا خدمات از فروشگاه های آنلاین یا حضوری استفاده کنید. گیفت کارت معمولا دارای یک کد 16 رقمی است که با وارد کردن یا اسکن کردن آن، مقدار اعتبار موجود روی کارت را می­توان استفاده کرد. البته این بهتر است بدانید که قبل از استفاده از این گیفت‌کارت‌ها، مطمئن شوید که سایت موردنظر شما این نوع کارت‌ها را می‌پذیرد.

شرکت‌های واسطه

شرکت‌های معتبری همچون اول پرداخت با ارائه مجموعه کاملی از خدمات ارزی، تمام روند خرید از سایت های خارجی را انجام خواهند داد. با استفاده از خدمات این مجموعه، کاربر تنها لینک کالای درخواستی خود را در پنل اول پرداخت ثبت کرده و هزینه ریالی آن را پرداخت می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت