پرداخت چت آنلاین Crisp

پرداخت چت آنلاین Crisp | خرید از سایت Crisp

زمان مطالعه < 1 دقیقه

Crisp یکی از افزونه‌های چت آنلاین می‌باشد که در سایت‌های تجاری جهت پشتیبانی آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افزونه به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن به سوالات مشتریان پاسخ دهید و به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. یکی از قابلیت‌های این افزونه سازگاری با وردپرس می‌باشد. مزیت فوق العاده‌ای که این افزونه دارد، این است که شما چت کردن را در سایت خود Crisp انجام می‌دهید و دیگر فشاری بر سایت شما نمی‌آورد. با خرید افزونه Crisp از مزیت‌ها و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید و یک چت آنلاین با امکانات و ظاهری مرتب داشته باشید. برای پرداخت چت آنلاین Crisp می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت Crisp

مزایای پرداخت چت آنلاین Crisp

برقراری ارتباط آسان، سریع و موثر با مشتریان یکی از شروط موفقیت برای افزایش نرخ فروش کسب و کارها می‌باشد. پرداخت چت آنلاین Crisp دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که ارتباط مشتریان با کارشناسان فروش یا مشاورین مجموعه را در سریع‌ترین زمان، راحت‌ترین روش و در یک محیط کاربری ایده‌آل برقرار می‌سازد.

پرداخت چت آنلاین Crisp

خرید از سایت Crisp

افزونه چت آنلاین کریسپ یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌های سازگار با وردپرس می‌باشد که قابلیت چت آنلاین را در سایت شما برقرار می‌کند. این افزونه 3 سطح کاربری را با امکانات مختلف برای کاربران خود ارائه کرده است که بر اساس نیازمندی‌های کسب و کار خود می‌توانید هریک از این پلن‌ها را خریداری کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT