بهترین سرویس های چت آنلاین سایت

بهترین سرویس های چت آنلاین سایت 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

این روزها بیشتر وبسایت‌ها از نرم‌افزار چت آنلاین (Live Chat) یا گفتگوی آنلاین برای چت با بازدیدکنندگان خود و پاسخ به سوالات آنها استفاده می‌کنند. یکی از تکنیک های پر کاربرد در آموزش دیجیتال مارکتینگ دادن حس اعتماد به مشتری است.

سرویس چت آنلاین چیست؟

کسب و کار‌های آنلاین به کمک سرویس لایو چت می‌توانند به مشتریان و یا بازدیدکنندگان سایت (مشتریان احتمالی) خدمات پشتیبانی فوری ارائه کنند. سرویس چت آنلاین به سادگی روی وبسایت کسب و کارها فعالسازی و اجرا می‌شود، با مشتری ارتباط برقرار می‌کند و مشتری هدف را تشخیص داده و در نهایت لیدهای شما را به مشتری تبدیل می‌کند. سرویسهای چت آنلاین نرخ تعامل مخاطب با وبسایت شما را افزایش می دهند، شما شروع‌کننده مکالمه خواهید بود و هیچ درخواستی بدون پاسخ نمی‌ماند. به عبارت دیگر، سرویس گفتگوی آنلاین باعث می‌شود بازدیدکنندگان به شما اعتماد کنند و خیالشان از بابت پشتیبانی قبل، حین و بعد از خرید راحت شود.

LiveChat

  • استفاده آسان
  • قابلیت برقراری ارتباط با همکاران

به لطف سهولت استفاده و طیف وسیعی از ویژگی ها، LiveChat انتخاب اول ما به عنوان بهترین نرم افزار چت آنلاین در سراسر جهان است.

با استفاده از این سرویس، می توانید یک باکس گفتگو برای ارتباط با مشتریان در وب سایت خود ایجاد کنید. ارسال فایل‌ها، لینک ها و پاسخ‌های آماده که به سؤالات رایج پاسخ می‌دهند از طریق این چت باکس امکان‌پذیر است. یکی دیگر از ویژگی های مفید، امکان ارسال یک چت آنلاین به یکی دیگر از همکاران است که برای مشاغل با تیم های مختلف بسیار مهم است.

از نظر سایر عملکردهای چت آنلاین، می توانید ببینید که مشتریان حتی قبل از اینکه پیام خود را ارسال کنند، چه چیزی را تایپ می کنند، یا با استفاده از یک آرشیو به چت های قبلی دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های چت ها را دریافت کنید، از مشتریان بخواهید به چت‌ها امتیاز دهند و نظرسنجی‌های کوتاه را کامل کنند، از بازدیدکنندگان جدید بپرسید که آیا مایل به گپ هستند یا خیر، به مشتریان درباره اعلان‌ها و محصولات جدید بگویید، و خیلی موارد دیگر.

علاوه بر این، LiveChat به شما امکان می دهد تمام ارتباطات خود (از جمله ایمیل، چت، پیامک، برنامه ها و غیره) را در یک داشبورد کاربر پسند سازماندهی کنید. همچنین با بیش از 170 پلتفرم نرم افزاری از جمله فیس بوک، مسنجر، وردپرس، Salesforce، Shopify، Dropbox و بسیاری دیگر ادغام می شود.

در صورت پرداخت صورت حساب سالانه، قیمت خدمات این سرویس از حدود 20 دلار / 30 پوند / 30 دلار استرالیا در ماه شروع می شود، به همراه برخی برنامه های اضافی که ویژگی های پیشرفته بیشتری را ارائه می دهند.

HubSpot Live Chat

نقاط قوت:

  • نرم افزار رایگان
  • ایجاد چت بات
  • ادغام پذیر

نقاط ضعف:

  • ابزارهای محدود در سرویس رایگان

HubSpot یک گزینه کاملا رایگان برای هر کسب و کارهایی که با محدودیت مالی روبرو هستند.

با استفاده از HubSpot Live Chat، می‌توانید چت‌ آنلاین با مشتریان و سایر بازدیدکنندگان وب‌سایت آغاز کنید. اگر شروع به گپ زدن با شخصی می کنید و احساس می کنید که درخواست او برای تیم دیگری مناسب است، می توانید به راحتی او را به فرد مناسب ارجاع دهید.

هنگام طراحی چت باکس، می‌توانید آن را با برند تجاری خود شخصی‌سازی کنید و پیام خوش‌آمدگویی بنویسید که مخاطبان مختلف را هدف قرار می‌دهد. هر بار که در یک چت آنلاین شرکت می کنید، مکالمه در یک صندوق ورودی متمرکز برای مراجعات بعدی ذخیره می شود.

البته، هر کسب و کاری زمان و منابع لازم برای پاسخگویی به تک تک پیام های مشتریان را ندارد. اما می‌توانید به راحتی چت‌بات‌هایی ایجاد کنید تا به سؤالات متداول پاسخ دهیدو موارد دیگر.

HubSpot Live Chat همچنین باSlack ادغام می شود که به شما امکان می دهد اعلان های چت های آنلاین را دریافت کنید و مستقیماً از این پلتفرم به مشتریان پیام دهید. شما همچنین می توانید از طریق برنامه تلفن همراه HubSpot به صورت آنلاین چت کنید.

در حالی که این نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس رایگان محدود است، Hubspot برنامه‌ها و محتوای پولی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند عملکرد چت آنلاین خود را در یک نرم‌افزار CRM یکپارچه و جامع گسترش دهید.

بهترین سرویس های چت آنلاین سایت: Tidio

نقاط قوت:

  • دارای طرح رایگان
  • دارای ربات پاسخگویی هوش مصنوعی
  • پیام رسانی در شبکه های اجتماعی

Tidio یک ابزار چت آنلاین، چت بات و فروش بلیت است که با هدف قرار دادن کسب و کارهای متوسط ​​به دنبال حل مشکلات مشتریان آنها در حین فروش است.

Tidio با طراحی شیک، پیام رسانی سریع و ویژگی های ساده توجه های زیادی را به خود جلب می کند. این سرویس، خدمات پشتیبانی زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، از چت آنلاین و چت بات ها گرفته تا خرید بلیط، پیام‌های اینستاگرام و چت مسنجر فیس‌بوک. یک ربات پاسخگوی مبتنی بر هوش مصنوعی که آن را از رقبای مشابه متمایز می کند، این سرویس یک طرح رایگان نیز دارد، که کاربران با بودجه محدود می توانند از آن استفاده کنند.

LiveAgent

  • استفاده آسان
  • قابل ادغام با شبکه های اجتماعی
  • پیام رسانی داخلی

این نرم افزار به شما امکان می دهد چت باکس ها را به وب سایت خود اضافه کنید. با استفاده از عملکرد چت آنلاین آن، می توانید پاسخ های آماده برای سوالات متداول ایجاد کنید، برای جمع آوری بازخورد مشتریان نظر سنجی ایجاد کنید، چت باکس ها یا ایمیل های متعددی ایجاد کنید و موارد دیگر.

LiveAgent با پلتفرم های پیام رسانی اصلی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ادغام می شود. این پلتفرم همچنین یک سیستم فروش بلیت جامع ارائه می کند که به شما امکان می‌دهد بلیط‌ها را به صورت خودکار مسیریابی کنید، بلیط‌ها را به نمایندگان و تیم‌های مختلف اختصاص دهید.

استفاده از پلتفرم بک‌اند ساده است و طیف وسیعی از ابزارها را برای افزایش بهره‌وری در تیم‌های پشتیبانی مشتری فراهم می‌کند.

قیمت این سرویس از 15 دلار / 15 پوند / 15 دلار استرالیا برای هر پشتیبان در ماه شروع می شود.

بهترین سرویس های چت آنلاین سایت: Zendesk

به راحتی یک سرویس چت آنلاین به وب سایت یا برنامه خود اضافه کنید

Zendesk شما را قادر می سازد تا در لحظه با مشتریان خود صحبت کنید، چت های هدفمند ایجاد کنید، فایل ها را از طریق چت ارسال کنید، از مشتریان بخواهید که به چت ها امتیاز دهند، و همچنین تمام چت هایی را که در وب سایت شما انجام می شود ثبت و تجزیه و تحلیل کنید.

نکته جالب در مورد Zendesk این است که دارای چت بات قدرتمندی است. چه بخواهید در خارج از ساعات کاری به مشتریان پاسخ دهید یا حجم کاری خود را کاهش دهید، می توانید چت بات هایی ایجاد کنید که به طور خودکار به سوالات متداول مشتریان پاسخ می دهند.

برای اطمینان از اینکه ویجت چت آنلاین شما با برند تجاری و وب سایت شما مطابقت دارد، می توانید یک لوگوی تجاری اضافه کنید و ظاهر کلی آن را سفارشی کنید. Zendesk همچنین یک API جاوا اسکریپت ارائه می دهد تا بتوانید چت های خود را حتی هوشمندتر کنید. همچنین با اپ های مختلفی مانند WordPress، Squarespace، Joomla، Drupal، Prestashop، Wix و Shopify قابل ادغام است. وقتی صحبت از نرم افزار خدمات مشتری به میان می آید، Zendesk یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان است.

Olark

یک گزینه عالی برای شرکت های کوچک

راه اندازی Olark ساده است، بنابراین یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک است که تاکنون از خدمات مشابه استفاده نکرده اند.

یکی از بهترین ویژگی های Olark این است که بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد رنگ ها، موقعیت و شکل چت بات ها را تغییر دهید. برای صمیمی کردن چت های خود، می توانید متن خوشامدگویی و یک عکس از پشتیبان مشتری به آن اضافه کنید.

با استفاده از این سرویس می‌توانید به‌طور خودکار با افراد گفت و گو کنید، پاسخ‌های آماده ایجاد کنید و موارد دیگر. Olark همچنین گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌هایی را در مورد تعداد چت‌ها در کسب‌وکار شما، رضایت مشتری، فعالیت‌های نمایندگان شما و اطلاعات دیگر ارائه می‌کند.

مانند بسیاری دیگر از سرویس های مشابه، ادغام Olark با نرم افزارهای CRM مانند HubSpot و Salesforce، ابزارهای اتوماسیون مانند ActiveCampaign و Zapier، سرویس های ایمیل مانند MailChimp، پلتفرم های گزارش دهی مانند Google Analytics، پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify و Magento، و همچنین سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و دروپال، امکان پذیر می باشد.

قیمت خدمات این سرویس 29 دلار / 29 پوند / 49 دلار استرالیا برای هر نماینده است. در حالی که ممکن است در ابتدا این گزینه گران‌ قیمت به نظر برسد، اما با توجه به ویژگی هایی که ارائه می کند، قطعا ارزشش را دارد.

بهترین سرویس های چت آنلاین سایت: ClickDesk

  • امکان برقراری تماس های تصویری و صوتی
  • امکان برقراری چت آنلاین

بیشتر ارائه دهندگان در این لیست بر روی چت آنلاین تمرکز می‌کنند، اما ClickDesk با اجازه دادن به کسب‌وکارها به برقراری تماس ویدیویی یا صوتی با مشتریان خود، پا را فراتر می گذارد.

ClickDesk به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت و سادگی یک چت صوتی یا تصویری را در وب سایت خود ایجاد کنند. مهم ترین نکته این است که برای برقراری تماس ویدیویی یا صوتی با مشتریان نیازی به دانلود نرم افزار ندارید.

در حالی که ClickDesk بر تماس ویدیویی و صوتی تمرکز دارد، در عین حال امکان برقراری چت آنلاین را نیز ارائه می دهد. شما می توانید پیام های تبریک سفارشی ارسال کنید. از مشتریان بخواهید که نام، ایمیل و پیام خود را قبل از شروع یک چت آنلاین ارائه دهند. و همچنین از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها با مشتریان خود صحبت کنید.

این سرویس همچنین برای مشاغل با مشتریان در سراسر جهان یک گزینه عالی است زیرا به شما امکان می دهد پیام ها را به بیش از 90 زبان مختلف ترجمه کنید. همچنین پلاگین‌هایی را برای پلتفرم‌هایی مانند WordPress، Joomla، Shopify، Magento، Wix، BigCommerce، Weebly، Google Apps و غیره اجرا می‌کند که رایگان هستند. دارندگان حساب پریمیوم می توانند از ادغام با Salesforce، MailChimp، Facebook، JavaScript، Xero، Google Analytics و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنند.

بهترین سرویس های چت آنلاین سایت: Social Intents

قابل ادغام با Slack و Teams

اگر از Slack یا Microsoft Teams در کسب و کار خود استفاده کنید، Social Intent به شما این امکان را می دهد که مستقیماً از این پلتفرم ها با مشتریان خود در لحظه چت کنید. همچنین می توانید به پیام های مشتریان از طریق Slack یا Teams پاسخ دهید.

Social Intents تمام ویژگی‌هایی را که انتظار دارید در یکجا، ارائه می‌کند، از جمله سفارشی‌سازی چت‌ باکس ها، پیش‌نویس پیام‌های آماده، پیام‌های مستقیم به بخش‌های مربوطه، دریافت بازخورد مشتریان و استفاده از چت بات های خودکار.

تفاوت بین سرویس های چت آنلاین و نرم افزار Help Desk چیست؟

اگر به انواع مختلف نرم افزارهای پشتیبانی مشتری نگاه کرده اید، احتمالاً با سرویس چت آنلاین و help desk مواجه شده اید. در حالی که هر دوی اینها، پاسخگویی به درخواست‌های مشتری را برای مشاغل آسان‌تر می‌کنند، اما کمی متفاوت هستند.

با استفاده از سرویس های چت آنلاین، می توانید قابلیت پیام رسانی در لحظه را به وب سایت خود اضافه کنید. نرم‌افزار چت آنلاین به کارمندان اجازه می‌دهد مستقیماً با مشتریان صحبت کنند، اما همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد چت‌بات‌هایی ایجاد کنند که به‌طور خودکار به سؤالات و درخواست‌های رایج مشتریان پاسخ می‌دهند.

از سوی دیگر، نرم‌افزار help desk توسط کسب‌وکارها برای مدیریت و پاسخگویی به خدمات مشتریان استفاده می‌شود. این نرم افزار همچنین یک داشبورد پشتیبان ارائه می دهد که به نمایندگان امکان مشاهده و پاسخگویی می دهد.

کدام نرم افزارهای چت آنلاین برای شما مناسب تر است؟

وقتی تصمیم می گیرید از کدام نرم افزار چت آنلاین استفاده کنید، ابتدا در نظر بگیرید که چه نیازهایی دارید. به عنوان مثال، شخصی که به سادگی می‌خواهد با افراد معدودی به صورت گاه به گاه ارتباط برقرار کند، ممکن است گزینه‌های رایگانی مانند ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی برایش مناسب تر باشد که مقرون به صرفه‌تر نیز هستند. با این حال، برای مقاصد حرفه ای یا تجاری، به خصوص اگر با تعداد زیادی از افراد و به طور منظم سر و کار دارید، بتید به سراغ گزینه های حرفه ای تر بروید تا به درستی نیازهای خود را برآورده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT