میم کوین بهتر از بیت کوین ۲۰۲۴

پنج میم کوین بهتر از بیت کوین ۲۰۲۴

زمان مطالعه 4 دقیقه

میم کوین ها برای مدت طولانی بخش ثابت و هیجان انگیز صنعت ارزهای دیجیتال بوده اند. همه چیز با دوج کوین (DOGE) شروع شد، اما به سرعت به یک اکوسیستم فراوان تبدیل شد که حول میم ها، جوک ها و جامعه سازی متمرکز بود. در این پست به معرفی پنج میم کوین بهتر از بیت کوین ۲۰۲۴ می پردازیم.

پنج میم کوین بهتر از بیت کوین ۲۰۲۴

برخی از پروژه‌ های میم کوین خود را به سطح دیگری رسانده‌ اند و ارتقا یافته اند. یعنی راه‌ حل‌ های بلاک چین قابل استفاده مانند شبکه‌ های لایه دو، کیف پول، صرافی‌ های غیر متمرکز و غیره را ایجاد کرده‌ اند. اما برخی دیگر در قلمرو جوک‌ها و میم‌ها باقی مانده‌اند و عمدتاً حول محور ساختن جوامع هستند.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین را پدرخوانده سکه های میم در نظر بگیرید. این اولین میم کوینی بود که به طور گسترده به رسمیت شناخته شد و به عنوان یک شوخی خلق شد، نه چیز دیگر. این پلتفرم از سال 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شده است.

Dogecoin یکی از بزرگترین جوامع را در صنعت کریپتو دارد و توجه چهره های محبوبی مانند مالک میلیاردر تسلا، اسپیس ایکس و ایکس (توئیتر) – ایلان ماسک را به خود جذب کرده است.

ماسک در موارد متعدد اعلام کرده است که حامی ارز دیجیتال است و فعالانه به توسعه آن کمک خواهد کرد. از این رو سرمایه گذاران زیادی به دلیل پشتوانه قوی این میم کوین، در هر فرصت مناسب برای خرید سریع دوج کوین اقدام می کنند.

دوج کوین همیشه پیشروی نوسانات در بازار بوده است. هر زمان که حرکت شروع می شود، معامله گران می دانند که باید منتظر یک اتفاق خوب باشند. به عقیده بسیاری، سال 2024 سالی است که یک روند صعودی بزرگ آغاز خواهد شد، زیرا هاوینگ بیت کوین در ماه آوریل انجام خواهد شد.

اگر درست باشد، DOGE احتمالاً یکی از میم کوین‌ هایی است که ارزش زیر نظر گرفتن و سرمایه گذاری را دارد. آیا امسال دوج کوین یک دلاری محقق می شود؟ فقط زمان مشخص می کند.

شیبا اینو (SHIB)

هیاهو اطراف دوج کوین باعث ظهور چندین سکه میم شد که هدفشان ادعای بخشی (یا تمام) تسلط آن بود. اولین میم کوینی که این کار را با موفقیت انجام داد، شیبا اینو (SHIB) بود.

شیبا در بازار گاوی قبلی سرمایه گذاران زیادی را یک شبه میلیاردر کرد، زیرا ارزش کل آن به ده‌ها میلیارد رسید. سرمایه گذاری های کوچک چند صد دلاری به صدها هزار، بلکه میلیون ها سود تبدیل شد. امسال هم با توجه به اینکه بسیاری از فعالان این حوزه در انتظار یک رالی گاوی هستند، برای خرید ارزان شیبا اقدام کرده اند و امیدوارند که دوباره رویداد سال 2021 اتفاق بیفتد.

برخلاف اکثر سکه‌ های میم که فقط برای فراموشی سریع به شهرت می‌ رسند، SHIB پایداری خود را در این صنعت حفظ کرد. پس از تغییرات متعدد، تیم توسعه دهنده آن در حال حاضر در حال ساخت یک اکوسیستم کامل است که از شیباریوم (راه حل لایه دو بلاک چین) و همچنین تعدادی برنامه دیگر تشکیل شده است.

شیبا اینو به اندازه هر میم کوین دیگری غیر قابل پیش بینی است، اما با مکانیزم توکن سوزی خود، بازار گاوی امسال ممکن است باعث نوسانات زیادی در قیمت آن شود.

میم کوین WIF

ما Dogwifhat را به عنوان هیجان‌ انگیز ترین میم کوین ها در سال 2024 که باید زیر نظر بگیرید، زیرا یک تازه وارد است.

ماجرا WIF از آنجایی شروع شد که بیشتر سکه‌های میم حول یک میم خنده‌دار سگی که کلاه بر سر دارد متمرکز می‌شدند – به همین دلیل به این اسم نامگذاری شد. میم سکه بر روی سولانا ساخته شده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین ها در شبکه است که جامعه ای متشکل از ده ها هزار دارنده را به خود اختصاص داده است.

WIF به دلیل نوساناتش شناخته شده است و هر هفته یک بار در میان 30 تا 40 درصد کاهش می یابد. اما این موضوع باعث دلسردی جامعه آن نمی‌شود، زیرا به طور مداوم اعضای جدیدی به این پروژه اضافه می شوند. حتی آرتور هیز – مدیر عامل سابق و یکی از بنیانگذاران BitMEX – مدتی پیش در مورد آن توییت کرد.

Dogwifhat به معنای واقعی کلمه یک میم کوین است – ظاهراً توسعه دهنده تمام توکن های خود را فروخته است و عرضه در حال حاضر در دست طرفداران آن است. WIF هیچ ویژگی و کاربرد دیگری جز وفور الگوهای رفتاری و جوک ندارد.

با پیشرفت اکوسیستم سولانا در چند ماه گذشته، سکه‌های میم ساخته شده بر روی آن مطمئناً ارزش تماشای سال 2024 را دارند.

بونک اینو (BONK)

سکه BONK یک میم کوین روی سولانا است و در سال 2023، زمانی که به ارزش بازار نزدیک به 2 میلیارد دلار رسید، صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داد.

واقعیت جالب در مورد BONK این است که در گوشی های Solana Saga که چندی پیش منتشر شد، پیدا شد.

در سال 2023 هدیه 10 دلاری موجود در گوشی های هوشمند سولانا چند صد دلار ارزش داشت. این باعث افزایش تقاضا شد و قیمت گوشی Saga را به 5000 دلار در eBay رساند.

اینکه آیا BONK به بالاترین حد خود در سال 2023 باز خواهد گشت یا خیر، چیزی است که با گذر زمان مشخص می شود، اما این ارز دیجیتال مطمئناً ثابت کرده است که در شرایط یک بازار صعودی عملکرد خوبی دارد.

میم کوین پپه (PEPE)

اگر به چهار میم کوین قبلی دقت کرده باشید – متوجه شده اید که همه آنها یک موضوع مشترک دارند – آنها با تم سگ هستند.

خب، PEPE با معرفی اولین میم کوین با مضمون قورباغه تحولی در صنعت میم کوین ها ایجاد کرد.

میم کوین پپه در اواسط آوریل 2023 راه اندازی شد و کمتر از سه هفته به ارزش بازار بیش از 420 میلیون دلار رسید. از این رو بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند که PEPE یکی از شت کوین های انفجاری سال 2024 خواهد بود.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، یک اشاره واضح به Pepe the Frog Meme وجود دارد، اگرچه وب سایت رسمی به وضوح می گوید که PEPE هیچ ادعایی در مورد ارتباط با Pepe the Frog ندارد.

cryptopotato

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT