تحلیل قیمت اتریوم ۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل قیمت اتریوم ۲ اسفند ۱۴۰۲ : عبور از ۳ هزار دلار

زمان مطالعه < 1 دقیقه

اتریوم (ETH) که بعد از بیت کوین، به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار محسوب می‌شود، رکورد دو ساله خود را در محدوده ۳۰۰۰ دلاری شکست. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۲ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۲ اسفند ۱۴۰۲

این افزایش قیمت پس از خروج اتریوم از یک مثلث صعودی در چارت هفتگی اتفاق افتاده است. با خروج قیمت از این مثلث صعودی، اکنون هدف ۳۵۰۰ دلار برای این رمزارز فعال شده است.

دلیل این شتاب و صعود قیمت را می‌توان تا حدی به تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده نسبت داد. انتظار می‌رود که چنین پیشرفت‌هایی باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها در رابطه با اتریوم شود و پتانسیل آن را برای افزایش قیمت بالا ببرد.

قیمت اتریوم برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرده و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای برای ایجاد یک روند صعودی قوی در بازار و ایجاد نوسانات باشد.

عملکرد اخیر اتریوم موجب تشویق فعالان بازار برای سرمایه‌گذاری روی این رمزارز شده است. همانطور که اتریوم در این فاز صعودی حرکت می‌کند، فعالان بازار منتظر دریافت نشانه‌ها برای یک رشد مداوم و تحقق احتمالی هدف ۳۵۰۰ دلاری آن هستند.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT