پوسترهای سرگرمی

6 سایت برای یافتن پوسترهای سرگرمی

زمان مطالعه 5 دقیقه

امیدوارید که از فیلم مورد علاقه خود پرینت بگیرید؟ پوسترهای سرگرمی را در این سایت ها پیدا کنید.

جذابیت بصری فیلم‌ها، تلویزیون و بازی‌های ویدیویی همچنان طرفداران را در عصر فناوری مدرن مجذوب خود می‌کند. این پوسترها به یاد ماندنی می شوند و نگاهی به آنچه در فروشگاه وجود دارد ارائه می دهند. و اگر پوسترها را دوست دارید، احتمالاً می خواهید آنها را به عنوان تزئین داشته باشید.

چه به دنبال پوستری برای چاپ یا صرفاً برای افزودن به مجموعه خود باشید، این سایت ها گزینه های زیادی برای انتخاب شما خواهند داشت.

1.پوسترهای سرگرمی TVDB

TVDB تصاویر و داده هایی را برای نمایش های تلویزیونی و فیلم های اضافه شده توسط کاربران ثبت شده ارائه می دهد. یک عنوان را جستجو کنید و Enter را فشار دهید یا روی آیکون جستجو کلیک کنید. اگر عنوانی قدیمی تر یا کمتر شناخته شده باشد، این احتمال وجود دارد که اضافه نشده باشد.

زمانی که عناوین مرتبط نمایش داده شد، روی عنوانی کلیک کنید تا وارد صفحه آن شوید. سپس روی Artwork از نوار پیمایش کلیک کنید، سپس روی Poster از نوار ناوبری فرعی کلیک کنید. باز هم بسته به عنوان، تعداد پوسترها متفاوت خواهد بود.

یک پوستر پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. هنگامی که برای ذخیره تصویر آماده شدید، روی آن کلیک راست کرده و روی Save Image As کلیک کنید.

2. پایگاه داده فیلم (TMDB)

پایگاه داده فیلم داده ها و تصاویر کاربران ثبت نام شده را اضافه کرده است. یک عنوان را جستجو کنید و Enter را فشار دهید یا روی دکمه جستجو کلیک کنید. آنچه مفید است این است که نتایج جستجو دارای یک فیلتر در سمت چپ هستند تا جستجوی شما را محدود کند، به خصوص برای عناوین با نام های تکراری.

روی عنوان کلیک کنید تا وارد صفحه آن شوید. در اینجا یک نوار ناوبری سفید در نزدیکی بالا مشاهده خواهید کرد. نشانگر خود را روی رسانه ببرید و از منوی کشویی روی پوسترها کلیک کنید تا به صفحه پوسترها هدایت شوید.

برخلاف TVDB، یک فیلتر در سمت چپ با مجموعه ای از زبان های مختلف وجود دارد، از جمله اینکه هیچ زبانی برای پوستر بدون متن وجود ندارد. اگرچه، همه عناوین این گزینه را ندارند.

وقتی پوستری را پیدا کردید، با کلیک روی آن در یک تب جدید باز می شود. در آنجا می توانید روی تصویر کلیک راست کنید تا آن را ذخیره کنید.

3. پایگاه داده پوستر (TPDB)

پایگاه داده پوستر متفاوت از سایت های قبلی کار می کند. وقتی عنوانی را جستجو می کنید، برای یافتن عنوان باید کمی پیمایش کنید. خوشبختانه عناوین به صورت جداگانه دسته بندی می شوند. یا می توانید Ctrl + F را فشار دهید تا عنوان را سریعتر پیدا کنید.

حتما روی عنوان صحیح کلیک کنید، به خصوص برای عنوان های تکراری. شما فیلترهایی برای محدود کردن تصویر مورد نظر خود دارید. برای مثال، می‌توانید پوسترهای فصل‌های خاص برنامه‌های تلویزیونی را مشاهده کنید یا بر اساس قدیمی‌ترین یا جدیدترین آنها مرتب کنید.

متأسفانه برای ذخیره پوسترها نیاز به یک اکانت کاربری ثبت شده است. خوشبختانه راهی برای ذخیره تصاویر بدون کلیک راست وجود دارد. تلاش برای کلیک راست و ذخیره تصویر کار نخواهد کرد، زیرا تصویر فقط به عنوان یک فایل WEBP ذخیره می شود.

4. پوسترهای سرگرمی Fanart.tv

Fanart.tv یک فیلم آنلاین رایگان روزانه است. یا از نوار جستجو برای پیدا کردن عنوان استفاده کنید یا برای مرور دسته‌ها به پایین بروید. قبل از جستجو، روی فلش رو به پایین در کنار دکمه همه چیز کلیک کنید تا جستجوی دسته بندی مشخص شود.

پس از وارد کردن عنوان خود، روی دکمه Everything کلیک کنید یا Enter را فشار دهید. حالا عنوان را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. سپس روی قسمت Poster کلیک کنید و پوسترها را به سمت پایین اسکرول کنید که شامل ترکیبی از پوسترهای متنی و بدون متن به زبان های مختلف است.

به سادگی کلیک راست و ذخیره تصویر از شبکه، ابعاد دقیق را به شما نمی دهد. در عوض، روی پوستر کلیک کنید، سپس برای ذخیره تصویر کلیک راست کنید.

5.پوسترهای سرگرمی IMP Awards

جوایز IMP بیش از پوستر ارائه می دهد. این سایت دارای آخرین به روز رسانی پوستر برای عناوین آمریکایی، بین المللی و تلویزیونی است. نوار پیمایش گزینه های جستجوی مختلفی مانند سال و طراح را ارائه می دهد. این سایت دارای پازل هایی از طریق More در نوار ناوبری است.

برخلاف سایر سایت ها، نتایج جستجو از جدیدترین به قدیمی ترین نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، اگر به دنبال اولین فیلم در یک فرنچایز هستید، باید به پایین اسکرول کنید و Ctrl + F را فشار دهید تا عنوان را پیدا کنید.

تعداد پوسترها و اندازه آنها برای هر عنوان متفاوت است. با کلیک روی مشاهده گالری در زیر پوستر اصلی می توانید همه پوسترها را مشاهده کنید. این گزینه ممکن است برای همه عناوین موجود نباشد.

برخی از پوسترها به شما این امکان را می دهند که برای مشاهده بزرگتر روی آنها کلیک کنید. وقتی پوستری را می‌بینید که می‌خواهید ذخیره کنید، روی آن کلیک کنید، سپس روی آن کلیک راست کنید تا تصویر ذخیره شود.

6. SteamGridDB

SteamGridDB پوسترهایی را برای بازی های ویدیویی ارائه می دهد. یک بازی ویدیویی را جستجو کنید و همانطور که تایپ می کنید از نوار کشویی در نوار جستجو روی آن کلیک کنید. یا روی جستجو کلیک کنید یا Enter را فشار دهید.

پس از ورود به صفحه بازی، روی Grids از نوار پیمایش کلیک کنید تا همه پوسترها را ببینید. در زیر نوار پیمایش فیلترهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید، مانند ابعاد خاص و انواع فایل. حتی می توانید انتخاب کنید که تصویر ثابت باشد یا متحرک.

برای دریافت اندازه دقیق، نشانگر خود را روی پوستر نگه دارید و روی آیکون دانلود در سمت راست پایین تصویر کلیک کنید تا تصویر در یک تب جدید باز شود. در آنجا می توانید کلیک راست کرده و تصویر را ذخیره کنید.

اگر روی تصویر از شبکه کلیک کنید، سپس برای ذخیره کلیک راست کنید، ابعاد دقیق را دریافت نخواهید کرد.

پیدا کردن پوستر مناسب برای طرفداران سرگرمی

از آثار کلاسیک قدیمی گرفته تا فیلم‌های پرفروش مدرن، طرفداران سرگرمی که به دنبال نمایش آثار هنری روی دیوار خود یا هر جایی که می‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند، مشکلی برای یافتن پوستر مناسب نخواهند داشت. و با مجموعه ای از انتخاب ها، نمی تواند آسان تر باشد. اما فقط به پوسترها بسنده نکنید، زیرا سایت های زیادی برای یافتن موارد دیگر از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT