گیمرها باید از Steam استفاده کنند

9 دلیل برای اینکه همه گیمرها باید از Steam استفاده کنند

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر از Steam استفاده نمی کنید، از دست داده اید. ما چند دلیل کلیدی را بیان می کنیم. گیمرها باید از Steam استفاده کنند!

از آنجایی که Steam از ارائه بازی‌های Valve به یک پلتفرم قابل اعتماد برای بازی‌های شخص ثالث و گیمرها تبدیل شد، نامی شناخته شده در صنعت بازی‌های کامپیوتر‌های شخصی و مک بوده است. و شاید تنها پلتفرم انتخابی برای خرید و مرتب سازی بازی های ویدئویی باشد.

ممکن است از Steam استفاده نکنید، اما ممکن است به خودتان آسیب بزنید. استفاده از پلتفرم مدیریت بازی پرچمدار Valve ممکن است بیشتر از ضرر باشد. در اینجا، دلایلی را بررسی خواهیم کرد که چرا پذیرش Steam صرفاً یک انتخاب نیست، بلکه یک حرکت استراتژیک است که می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد.

1. از مزایای صرفه جویی در یک ابر استفاده کنید

Steam هاست یک سرویس ابری است که به طور خودکار تنظیمات بازی، ذخیره فایل‌ها، آمار پروفایل و سایر داده‌های مربوط به Steam را آپلود می‌کند. اکثر عناوین اصلی بازی از ذخیره‌های Steam Cloud پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید از آن بهره ببرید و داده‌های بازی خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید.

به این ترتیب، از آنجایی که Steam یک کپی از فایل ذخیره بازی شما را در فضای ابری خود دارد، می‌توانید از همان جایی که کار را متوقف کردید، ادامه دهید. می‌توانید فایل‌های ذخیره‌شده را دانلود کنید و درست از همان جایی که کار را متوقف کردید ادامه دهید.

ممکن است پلتفرم‌های دیگری با ذخیره‌سازی فضای ابری وجود داشته باشد، اما تعداد کمی از آن‌ها را به یکپارچگی Steam ادغام می‌کنند. برای لذت بردن از فضای ابری رایگان، Steam را دریافت کنید.

2. Steam دارای کتابخانه بازی دیجیتال بزرگ است و شما را سازماندهی می کند

 گیمرها باید از Steam استفاده کنند

گیمرها باید از Steam استفاده کنند

Steam بیش از 50000 بازی دارد که مایل ها جلوتر از نزدیکترین رقابت است. از نظر تنوع محض، گستره بازی هایی که می توانید از استیم دانلود کنید بسیار شگفت انگیز است. از بازی‌های PopCap اوایل دهه 2000 تا CRPG‌های تازه منتشر شده، Steam اولین فروشگاه دیجیتالی برای بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران است.

اما فقط دانلود بازی ها کافی نیست. Steam مایل بیشتری را طی می کند و همه بازی های شما را در یک کتابخانه منظم سازماندهی می کند. اگرچه موارد بیشتری وجود دارد؛ می توانید بازی های غیر Steam را به کتابخانه Steam خود اضافه کنید و از داخل برنامه به همه آنها دسترسی داشته باشید. این به شما امکان می دهد از پوشش Steam در بازی های غیر Steam استفاده کنید، به این معنی که می توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و از ویژگی های Co-op مانند Steam Remote Play Together لذت ببرید.

3. بازی های خود را در چندین دستگاه دانلود کنید

شما می توانید تمام بازی های Steam خود را بر روی هر تعداد دستگاهی که می خواهید دانلود و نصب کنید. این بدان معنا نیست که می توانید همه آنها را همزمان بازی کنید. Steam به شما اجازه نمی دهد این کار را انجام دهید تا افرادی که اطلاعات ورود به سیستم Steam خود را ارائه می دهند محدود کنید. هر بار فقط می‌توانید با یک کامپیوتر وارد اکانت Steam خود شوید.

بنابراین، اگر کامپیوتر های شخصی در مکان های مختلف دارید، نیازی به حمل هارد دیسک پر از بازی های خود ندارید. در صورت پشتیبانی از بازی‌ها، ذخیره‌های شما همگام‌سازی می‌شوند، و شما به سادگی می‌توانید بازی را دوباره در یک کامپیوتر جدید دانلود کنید و از جایی که آن را متوقف کرده‌اید ادامه دهید. همچنین اگر کامپیوتر شخصی خود را گم کنید یا مجبور به تهیه یک کامپیوتر جدید باشید، می تواند بسیار مفید باشد. همه بازی های شما با خیال راحت از استیم دانلود می شوند.

4. بازی های VR را با SteamVR بازی کنید

SteamVR پلتفرم واقعیت مجازی Steam است. این برنامه برای ارائه چارچوبی برای تجربیات و محتوای واقعیت مجازی در انواع هدست های واقعیت مجازی، از جمله هدست های Oculus Rift، HTC Vive و Microsoft Mixed Reality (از جمله موارد دیگر) طراحی شده است. این پل سخت افزار VR، برنامه های نرم افزاری و اکوسیستم Steam را ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد که به محتوای واقعیت مجازی دسترسی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

هیچ رقیب مستقیم Steam وجود ندارد که همان سطح پشتیبانی از VR را ارائه دهد که Steam ارائه می دهد. اگر یک هدست واقعیت مجازی دارید یا قصد دارید آن را برای بازی تهیه کنید، باید Steam را دانلود کرده و از آن استفاده کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید.

5. کارگاه Steam در مورد مودها و محتوای تولید شده توسط کاربر

 گیمرها باید از Steam استفاده کنند

گیمرها باید از Steam استفاده کنند

اگر عاشق بازی های کامپیوتر شخصی با تغییرات غیر رسمی برای بازی ها هستید، می توانید از Steam Workshop برای نصب آنها و حتی آپلود بازی های خود استفاده کنید. نصب اصلاحات بازی یا مودها ممکن است دشوار باشد و برای گیمرهای نه چندان اهل فن کمی گیج کننده باشد. همچنین این واقعیت وجود دارد که شما در معرض خطر دانلود مدهای بهینه نشده از سازندگان مودهای کمتر دقیق هستید.

کارگاه Steam به حذف آن کمک می کند و به شما امکان می دهد مودها را بر اساس میزان علاقه گیمرها و تعداد دفعات دانلود آنها رتبه بندی کنید. همچنین مودها را به راحتی در بازی‌های شما ادغام می‌کند، بنابراین شما مجبور نیستید با فایل‌های بازی سر و کار داشته باشید. در نهایت، کارگاه تالارهای انجمن خود را دارد که می توانید از آنها برای بحث در مورد مودها و ارائه مشاوره به موددرها و دانلودکنندگان استفاده کنید.

6. دستاوردها را بدست آورید و به انجمن های بازی آنلاین بپیوندید

یکی از چیزهایی که ما در مورد Steam خیلی دوست داریم این است که چگونه تنهایی را از بازی دور می کند. با زدن یک دکمه، می‌توانید به انجمن‌های انجمن بازی‌های مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کنید، نظرات مربوط به آخرین به‌روزرسانی‌ها و وصله‌ها را ببینید، و یادداشت‌های وصله کاملاً نوشته شده از برنامه‌نویس‌ها را بخوانید.

و در حالی که بازی می‌کنید و به نقاط عطف خاصی می‌رسید، Steam می‌تواند آنها را ضبط کند و آنها را به عنوان دستاورد برای تقویت پروفایل شما اضافه کند. این ویژگی‌های اجتماعی رضایت بیشتری را به بازی اضافه می‌کنند، به خصوص پس از اینکه مایل بیشتری را طی کردید تا یک بازی را به طور کامل به پایان برسانید. می توانید دستاوردها و زمان بازی خود را به عنوان نشان افتخار بپوشید و در عین حال بازخورد سازنده ای را به سایر بازیکنان و احتمالاً سازندگان بازی های خود ارائه دهید.

همچنین می‌توانید کارت‌های معاملاتی را از دستاوردهای بازی خود به دست آورید، که می‌توانید آن‌ها را بفروشید تا اعتبار کیف پول Steam کسب کنید (که به نوبه خود می‌توان از آن برای خرید بازی استفاده کرد).

7. رتبه بندی و بررسی بازی ها

 گیمرها باید از Steam استفاده کنند

گیمرها باید از Steam استفاده کنند

Steam به عنوان توسعه ای برای کمک به جامعه بازی، به کاربرانی که دارای امتیاز بازی هستند اجازه می دهد تا بازی را بررسی کنند. همچنین نشان می‌دهد که کاربر چند ساعت را صرف بازی کرده است، آیا این بازی به او هدیه داده شده است یا خیر، و بررسی کاربر چقدر برای سایر بازیکنان مفید بوده است.

می‌توانید از این بررسی‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد بازی‌هایی که می‌خواهید بخرید استفاده کنید (حتی اگر مجبور نباشید به آنها اعتماد کنید). اما شما همچنین می‌توانید نظر خود را برای بازی‌هایی که دوست دارید یا دوست ندارید، بگذارید و مستقیماً به استقبال بازی کمک کنید.

به دلیل حجم بالای Steam، بررسی های Steam بسیار قدرتمندتر از هر پلتفرم بازی دیگری است. اگر می خواهید بخش مهمی از پذیرش بازی باشید، Steam مکان مناسبی برای رفتن است.

8. Steam در اکثر سیستم عامل ها و ماشین های مجازی پشتیبانی می شود

می‌توانید Steam را در مایکروسافت ویندوز 7 و بالاتر، Mac OS X El Capitan و نسخه‌های جدیدتر، و Ubuntu برای لینوکس دریافت کنید (اما انجمن لینوکس به اجرای Steam در توزیع‌های مختلف کمک کرده است). این پشتیبانی تقریباً مفید همچنین اجرای آن را در ماشین های مجازی آسان می کند زیرا برای سیستم عامل های مختلف بهینه شده است. در حقیقت، به لطف CrossOver، می‌توانید از Steam برای اجرای بازی‌های ویندوز در مک استفاده کنید.

9. شما می توانید بازی های ارزان قیمت را در استیم دریافت کنید

اگرچه لزوماً ارزان‌ترین گزینه نیست، می‌توانید از Steam برای دریافت بازی‌ها ارزان‌تر از حد معمول استفاده کنید. می توانید منتظر فروش تابستانی معروف Steam باشید، مواردی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید و چند روش دیگر را امتحان کنید تا بهترین معاملات را در Steam دریافت کنید.

روش لیست علاقه‌مندی‌ها به‌ویژه مفید است زیرا می‌توانید بازی‌ای را که می‌خواهید بخرید به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا برای فروش عرضه شود. لحظه ای که در حال فروش است، از طریق ایمیل یا برنامه تلفن همراه Steam به شما اطلاع داده می شود. می‌توانید از این برای دریافت پیشنهادهای با زمان محدود استفاده کنید که معاملات عالی ارائه می‌دهند.

Steam عالی است اما کامل نیست

در MUO، ما مدافعان قوی تنوع هستیم و این باید به پلتفرم‌های بازی شما نیز گسترش یابد. مگر اینکه بخواهید در فضای ذخیره سازی رایانه شخصی و زمان خود صرفه جویی کنید، دلیلی وجود ندارد که تنها یک پلتفرم بازی به عنوان گیمر داشته باشید. شما باید Steam را با هر یک از گزینه های متعدد موجود تقویت کنید.

به این ترتیب، شما به طور کامل خود را تحت رحمت Valve قرار نخواهید داد و باید پلتفرم‌های بازی را با هم ترکیب کنید تا ترکیبی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT