پیدا کردن اسپانسر برای استریم چگونه است؟

راه های پیدا کردن اسپانسر برای استریم کدام موارد است؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای استریمر‌ها حمایت‌های مالی اسپانسر‌ها است. برای به دست آوردن حامیان مالی، باید نام تجاری کانال خود را بسازید. به استریمر‌هایی که مارک‌های مورد علاقه شما با آن‌ها کار می‌کنند نگاه کنید تا ببینید چه کاری در کانال‌های خود انجام داده‌اند. در حالی که نمی‌خواهید آن‌ها را کپی کنید، ممکن است نکاتی در مورد چگونگی جذابیت کانال خود دریافت کنید. در ادامه شما را با نکاتی برای پیدا کردن اسپانسر برای استریم آشنا می‌کنیم.

نکات مهم برای پیدا کردن اسپانسر برای استریم :

اسپانسر برای استریم چگونه است؟

ده‌ها فرصت حمایت مالی وجود دارد، اما راحت ترین فرصت‌ها شروع همکاری مشترک است. روی مارک‌هایی تمرکز کنید که از قبل نمایندگی خوبی دارند و خودشان کالا‌ها را می‌فروشند. Elgato بهترین کارت ضبط را دارد، به عنوان یک استریمر تازه کار، انتخاب‌های زیادی ندارید. باید سراغ تبلیغ شرکت‌ها و محصولاتی بروید که قبل از شما زیاد تبلیغ نشده است. ارزش آن کار بیشتر از تبلیغات تکراری است.

بازی‌ها

اگر گیم‌های آنلاین را بازی می‌کنید، سراغ محصولات مرتبط با آن بروید. اگر بینندگان از طریق لینک شما خرید کنند برای شما درآمد زایی صورت می‌گیرد. دو شرکت وابسته، بازی محبوب Kinguin و G2A هستند.

فروشنده آمازون

پخش کننده‌های Twitch می‌توانند Amazon Blacksmith را به عنوان برنامه افزودنی برای نمایه‌های Twitch خود تنظیم کنند. تنظیم و نمایش مواردی که از آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را دوست دارند آسان است. بیشتر از آن‌ها برای وسایل مورد علاقه خود در پس زمینه استفاده می‌کنند.

آینده فرصت‌های حمایت اسپانسر‌ها از بازی

پیدا کردن اسپانسر برای استریم است؟

با رشد کانال شما می‌توانید حامیان مالی استریمینگ را پیدا کنید. حامیان مالی علاقه مند به همکاری با سازندگان محتوا هستند که روابط خوبی با انجمن‌های خود دارند و خدمات با کیفیت ارائه می‌دهند.

بهترین کاری که می‌توانید برای دریافت اسپانسر انجام دهید این است که کانال و مارک خود را درست کنید تا در آینده اسپانسر باشد. مدیران بازاریابی هنگام تعیین اینکه آیا می‌خواهند با شما کار کنند، به کانال، اجتماعی و مارک تجاری شما نگاه می‌کنند. اگر می‌خواهید با یک مارک خاص کار کنید، به فرهنگ آن‌ها نگاه کنید و راه‌هایی پیدا کنید که آن‌ها را تکمیل کنید.

چگونه کانال خود را برای دریافت حامیان مالی آماده کنیم

۱. محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

۲. کانال خود را گسترش بدهید.

۳. شرکای خوب پیدا کنید.

۴. ایجاد رابطه با شرکت‌ها.

۵. یک پیشنهاد قوی تهیه کنید.

۶. با شرایط قرارداد کار کنید.

۷. قرارداد ببندید.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

حامیان مالی می‌خواهند استریمر‌هایی را که در جامعه محبوب هستند کار کنند. اصلی‌ترین کار برای کسب محبوبیت، ساختن محتوای با کیفیت است. خبر خوب این است که با کمی تلاش، تحقیق و تفکر خارج از چارچوب، می‌توانید راهی برای جذب مخاطب خود پیدا کنید.

می‌توانید با به روز رسانی تجهیزات کیفیت خود را بهبود ببخشید. راه‌های خلاقانه‌ای را برای سرگرمی بینندگان خود پیدا کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. به زمینه‌ای که علاقه دارید در آن استریم داشته باشید، فکر کنید و محتوای مناسب برای آن ایجاد کنید. هیچوقت تلاش برای بهتر شدن را متوقف نکنید.

کانال خود را آماده کنید

پیدا کردن اسپانسر برای استریم چگونه

مطمئن شوید که کانال شما مارک خوبی دارد. بیوگرافی Twitch خود را پر کنید و از بهترین پنل‌های Twitch برای سازماندهی اطلاعات خود استفاده کنید. به کانال‌های دیگر مشابه کانال خود نگاه کنید و ببینید که آن‌ها برای الهام گرفتن چه می‌کنند. سعی کنید گرافیک و رنگ خود را در کانال، رسانه‌های اجتماعی و وب سایت پخش کننده خود ثابت نگه دارید.

از گرافیک با کیفیت حرفه‌ای استفاده کنید. OWN3D ده‌ها بسته گرافیکی کامل را ارائه می‌دهد که متحرک هستند، عالی به نظر می‌رسند و کانال شما را به سطح بالاتری می‌رسانند. در مورد چگونگی تقویت نام تجاری خود از سایر پخش کننده‌ها نظر بخواهید.

شرکای خوب پیدا کنید

به دنبال برنامه‌های حمایت مالی باشید که از آنها قدردانی می‌کنید. با مارک‌هایی کار کنید که واقعاً آن‌ها را دوست دارید یا با کانال شما سازگار هستند. بهترین اسپانسر‌ها کسانی هستند که به آن‌ها علاقه زیادی دارید و در آنجا نیز می‌خواهند عملکرد شما را به خوبی ببینند. اگر راهی نمی‌بینید که کانال شما با پشتیبان مالی به خوبی کار کند، ممکن است ایده خوبی باشد که معامله‌های کوچک را رد کنید و منتظر یک فرصت بهتر باشید.

ایجاد رابطه با شرکت یکی از دیگر نکات مهم برای پیدا کردن اسپانسر برای استریم

گرچه ایجاد رابطه با یک شرکت دشوار است، اما چند مورد وجود دارد که می‌توانید برای نشان دادن منظور شما از تجارت تنظیم کنید:

از محصولات آن‌ها استفاده کنید با یک شرکت و محصولات و خدمات آن آشنا باشید. اگر به طور کلی آن‌ها را دوست دارید، در مورد آن‌ها در استریم صحبت کنید و یک پیوند به آن‌ها در نمایه خود ارسال کنید.

آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها دنبال کنید و به صورت دوره‌ای اعلامیه‌های آن‌ها را برای بینندگان خود دوباره ارسال کنید. وقتی سرانجام به آن‌ها نزدیک شوید، آن‌ها می‌توانند ببینند که شما مدتی از آن‌ها حمایت کرده‌اید.

در TwitchCon با آن‌ها صحبت کنید. اگر در جلساتی می‌توانید با نمایندگانی از مارک تجاری ملاقات کنید، خود را به آن‌ها معرفی کنید. وقت زیادی از آن‌ها اشغال نکنید. اما به آن‌ها بگویید که شما علاقه زیادی به محصول آن‌ها دارید و از آن‌ها بپرسید که کار با آن‌ها در آینده چه گونه است. از آن‌ها برای وقتی که برای شما صرف کردند تشکر کنید.

یک توصیف نامه بنویسید و به شرکت بفرستید.

پیدا کردن اسپانسر برای استریم

اگرچه هیچ یک از این مراحل ضامن حمایت مالی در آینده نیست، اما اگر آن‌ها ببینند که شما علاقه زیادی به تبلیغ محصول خود دارید، به احتمال زیاد با شما همکاری می‌کنند.

یک پیشنهاد قوی تهیه کنید

پس از مدتی پشتیبانی از یک شرکت، باید با آن‌ها تماس بگیرید. یک پیشنهاد حمایت مالی خوب بنویسید و آن را از طریق کانال‌های مناسب ارسال کنید. پیش از موعد تحقیق خود را در مورد اینکه به چه کسی باید نزدیک شوید و چگونه انجام دهید. اغلب شما از طریق ایمیل برای آن‌ها نامه می‌‌نویسید، گرچه برخی افراد ترجیح می‌دهند از طریق LinkedIn یا سایر رسانه‌های اجتماعی به آن‌ها پیام بدهند. برخی ممکن است بخواهند در Discord با شما صحبت کنند، بنابراین این را بخاطر بسپارید.

پیشنهاد شما باید موارد زیر را شامل شود:

  • یک سلام مودبانه.
  • دلیل اینکه از مارک و محصول آن‌ها قدردانی می‌کنید.
  • معرفی مختصر کانال شما با استفاده از آمار قابل قیاس.

توضیحی در مورد اینکه چگونه فکر می‌کنید مارک‌های شما با هم کار می‌کنند و اینکه برای ارائه ارزش به شرکت آن‌ها چه کاری می‌توانید انجام دهید.

پیام سپاس از وقتشان

در صورتی که پیشنهاد شما رد شود، از آن‌ها بخاطر در نظر گرفتن تشکر کنید و از آن‌ها بپرسید که چه چیزی را می‌توانید در مورد کانال خود تغییر دهید تا در آینده تجدید نظر شود. شاید بتوانید چند به روز رسانی ساده انجام دهید تا در آینده برای آنها جذابیت بیشتری داشته باشید.

با شرایط قرارداد کار کنید

پیدا اسپانسر برای استریم چگونه است؟

در صورتی که مارک بخواهد با شما کار کند، شرایط قرارداد آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها برای شما و کانال شما مناسب هستند یا خیر. با چند استریمر بزرگتر از شما تماس بگیرید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. اگر این یک معامله بزرگ است، ممکن است بخواهید از نظر حقوقی آن را بررسی کنید. اگر باور ندارید که این شرایط منطقی است از مذاکره نترسید. به یاد داشته باشید، این وظیفه شماست که از برند خود مراقبت کنید.

با اسپانسر قرارداد امضا کنید

پس از اتمام شرایط قرارداد، با اسپانسر برای استریم قرارداد امضا کنید و پایان معامله خود را انجام دهید. اگر در تمام معاملات خود حرفه‌ای عمل کنید و تجربه کسب کنید مطمئنا در آینده حمایت‌های بیشتری به سمت شما سرازیر می‌شود.

ممکن است مدتی طول بکشد تا اولین اسپانسر واقعی خود را جذب کنید. اگر در ساختن یک برند قوی کوشا باشید، توانایی شما برای حمایت مالی عالی بیشتر خواهد بود. حال که با پیدا کردن اسپانسر برای استریم بیشتر آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT