پی پال در تلاش بهبود سیستم پرداخت

پی پال در تلاش بهبود سیستم پرداخت خود

زمان مطالعه 3 دقیقه

مدیرعامل شرکت پی پال دن شولمن (Dan Schulman) گفت که این شرکت قصد دارد با خدمات جدیدی که در سال جاری آزمایش می شوند، تجربه پرداخت را برای تاجران و مصرف کنندگان بهبود بخشد.

پی پال شرکت پیشگام در پرداخت های دیجیتال قصد دارد فناوری پرداخت خود را تقویت کند و رویکرد خود را برای جذب کاربران اصلاح کند.

دن شولمن مدیر عامل پی پال هفته گذشته در کنفرانس سرمایه گذاران گفت که هدف جدید این شرکت کاهش زمان لازم برای تاجران برای جذب مشتریان از طریق یک معامله است.

شولمن در 9 ژوئن در پاسخ به سؤالات جیسون کوپفربرگ تحلیلگر بانک آمریکا در پخش اینترنتی کنفرانس گفت: «یکی از موارد کلیدی که ما برای مدت طولانی روی آن کار کرده ایم، پرداخت است. ما می‌توانیم سیستم پرداخت خود را بهبود دهیم و کاملاً روی آنها تمرکز کرده‌ایم.»

پی پال در سن خوزه کالیفرنیا و در سال 1998 تأسیس شد و یک غول قدیمی در زمینه پرداخت است. اخیراً استارت‌آپ‌های دیگری با فناوری‌های جدیدتر وارد رینگ شده‌اند تا تجربه پرداخت با «یک کلیک» را برای مشتریان فراهم کنند.

شولمن به طور خاص به استارتاپ Bolt اشاره کرد. یک رقیب دیگر Fast اخیراً در مواجهه با رقابت و شرایط سخت اقتصادی متوقف شده است.

شولمن گفت که پی پال حدود 35 میلیون کاربر تاجر و نزدیک به 400 میلیون حساب مصرف کننده دارد که از فناوری پرداخت آن استفاده می کنند و در ادامه گفت که مصرف کنندگان در حدود 60 درصد از مواقعی که پی پال به عنوان یک گزینه پرداخت در سایت های خرید وجود دارد، پی پال را انتخاب می کنند. او ادعا کرد که رقیب بعدی پی پال در صنعت تنها 8 درصد از مصرف کنندگان را جذب می کند.

افزایش رقابت در صنعت پرداخت باعث شده است که شولمن به دنبال بهبود خدمات شرکتش یعنی پی پال باشد. پی پال در اوایل سال جاری اعلام کرد که اهداف خود را برای به دست آوردن حساب های کاربری جدید به منظور بهبود تعامل با مشتریان فعلی کاهش داده است.

این شرکت همچنین با کاهش کارکنان در سراسر سیستم خود، از جمله در کالیفرنیا و ایرلند عملیات خود را بازسازی کرده است.

پی پال همچنین در جستجوی یک مدیر ارشد مالی جدید است، زیرا این شرکت در ماه آوریل اعلام کرد که جان راینی در پایان ماه پی پال را ترک می کند و به غول خرده فروشی والمارت می پیوندد.

هفته گذشته شولمن گفت که با همه معاونان خود از سراسر جهان ملاقات کرده است تا در مورد این کمپانی صحبت کند. او قصد دارد امسال تغییرات جدید سیستم پرداخت پی پال را آزمایش و اجرا کند.

شولمن گفت که تجربه مصرف کننده از ورود و خروج از برنامه PayPal مثبت نیست و باید تغییر کند و عدم یکپارچگی ناشی از فناوری قدیمی است. شولمن گفت که این شرکت با تاجران بزرگ کار می کند تا این تاثیر را کاهش دهد.

شولمن گفت: مدت زمان فعال بودن و در دسترس بودن» این سرویس بسیار مهم است و این به معنای کاهش زمان انجام تراکنش‌ها است.

“وقتی شما پایگاه بزرگی مانند ما دارید، هرگونه کاهش تاخیر منجر به بهبود تدریجی پرداخت می شود، و من فکر می کنم که ما امسال می توانیم مدت زمان پرداخت را چند ثانیه کمتر کنیم.”

علاوه بر این اغلب کاربران رمز عبور خود را فراموش می کنند، حتی اگر شرکت از روش های دیگری برای شناسایی آنها استفاده کند.

بنابراین پی پال می خواهد مانند سایر شرکت ها استفاده از پسوردها را کاهش دهد. شولمن گفت: ما به سمت ورود بدون رمز عبور می‌رویم تا مردم برای پرداخت با یک کلیک نگران نام کاربری و رمز عبور خود نباشند.

شولمن در ادامه گفت که PayPal همچنین راه‌هایی را برای کمک به تاجران در استفاده بهتر از داده‌های مشتری آزمایش می‌کند تا بتوانند تجربه پرداخت را برای هر مصرف‌کننده به صورت جداگانه تنظیم کنند.

در حال حاضر تاجران بیشتری از سیستم «الان بخر، بعدا پردخت کن» (Buy now pay later) پی پال برای مصرف‌کنندگان استفاده میکنند و شولمن معتقد است که می‌تواند تعداد تاجرانی را که از این سیستم استفاده میکنند را افزایش دهد.

در نهایت شولمن می خواهد خدمات شرکت را ساده سازی کند، حتی اگر این به معنای کنار گذاشتن برخی از گزینه ها باشد. او گفت: ترجیح می‌دهم کارهای کمتری را بهترین شیوه انجام دهم تا کارهای بیشتر را به شیوه‌ای ضعیف به اجرا درآورم.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT