چرا باید یک آنتی ویروس اورجینال

چرا باید یک آنتی ویروس اورجینال داشته باشیم؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

سال ۲۰۲۰ است و باید اکنون برای زندگی شخصی و حرفه‌ای خود خرج کنید. زندگی ما به فضای مجازی گره خورده و زمان زیادی برای آن صرف می‌کنیم پس باید با تصمیم درست این فضا را امن نگه داریم. اگر کامپیوتر در حال اجرای ویندوز ۱۰ است، شما شگفت زده می‌شوید که هنوز به برنامه آنتی ویروس برای حفاظت از خود نیاز دارید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چرا باید یک آنتی ویروس اورجینال داشت.

به دلایل زیر باید یک آنتی ویروس اورجینال داشت

۱. زیرا حملات در حال افزایش هستند

مشکلات امنیتی از سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱درصد و نسبت به سال ۲۰۱۴ حدود ۶۷ درصد افزایش پیدا کردند. دانشگاه مریلند در تحقیق یافته است که هکرها هر ۳۹ ثانیه حمله می‌کنند و تعداد روزانه حملات شان ۲۲۴۴ است. اقتصاد جرایم سایبری به میزان یک و نیم تریلیون دلار در سال رسیده است.

۲. زیرا Windows defender برای حملات روزانه کافی نیست

با توجه به آمار‌های WatchGuard  حدود ۳۰ درصد از بد افزار‌های امروزی جدید هستند که اینها توسط Windows Defender شناسایی نمی‌شوند. و نیاز به آنتی ویروس‌های حرفه‌ای تر می‌باشد.

۳. زیرا فضا جاسوسی حاکم است

به دلایل زیر باید یک آنتی ویروس اورجینال داشت

اگر گرفتار بدافزار‌های جاسوسی شوید، آنها شما را همه جا حتی در Amazon و eBay دنبال خواهند کرد. بدافزار‌های جاسوسی بدون اطلاع شما می‌توانند جستجو‌های شما علایق و همچنین اطلاعات شخصی شما را جمع آوری کرده و بدون اطلاع شما در اختیار سرور اصلی قرار دهند. حتی این برنامه‌ها می‌توانند با بررسی الگو‌های رمزی شما اطلاعات بانکی شما را بدست آورند.

۴. به دلیل باج گیری‌ها

باج گیر‌ها یکی از موذیانه‌ترین انواع جرایم سایبری هستند که کشف کردنش بسیار دشوار و بهبودی آن تقریبا غیرممکن است. شیوه کار آنها این است که آنها اطلاعات موجود در هارد درایو شما را منجمد می‌کنند و یا آن هارد را بکلی غیرقابل دسترس می‌کنند و تا زمان دریافت باج (اغلباً به صورت بیت کوین) آن را آزاد نمی‌کنند. راه حل دیگر format هارد است که اطلاعات را برای همیشه از بین می‌برد. آنتی ویروس‌های رایگان کاملا عاجز در برابر این حملات هستند.

 ۵. به خاطر حملات تله گذاری یا فیشینگ

باید یک آنتی ویروس اورجینال داشته

هکرهای زیرک شاغل در این بخش، پیام هایی‌ شبیه پیامک های بانک و یا PayPal برای شما ارسال می‌کنند. شما با فشار دادن دکمه به یک درگاه جعلی شبیه به صفحه اصلی وارد می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات بانکی ناگهان حساب بانکی شما خالی می‌شود.

۶. زیرا شما نیاز دارید از تمام وسایل الکترونیکی خود محافظت کنید

تنها کامپیوتر شما نیست. اگر شما درب مقابل خود را قفل کنید هکران راه دیگری پیدا خواهند کرد. لوازم الکتریکی در تمام خانه شما وجود دارند و شما با آنها زندگی می‌کنید. حالا فرض کنید کامپیوتر شما امن است آیا مانیتور کودک شما و یا توستر شما نیز اینگونه است؟

تعداد لوازمی که از اینترنت اشیاء استفاده می‌کنند تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰ میلیارد وسیله می‌رسد و تمامی این وسایل با اتصال به آنتی ویروس امن می‌شوند.

۷. زیرا شما نیاز دارید از خانواده خودتان محافظت کنید

شما می‌توانید کامپیوتر تلفن و از تمام وسایل تان محافظت کنید. اما این به آن معنی نیست که تمام افراد خانواده شما امن هستند و یا همگی سختکوش هستند. یا اگر شما قبل از فشار دادن دکمه بزرگ دانلود کمی فکر می‌کنید همسرتان همین کار را می‌کند و اگر شما بدون خطر در darknet سیر می‌کنید برای کودکان شما هم بی خطر است.

مانند زمانی که رانندگی می‌کنید داشتن توجه فقط به خاطر سلامت شما نیست بلکه تمام افراد همراه شما در خودرو نیز باید سلامتشان حفظ شود.

۸. زیرا آنتی ویروس همواره شما را به سوی بخش های دیگر امنیت راهنمایی می‌کند.

شاید آنتی ویروس‌ها قدیمی باشند اما نسخه‌های جدید برای تمامی مشکلات راه حل دارند. آنها در برابر بدافزار ها مقاوم هستند و حتی امنیت دوربین‌های webcam شما را هم تامین می‌کند. آنها در صورت هک شدن و یا حتی تلاش برای هک ایمیل شما مقاومت می‌کنند.

آنتی ویروس‌ها خطرات احتمالی اتصال به فیلترشکن را نیز برطرف می‌کنند و شما بدون خطر می‌توانید از هر کشوری با امنیت کامل دسترسی پیدا کنید.

امنیت سایبری خود را با آنتی ویروس رایگان به خطر نیاندازید

باید یک آنتی ویروس اورجینال داشته antivirous

بروز رسانی سیستم‌ها و دانلود نکردن فایل‌های مخرب و باز نکردن لینک‌های بد افزاری از منابع نامعتبر راه درازی در حفاظت از شما است. البته این محافظ ها برای زمانی که بدافزار جدیدی به سیستم شما حمله می‌کند کافی نیست‌. اگر می‌خواهید احتمالات را کنار بگذارید و امنیت را به بالاترین سطح برسانید یک نسخه کامل امنیتی را اضافه کنید.

پر فروش ترین آنتی ویروس ها برای رهگیری قابلیت های پیشرفته در مورد دور زدن فیلترینگ است. استفاده از فناوری و تکنیک‌های جدید مانند machine learning,artificial inteligence, big data analyticsو behavioral tracking آنتی ویروس ها را بسیار قدرتمندتر کرده است.

بهترین آنتی ویروس های ۲۰۲۰

۱. ToralAV

  • با قیمت رایگان!
  • و ۱۰ میلیون کاربر دارای VPN

۲.Panda

  • قیمت ۲۹/۴۹ دلار
  • vpnرایگان اتصال سریع

۳. Norton

  • قیمت ۳۹/۹۹ دلار
  • قابل استفاده در کامپیوتر و سیستم های mac و البته تلفن همراه
  • دارای گارانتی بازگشت وجه
  • قابلیت کنترل توسط والدین

حالا که متوجه شدید چرا باید یک آنتی ویروس اورجینال داشت، پس اگر بخواهید از خود شرکت تولید کننده آنتی ویروس مستقیما خرید نمایید، می‌توانید برای پرداخت ارزی آن از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT