خرید آوادا با سایت Themeforest

چرا خرید آوادا ( Avada ) باید از Themeforest انجام شود؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه شاهد آن هستیم که تعداد زیادی سایت‌ ایرانی اقدام به فروش قالب بسیار معروف آوادا (Avada) می‌کنند. اگر چه قیمت تمام شده قالب آوادا هنگام خرید از سایت‌های ایرانی بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان خواهد بود، اما مشکلاتی را به همراه دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که خرید آوادا از سایت اصلی فروش یعنی سایت Themeforest انجام گیرد.

قالب آوادا چیست؟

قالب آوادا پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین قالب وردپرسی است که در سایت Themeforest به فروش می‌رسد. این قالب به دلیل داشتن بخش‌هایی نظیر Fusion Builder و Fusion Slider ، کار با آن بسیار راحت و البته حق انتخاب در طراحی سایت گسترده است.

مزایای خرید آوادا از سایت Themeforest کدامند؟

خرید آوادا سایت Themesforest

۱- امنیت: به طور کلی سایت‌های فارسی فروش آوادا ، بخشی از قالب را دست کاری می‌کنند یا تحت عنوان فارسی سازی، قالب‌ها را به فروش می‌رسانند. این دستکاری‌ها باعث می‌شود که امنیت قالب کاهش پیدا کند.

۲- آپدیت: در صورتی که مسقیما برای خرید آوادا اقدام کرده باشید، با منتشر شدن آپدیت آوادا ، به راحتی و با یک گزینه نسخه جدید را به‌روز رسانی می‌کنید. اما اگر از سایت‌های فارسی خریده باشید، باید منتظر بمانید تا سایت فارسی بعد از دستکاری‌ها، با روشی دشوارتر قالب را آپدیت کنید.

۳- پشتیبانی: سازندگان آوادا ، پشتیبانی ۲۴ ساعته از قالب برعهده دارند. همچنین پشتیبان‌ها افرادی بسیار حرفه‌ای هستند که جزییترین مشکلات را رفع می‌کنند. در صورتی که بسیاری از سایت‌های فارسی فروش آوادا ، یا پشتیبانی ندارند یا پشتیبان‌ها توانایی پاسخ‌دهی به همه مشکلات نیستند.

۴- دمو آوادا : شما وقتی از سایت Themeforest اقدام به خرید قالب آوادا می‌کنید، این شرایط وجود دارد که دمو‌های مختلف را با یک کلیک روی سایت خود نصب نمایید. اما سایت‌های فارسی، هر دمو را جداگانه به فروش می‌گذارند که مشتری باید برای هر دمو هزینه‌ای را متقبل شود.


در صورتی که می‌خواهید از سایت Themeforest اقدام به خرید آوادا کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین سایت اول پرداخت، کلیه خدمات خرید از زیر مجموعه‌های Envato را هم به انجام می‌رساند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT