بهترین دانشگاه های دانمارک کدام

معرفی بهترین دانشگاه های دانمارک 2020

زمان مطالعه 2 دقیقه

کشور دانمارک که جزو کشورهای اسکاندیناوی می‌باشد که دارای ۵ میلیون جمعیت است که بخش زیادی از آن را قشر تحصیل کرده شامل می‌شود. هر ساله کشور دانمارک جزو ۱۰ کشور شاد دنیا با امکانات رفاهی بالا معرفی می‌شود. دانشگاه های دانمارک جزو بهترین دانشگاه‌ های دنیا محسوب می‌شوند که ارتباط تنگاتنگی با صنعت این کشور یا اتحادیه اروپا دارد. در این مقاله به معرفی بهترین دانشگاه های دانمارک در سال ۲۰۲۰ می پردازیم.

شرایط زبانی تحصیل در دانشگاه های دانمارک

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه های دانمارک این است که، نه تنها آموزش به زبان انگلیسی انجام می‌شود، بلکه ۹۰ درصد مردم این کشور توانایی صحبت انگلیسی را دارند. نمره زبانی که برای مقاطع تحصیلات تکمیلی مورد پذیرش است، نمره ۶/۵ آیلتس است. نکته مهمتر اینکه به دلیل ارتباط دانشگاه های دانمارک با صنعت، فارغ‌التحصیلان شانس بسیار زیادتری در یافتن کار مرتبط با رشته خواهند داشت.

دانشجویان خارجی مقطع کارشناسی اجازه حداکثر ۱۰ ساعت در هفته کار خارج از دانشگاه را خواهند داشت و دانشجویان مقطع دکتری اجازه ۳۰ ساعت کار در هفته را دارند. لازم به ذکر است که خوابگاه‌های دانشگاه‌های دانمارک از بالاترین خدمات رفاهی برخوردار است و به طور کل به دلیل برخی خدمات رایگان مانند اینترت یا حمل و نقل، بخش زیادی از هزینه دانشجویان را کاهش می‌دهد.

 بهترین دانشگاه های دانمارک در 2020

بهترین دانشگاه های دانمارک در سال ۲۰۲۰

لیست بهترین دانشگاه ها در کشور دانمارک در سال ۲۰۲۰ به ترتیب در جدول زیر معرفی شده است.

Denmark Rank 2020 World University Rank 2020 University City
1 101 University of Copenhagen Copenhagen
2 115  Aarhus University Aarhus
3 184 Technical University of Denmark Lyngby
4 201 – 250 Aalborg University Aalborg
4 201–250  Copenhagen Business School Copenhagen
6 251–300  University of Southern Denmark Odense
7 601–800  Roskilde University Roskilde

در این چند سال، بسیاری از ایرانی‌ها برای تحصیل در بهترین دانشگاه های دانمارک در سطح تحصیلات تکمیلی اقدام می‌کنند. در صورتی که به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، سایت اول پرداخت این خدمات را عرضه می‌کند. همچنین پرداخت اپلیکشن فی ، پرداخت تعیین وقت سفارت و اقدام برای پرداخت ویزای دانمارک از دیگر خدمات اول پرداخت است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT