کسب و کار بوتیک آنلاین

چگونه یک کسب و کار بوتیک آنلاین در سال 2024 راه اندازی کنیم

زمان مطالعه 16 دقیقه

یک بوتیک آنلاین می تواند یک سرمایه گذاری تجاری سودآور برای کارآفرینان علاقه مند به ورود به صنعت مد باشد. نکاتی درباره راه اندازی کسب و کار بوتیک آنلاین را در ادامه بخوانید.

پرداخت با مستر کارت

نوآوری دیجیتال، فناوری و تغییرات در مخارج مصرف‌کننده به کسب‌وکارهای آنلاین مستقل توانایی رقابت با بازیگران بزرگ را داده است. بهترین قسمت؟ شما در حال حاضر ابزاری برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین زیبا و فروش محصولات با هزینه کم دارید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

بوتیک آنلاین چیست؟

از نظر عملکرد، یک بوتیک آنلاین یک فروشگاه آنلاین است. با این حال، اصطلاح بوتیک آنلاین، به طور کلی به فروشگاه‌های آنلاین تخصصی یا تخصصی اشاره دارد که مخاطبان خاصی را تامین می‌کنند. این اصطلاح اغلب برای اشاره به فروشگاه های لباس مستقل یا مارک های سبک زندگی استفاده می شود. همچنین کسب‌وکاری با اندازه کوچک‌تر را پیشنهاد می‌کند که محصولات لوکس یا مجموعه‌ای از محصولات و مارک‌ها را که به صورت دستی انتخاب شده‌اند را در یک جایگاه به فروش می‌رساند.

بهترین بوتیک های آنلاین در این صنعت یک شبه گرد هم نیامدند. حتی با کمی آزمون و خطا، این صاحبان یک طرح تجاری و فرآیندی برای شروع داشتند.

1. جایگاهی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید

برخی از مردم یک بوتیک آنلاین راه‌اندازی نمی‌کنند زیرا فکر می‌کنند نمی‌توانند یک ایده بزرگ برای کسب‌وکار کوچک ایجاد کنند. به نظر می رسد، این مانعی نیست که شما فکر می کنید.

اشتیاق شما چیست؟ شما قبلاً چیزهایی در زندگی روزمره خود دارید که در مورد آنها هیجان زده هستید، خواه باغبانی، صنایع دستی، دوچرخه سواری یا مراقبت از پوست. با در نظر گرفتن راه اندازی کسب و کاری پیرامون چیزی که به آن علاقه دارید، هر کاری که ممکن است انجام می دهید تا بوتیک آنلاین خود را به واقعیت تبدیل کنید.

جولی کلارک، بنیانگذار Province Apothecary، این را در مصاحبه با Shopify به بهترین نحو بیان کرد. ثبت نام در مدرسه برای رایحه درمانی و درمان مشتریان در کلاس هایش تصمیم او را برای دنبال کردن مراقبت از پوست به عنوان یک حرفه محکم کرد. او می گوید: «من فقط عاشق انجام همه این کارها شدم و فقط می خواستم این زندگی من باشد>>.

برای پیدا کردن یک بازار خاص برای بوتیک آنلاین خود، از خود بپرسید:

1.دوست دارید در اوقات فراغت خود چه کار کنید؟

2.ناامیدی رایج شما چیست که می تواند با یک محصول برطرف شود؟

3.آیا محصولاتی وجود دارد که بتوانید در رابطه با سرگرمی های خود بفروشید؟

با محدود کردن علایق خود و کاوش در آن ایده ها، شما در حال ساختن کسب و کار خود هستید. همچنین به شما کمک می کند تحقیقات بازار انجام دهید و تصمیم بگیرید که چگونه بوتیک آنلاین خود را برای موفقیت در موقعیت قرار دهید. بله، طرح کسب و کار شما هنوز هم مهم است، اما دانستن اینکه به چه چیزی علاقه دارید (و نه) برای موفقیت بلندمدت حیاتی است.

یک بازار کوچک اما در حال رشد را انتخاب کنید و هر آنچه می توانید در مورد آن بیاموزید. تخصص بسازید و هر چیزی را که یاد می گیرید به اشتراک بگذارید. اگر بتوانید محتوایی ایجاد کنید که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، در موقعیت خوبی قرار خواهید گرفت که از آن سرمایه گذاری کنید و بوتیک آنلاین خود را توسعه دهید.

2. شکاف های بازار را شناسایی کنید

یک بوتیک آنلاین موفق تنها با اشتیاق موفق نخواهد شد. مشکلی را در بازار تخصصی خود در نظر بگیرید که در حال حاضر حل نشده است یا محصولی که در دسترس نیست. آیا این یک کرم مراقبت از پوست طبیعی است که اگزما را درمان می کند؟ یا خطی از ظروف دست ساز از صنعتگران محلی منطقه شما؟ دریابید که چه محصولاتی باید وجود داشته باشند که توسط رقبای بزرگ و کوچک ارائه نمی شوند. طرح کسب و کار شما نقش مهمی در موفقیت آینده شما خواهد داشت.

ریانون تیلور، بنیانگذار RT1home، می‌گوید که هنگام راه‌اندازی بوتیک لوازم خانه و باغبانی‌اش، «به سرعت در بازار نیاز به یک برزنت گلدانی سرپوشیده را دید. در آن زمان، هیچ محصول باکیفیتی برای جلوگیری از آشفتگی هنگام گلدان مجدد گیاهان وجود نداشت.

ریانون در تحقیقات خود متوجه شد که نیاز بیشتری به لوازم باغبانی پیشرفته دارد. «وقتی RT1home را راه‌اندازی کردم، در هیچ کجای ایالات متحده نمی‌توانستید لوازم خوبی پیدا کنید، چه آنلاین و چه در فروشگاه. همه چیزهای ارزان قیمت از Home Depot تولید شده بود. من شروع به ساخت لوازم جانبی مانند برزنت و روتختی کردم زیرا آنها وجود نداشتند. داشتم چیزهایی درست می‌کردم که می‌خواستم برای خودم استفاده کنم چون پیداش نمی‌کردم.»

Rhiannon همچنین نیاز به ابزارهای باغبانی داخلی ممتاز را برای باغبانان شهری دید. اکثر ساکنان شهرها فضای لازم برای ابزارهای باغبانی بد را ندارند. برای مبارزه با این، او شروع به مدیریت ابزارهای باغبانی ژاپنی و فروش مجدد آنها از طریق بوتیک آنلاین خود کرد، که ثابت شده است که در بازار هدف او موفقیت بزرگی داشته است.

3. یک طرح تجاری بنویسید

هنگام ایجاد یک بوتیک آنلاین از خانه، یک طرح تجاری سفر شما را راهنمایی می کند. همچنین ایده شما را تایید می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در مورد مسائل به طور موثر فکر کنید. برای تقویت استراتژی خود، شناسایی موانع احتمالی، درک منابعی که نیاز دارید و ایده کسب و کار خود را قبل از راه اندازی روشن کنید، وقت بگذارید. یک طرح کسب و کار همچنین به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که وضعیت مالی کسب و کار شما با رشد شما مرتب است.

از خود بپرسید: هدف بوتیک آنلاین من چیست؟ آیا می‌خواهم برندی باشم که در فروشگاه‌های خرده‌فروشی مانند Urban Outfitters فروخته می‌شود؟ آیا می‌خواهم یک برند رده بالا باشم که منحصراً در فروشگاه تجارت الکترونیک خودم فروخته می‌شود؟

اگر می خواهید یک بوتیک آنلاین راه اندازی کنید، بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه یک طرح تجاری بنویسید.

4. محصولات خود را توسعه دهید

هنگام راه اندازی بوتیک آنلاین خود باید تصمیمات زیادی بگیرید. فراتر از محصولاتی که می خواهید بفروشید، بزرگترین تصمیمی که می گیرید این است که از چه مدل کسب و کاری پیروی کنید. مدل کسب و کار شما به تعیین محصولاتی که ارائه می دهید و هزینه های عملیاتی آینده شما کمک می کند.

مدل های رایج برای توسعه محصولات عبارتند از:

. Dropshipping. با این مدل، شخص ثالث محصولاتی را تولید می کند و سفارشات را انجام می دهد. شما هرگز موجودی نگهداری نمی کنید.

. محصولات تولید شده. این شامل یک شرکت خارج از کشور (یا داخلی) است که محصول شما را تولید می کند و به خانه یا انبار شما ارسال می کند.

. فروش مجدد. این مدل شامل خرید محصولات برندهای دیگر از طریق عمده فروش و فروش مجدد آنها در فروشگاه آنلاین شما است. این مدل برای برندهای لباس قدیمی نیز ایده آل است.

. محصولات دست ساز. این روش مربوط به ایجاد محصولات و انجام سفارشات به تنهایی است. چیزهای زیادی برای ساختن و فروش برای سود وجود دارد.

. چاپ برحسب تقاضا. این شبیه به dropshipping است، اما شما محصولات (مانند تی شرت یا بالش) را طراحی می کنید و شخص ثالث آن را می سازد و سفارش را انجام می دهد.

بسیاری از این مدل ها شامل یک وب سایت بوتیک آنلاین هستند. شما می توانید مدل های مختلف را برای رفع نیازهای خود ترکیب و مطابقت دهید.

در مورد ریانون، تولید محلی برای او غیرقابل مذاکره بود. او می گوید: «پس از یک دهه کار با شرکت های بزرگی که به شدت در خارج از کشور تولید می کنند، من هیچ علاقه ای به تولید چنین محصولاتی ندارم.

حتی با وجود اینکه RT1home رکورد فروش داشته است، به مدل کسب و کار تولید محلی خود وفادار مانده است. Rhiannon همچنان به تولید محصولات خاصی در داخل خود ادامه می دهد و در عین حال با خیاطی ها و تولیدکنندگان محلی برای تبدیل ماکت ها و طرح ها به واقعیت کار می کند.

اگر بوتیک شما به تولیدکنندگان متکی است، در اینجا چند نکته برای یافتن بهترین مناسب وجود دارد:

1. تحقیق آنلاین گوگل، Yelp و فهرست های تولیدی مکان های خوبی برای یافتن تولیدکنندگان محلی هستند.

2. همزمان با چند نامزد تماس بگیرید. برای تنظیم قرار ملاقات مستقیماً ایمیل بزنید یا تماس بگیرید.

3. با تولیدکنندگان بالقوه با ماکت‌ها و نمونه‌های اولیه حرفه‌ای آشنا شوید. بیان کنید که چشم اندازی برای کسب و کار خود دارید. با طرح های خشن و ایده های تصادفی ظاهر نشوید.

وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، باید خودتان را به تولیدکنندگان ثابت کنید. بیشتر آنها پروژه های یکباره انجام نمی دهند. اگر فکر نکنند که شما یک مشتری طولانی مدت خواهید بود، وقت خود را برای کسب و کار شما تلف نمی کنند. شما باید به آنها نشان دهید که چشم انداز عالی و ایده های محصول محکمی دارید.

تامین کنندگان و تولیدکنندگان یک فرآیند منحصر به فرد است، اما یکی از هزینه های راه اندازی یک کسب و کار است. برای صاحبان مشاغل کوچک غیرمعمول نیست که گاهی اوقات احساس کنند که با دیوار آجری برخورد می کنند، اما با صبر و پشتکار، شرکای عالی برای بوتیک آنلاین خود را پیدا خواهید کرد.

5. روی برند خود کار کنید

در حالی که طرح کسب و کار شما حیاتی است، برندسازی شما بسیار مهم است. این به معنای اتخاذ چند تصمیم از قبل است:

. برند شما به چه معناست؟ ارزش های برند شما چیست؟

. دوست دارید هویت برند شما به صورت بصری نشان داده شود؟ زیبایی شناسی شما چیست؟

. چگونه داستان برند خود را تعریف می کنید و صدای برند شما چیست؟

. شما همچنین باید یک نام تجاری انتخاب کنید و دارایی های برند مانند یک لوگو را طراحی کنید.

به عنوان نمونه ای از برندسازی عالی، بیایید به داستان پشت Silk & Willow، یک بوتیک آنلاین نساجی نگاه کنیم.

داستان Silk & Willow از طریق لحن و قابلیت ارتباط با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می کند. نام تجاری آن نشان دهنده احساس برند است. ساده و به یاد ماندنی است مشتریان بالقوه می توانند به راحتی برند را به صورت آنلاین پیدا کنند و به بیان داستان خود کمک کنند.

💡 نکته: بسته به بودجه‌تان، می‌توانید آژانسی را استخدام کنید تا نام تجاری جدید، مرتبط و با روند پیدا کنید. یا می توانید از مولد نام تجاری Shopify استفاده کنید و نام های تجاری غیر تجاری را بدون هزینه پیدا کنید.

6. محصولات خود را قیمت گذاری کنید

انتخاب یک نقطه قیمت برای محصولات خود یکی از تصمیمات اساسی است که می گیرید. این امر بر هر جنبه ای از تجارت شما تأثیر می گذارد، از جمله تصمیم گیری در مورد مخاطب هدف، جریان نقدی و حاشیه سود، مالیات بر فروش، و درک هزینه هایی که می توانید مدیریت کنید.

یک استراتژی قیمت گذاری که با بازار شما همسو باشد را مشخص کنید. در مورد قیمتی تصمیم بگیرید که هزینه های تولید شما را تامین کند، اما مشتریانی را که برای راه اندازی یک بوتیک آنلاین موفق نیاز دارید، منصرف نکنید.

7. فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید

در این مرحله، بوتیک جدید شما به مکانی برای فروش آنلاین نیاز دارد. Shopify یک پلتفرم تجارت الکترونیک محبوب برای این کار است که تا به امروز بیش از یک میلیون کسب و کار فروشگاه های آنلاین خود را ساخته و راه اندازی کرده اند.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ممکن است در مقایسه با فهرست کردن ساده در بازارهای آنلاین، کاری دلهره آور به نظر برسد، اما زمانی که به درستی انجام شود، سودآورتر و سودآورتر است. شما برای انجام یک فروش هزینه بالایی نمی پردازید یا مجبور نیستید از قوانین دیگری تبعیت کنید.

ریانون می‌گوید: «اولین ویترین فروشگاهم را در Squarespace ساختم، اما همانطور که شروع به رشد کردم، سازنده وب‌سایت نتوانست با من سازگار شود. ما دائماً در تلاش بودیم تا تغییراتی در فروشگاه خود ایجاد کنیم و با سایر ابزارهای تجاری ادغام کنیم.

تجربه Rhiannon با Squarespace او را تشویق کرد تا خانه جدیدی در Shopify پیدا کند. “من یک تم Shopify را انتخاب کردم، آن را مطابق با نام تجاری خود سفارشی کردم و محصولاتم را در کمترین زمان تغییر دادم.”

8. در کانال های فروش و فروش اجتماعی سرمایه گذاری کنید

Rhiannon توصیه می کند ابتدا بوتیک آنلاین خود را بسازید، سپس در بازارهای آنلاین مانند Etsy فهرست کنید. او همچنین توصیه می کند که رسانه های اجتماعی را در استراتژی مارکتینگ خود برای ایجاد آگاهی بگنجانید. RT1home برندی بود که در اینستاگرام شروع به کار کرد و ادغام‌های رسانه‌های اجتماعی Shopify برای کمک به فروش بیشتر آنلاین آن کلیدی بود.

علاوه بر یک فروشگاه آنلاین، ریانون به صاحبان بوتیک‌های جدید توصیه می‌کند «همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار ندهند». در حالی که او در اینستاگرام شروع به کار کرد، مهم است که در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی مانند Pinterest، Facebook و TikTok حضور داشته باشد.

9. یک استراتژی حمل و نقل ایجاد کنید

تا کنون، شما تلاش زیادی برای ایجاد یک تجربه مشتری باورنکردنی انجام داده اید. شما تحقیقات انجام داده اید، محصولات خود را توسعه داده اید و یک فروشگاه آنلاین برای بوتیک خود ساخته اید – همه اینها برای اینکه مشتریان را راضی نگه دارید.

اما چیزی که می تواند تمام پیشرفت شما را خراب کند، تجربه بد حمل و نقل است. حمل و نقل بخش مهمی از بوتیک آنلاین شما است، از نشان دادن هزینه های عمده تا مدت زمانی که یک کالا طول می کشد تا به مشتری شما برسد. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از شروع بازاریابی بوتیک جدید خود در مورد استراتژی حمل و نقل تصمیم بگیرید. از ابتدا، ساختار کسب و کار شما باید برای حمل و نقل باشد.

«در حمل و نقل خود را کوتاه نیاورید. مردم خواهان حمل و نقل رایگان و معاملات حمل و نقل هستند، اما گران است.» «من بسیاری از صاحبان مشاغل جدید را دیده ام که از این طریق پول خود را از دست داده اند. مطمئن شوید که هزینه‌های حمل و نقل را در صورت رفتن به این مسیر در نظر گرفته‌اید.»

سوالات زیر را به عنوان بخشی از استراتژی خود در نظر بگیرید:

. کجا ارسال خواهید کرد؟ محلی، ملی یا بین المللی؟

. از چه بسته بندی استفاده خواهید کرد؟ آیا محصولات شکننده با نیازهای بسته بندی خاص دارید؟ آیا علاقه مند به استفاده از راه حل های پایدار هستید؟

. آیا چندین حالت حمل و نقل را ارائه می دهید؟ حمل و نقل عجولانه، تحویل محلی، و تحویل در حاشیه را در نظر بگیرید.

💡نکته: از حمل و نقل Shopify برای کاهش هزینه های حمل و نقل، دریافت نرخ های تخفیفی و سرعت بخشیدن به انجام کار استفاده کنید.

10. بوتیک آنلاین خود را مارکتینگ کنید

هدف نهایی مارکتینگ بوتیک آنلاین شما آگاهی از برند است.

شما می خواهید به عنوان بهترین فروشنده برای یک محصول یا جایگاه شناخته شوید. شهرت شما نقطه تلاقی منحصر به فرد شخصیت، مهارت ها و تجربه شما است که هیچ کس دیگری نمی تواند با آن رقابت کند. برندها پیدا نمی شوند، ساخته می شوند.

هنگامی که فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کردید و نام کسب و کار خود را به دست آوردید، زمان شروع مارکتینگ است. از بازاریابی رسانه های اجتماعی گرفته تا سئو، در اینجا چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مارکتینگ اینستاگرام

این پلتفرم بصری به محلی برای بوتیک های آنلاین برای نمایش محصولات و یافتن مشتریان جدید تبدیل شده است. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام از تبلیغ برند شما در ازای محصولات خوشحال هستند. مارکتینگ اینستاگرام شامل بازاریابی ارگانیک و پولی (تبلیغات و پست های تبلیغاتی) می شود.

مارکتینگ موتورهای جستجو

مارکتینگ سئو به افراد کمک می کند زمانی که به دنبال محصولات خاصی هستند شما را پیدا کنند. از آنجایی که آنها خریدارانی با هدف بالا هستند، ترافیک مرتبطی را به وب سایت خود دریافت خواهید کرد که می تواند منجر به فروش شود. شما می توانید به صورت ارگانیک یا با پرداخت هزینه برای تبلیغات گوگل به این هدف برسید.

تبلیغات فیسبوک

اگر می‌خواهید مخاطب هدف خاصی برای محصولات خود پیدا کنید، تبلیغات فیس‌بوک می‌تواند به شما کمک کند برای افرادی که متناسب با پروفایل شما هستند بازاریابی کنید. آیا بودجه ای برای اجرای مداوم تبلیغات ندارید؟ از طریق Shopify Capital Marketing Funding، می‌توانید بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید و در فیس‌بوک سر و صدا ایجاد کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

با YouTubers، Instagrammers، وبلاگ نویسان، TikTokers، و دیگر افراد مشهور شریک شوید تا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان مناسب قرار دهید. اینفلوئنسر مارکتینگ زمانی می تواند به برند شما اعتبار بدهد که افراد واقعی محصولاتی را برای مخاطبانی که با مشتری هدف شما مطابقت دارند تبلیغ کنند.

روابط عمومی

سرمایه گذاری در روابط عمومی کمک می کند تا مکالمات در مورد برند شما با رسانه ها، مشتریان و خرده فروشان آغاز شود. در مورد داروخانه استان، جولی کلارک می‌گوید: «یکی ما را در یک مجله یا روزنامه می‌دید و به سراغ ما می‌آمد تا ما را حمل کند. این به گسترش سریع برند کمک کرد.»

ایمیل مارکتینگ

ایمیل یکی از بهترین کانال های مارکتینگ “مالکیت” است که در آن شما محتوا و توزیع را کنترل می کنید. می توانید یک لیست ایمیل بسازید و به مشتریان جدید و فعلی پیام بفرستید تا با بازاریابی ایمیلی بفروشند، آموزش دهند یا وفاداری کنند.

مارکتینگ محتوا

Rhiannon با مارکتینگ محتوا، نوشتن مقالات وبلاگ و به اشتراک گذاری فیلم های آموزشی در وب سایت تجارت الکترونیک خود به موفقیت دست یافته است. با این حال، محتوای همیشه سبز مانند وبلاگ‌ها و ویدیوها می‌تواند برای سال‌های آینده منجر به فروش شود.

همه این ایده های مارکتینگ ممکن است در نگاه اول بسیار زیاد به نظر برسند. اما اگر بوتیک آنلاین خود را در Shopify بسازید، می توانید به بیش از 4000 برنامه مارکتینگ و فروش در فروشگاه App Shopify دسترسی داشته باشید. اکثر برنامه‌ها به صورت plug and play هستند، به این معنی که شما فقط آنها را به فروشگاه خود اضافه می‌کنید و بلافاصله شروع به کار می‌کنند. استفاده از این برنامه ها آسان است و به گسترش عملکرد فروشگاه شما برای فروش بیشتر آنلاین کمک می کند.

3 نکته که باید قبل از راه اندازی یک بوتیک آنلاین در نظر بگیرید

هیچ پوششی برای آن وجود ندارد: راه اندازی یک بوتیک آنلاین گاهی اوقات می تواند استرس زا و چالش برانگیز باشد. برنامه ریزی و دنبال کردن یک طرح کسب و کار استراتژیک بخش مهمی از راه اندازی یک کسب و کار کوچک است، زیرا تعیین می کند که بوتیک آنلاین شما چگونه شکل می گیرد. بهترین صاحبان بوتیک آنلاین فقط خلاق نیستند، بلکه کارآفرینانی نیز هستند.

1. راه‌اندازی یک بوتیک آنلاین به ارزش سهام نیاز دارد

شما اولین فروش خود را یک شبه انجام نخواهید داد. اما با فداکاری و با تمرکز انرژی خود بر روی وظایف صحیح، با حس هدفمندی به کسب و کار خود نزدیک خواهید شد و در صدر قرار خواهید گرفت. از آنجایی که در روزهای اولیه کسب‌وکار از کلاه‌های زیادی (یا همه آن‌ها) استفاده می‌کنید، زمانی را برای یادگیری آنچه در مورد کارآفرین بودن دوست دارید اختصاص دهید. سپس، وقتی آماده شدید، بقیه را محول کنید.

2. چالش ها با قلمرو همراه است

با چالش هایی روبرو خواهید شد، به خصوص اگر این اولین تجارت شما باشد. مهم است که با انگیزه بمانید و انتظارات در مورد پیشرفت خود را مدیریت کنید. هنگام ایجاد بوتیک آنلاین خود از چالش ها به عنوان لحظات یادگیری استفاده کنید. آنها فقط به شما کمک می کنند تا تجربه بهتری برای مشتریان خود بسازید.

3. ممکن است الزامات قانونی برای انجام تجارت وجود داشته باشد

جنبه های قانونی صنعت خود را در نظر بگیرید. به مجوزهای تجاری و مقررات دولتی که برای فعالیت نیاز دارید نگاه کنید. در حالی که مجوز خاصی برای داشتن یک بوتیک وجود ندارد، ممکن است برای مالیات، خرید موجودی و علامت تجاری یک نام تجاری برای کسب و کار خود به مجوز شهر، شهرستان یا ایالت نیاز داشته باشید.

5 نمونه بوتیک آنلاین بهترین در کلاس

اکنون که می دانید چگونه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، بیایید به چند نمونه از بهترین نمونه های بوتیک آنلاین برای الهام گرفتن از کسب و کار آنلاین خود نگاه کنیم.

1. بوتیک ناروال

Narwhal Boutique یک بوتیک قدیمی پوشاک مستقر در تورنتو با حضور خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک است. این بوتیک در برندهای مستقل، منحصر به فرد و لوکس با لباس های آماده برای زنان تخصص دارد.

چرا کار می کند

با توجه به اینکه تجربه بوتیک خرده فروشی نان و کره تجارت است، فروشگاه آنلاین The Narwhal Boutique نقش پشتیبانی را بر عهده می گیرد. طراحی ساده این بوتیک آنلاین به عکاسی جسورانه از محصول اجازه می دهد در مرکز توجه قرار گیرد و چرخ فلک صفحه اصلی جدیدترین مجموعه های فروشگاه را به نمایش بگذارد.

2. Silk and Willow

ویترین فروشگاه آنلاین بوتیک Silk & Willow برای به نمایش گذاشتن زیبایی‌شناسی سازگار با محیط زیست و چشم‌های تیزبین برای بافت‌های دکوراسیون عروسی طراحی شده است.

چرا کار می کند

می‌توانید مجموعه‌ای از روبان‌های ابریشمی رنگ‌شده با رنگ گیاهی، ملحفه‌های رومیزی و لوازم التحریر دست ساز این برند را مرور کنید و در هر جزئیات جذاب مرتبط با برنامه‌ریزی عروسی گم شوید. این برند از تصاویر زیبا و توضیحات دقیق محصول برای ارتباط با مخاطبانی که به دنبال فضایی هستند استفاده می کند که «احساس لوکسی داشته باشد و جشن شما را ماندگار و فراموش نشدنی کند».

3. Barking Babies

شرکت Barking Babies مستقر در ونکوور یک بوتیک، آبگرم، پرورشگاه، فروشگاه حیوانات خانگی و مرکز آموزش توله‌ها است که همگی در یک مجموعه قرار دارند. تقریباً تمام خدمات مربوط به سگ را که می توانید فکر کنید ارائه می دهد و تأکید زیادی بر جنبه اجتماعی سلامت سگ دارد.

چرا کار می کند

بسیاری از وب سایت تجارت الکترونیک این برند در مورد اهمیت معاشرت سگ ها با یکدیگر بحث می کند. این عکس‌های سگ‌های مشتریان را که با یکدیگر بازی می‌کنند، ترکیب می‌کند، با محصولاتی که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. اینها به مشتریان این اطمینان را می دهد که Barking Babies نیازهای آنها را درک می کند.

4. فروشگاه پارکز کانادا

Parks Canada Shop یک فروشگاه تجاری با حس بوتیک است. فروشگاه آنلاین رسمی پارک‌های ملی کانادا، محصولاتی مانند سویشرت، لیوان، و ست کارد و چنگال کمپینگ با برند پارکس کانادا و کالاهای طراحی شده توسط هنرمندان را به فروش می‌رساند. این فروشگاه به مخاطبان خاص از علاقه مندان به فضای باز کانادایی پاسخ می دهد.

چرا کار می کند

به لطف چندین گزینه مرتب سازی در نوار ناوبری بالا، مجموعه گسترده بوتیک به راحتی قابل پیمایش است. و صفحات محصول حاوی اطلاعات مفیدی از جمله همه چیز از اندازه گرفته تا مبدا محصول و نظرات مشتریان است.

5. Province Apothecary

Province Apothecary برای رفع ناراحتی رایج جولی کلارک از محصولات مراقبت از پوست پزشکی ایجاد شد. به عنوان فردی که یک مورد مادام العمر اگزما را تجربه کرده بود، پس از کرم استروئیدی تحت کرم استروئیدی قرار گرفت و هرگز راه حلی پیدا نکرد. او کار را با Province Apothecary در دست گرفت و محصولات مراقبت از پوست وگان و دارای منابع اخلاقی را به همراه یک مکان فیزیکی و کلینیک مراقبت از پوست توسعه داد.

امروزه برند داروهای طبیعی یکی از محبوب ترین محصولات مورد علاقه گوئینت پالترو و ووگ است.

چرا کار می کند

وب سایت Province Apothecary مملو از اطلاعات مفید برای راهنمایی مشتریان برای تصمیم گیری صحیح برای خرید است. از راهنماهای استفاده از محصول گرفته تا فهرست کامل مواد تشکیل دهنده، بوتیک آنلاین روند خرید مراقبت از پوست را ابهام می کند.

آماده راه اندازی یک بوتیک آنلاین موفق هستید؟

اکنون که مهارت‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین را دارید، زمان شروع ساختن است! مانند هر نوع کسب و کاری، شما می خواهید روی یافتن جایگاه مناسب و ارائه محصولات خود در مقابل افراد مناسب تمرکز کنید. طبیعی است که یک بوتیک آنلاین را بدون پول راه اندازی کنید و سپس آن را به یک تجارت تمام وقت در خانه تبدیل کنید.

با گذشت زمان، درباره محصولاتی که به فروش می‌رسند، پیچیدگی‌های فعالیت‌هایتان و بهترین مشتریان شما چه کسانی هستند، بیشتر خواهید آموخت. بخش مهم این است که امروز کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید و بوتیک آنلاین خود را به واقعیت تبدیل کنید.

چگونه یک بوتیک آنلاین راه اندازی کنیم سوالات متداول

آیا یک بوتیک آنلاین سودآور است؟

فروش پوشاک، کالاهای سبک زندگی، و سایر محصولات خاص راهی سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. تخمین زده می شود که بخش خرده فروشی آنلاین پوشاک و لوازم جانبی در ایالات متحده به تنهایی تا سال 2024 حدود 153 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. طرح کسب و کار شما باید شامل یک برنامه مالی دقیق باشد که به شما در پیش بینی سودآوری کمک کند.

بهترین بوتیک های آنلاین کدامند؟

بهترین بوتیک‌های آنلاین آن‌هایی هستند که مخاطبان هدف خود را درک می‌کنند، خدمات فوق‌العاده‌ای به مشتریان ارائه می‌دهند و تجربه خرید آنلاین منحصر به فرد و شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌دهند. بهترین بوتیک آنلاین در کلاس دارای یک وب سایت تجارت الکترونیک است که پاسخگو و آسان برای پیمایش است. این بهترین تجربه در فروشگاه را به صورت آنلاین به ارمغان می آورد. برخی از نمونه ها عبارتند از Lisa Says Gah، House of Sunny و Soko Glam.

چگونه می توانم یک بوتیک آنلاین لباس راه اندازی کنم؟

یک طاقچه را انتخاب کنید.

شکاف های بازار را شناسایی کنید.

یک طرح تجاری بنویسید.

محصولات خود را توسعه دهید.

نام تجاری و لوگو را انتخاب کنید.

محصولات خود را قیمت گذاری کنید

یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

حمل و نقل را بفهمید

بوتیک لباس آنلاین خود را مارکتینگ کنید.

آیا برای راه اندازی یک بوتیک آنلاین به مجوز کسب و کار نیاز دارم؟

بسته به کشور یا منطقه خود، ممکن است به مجوز کسب و کار نیاز داشته باشید یا سایر شرایط قانونی را رعایت کنید. بسته به ساختار کسب و کار خود، ممکن است برای فروش آنلاین محصولات خود به مجوز فروشنده (یا مجوز فروشنده) نیاز داشته باشید. اکثر ایالت های ایالات متحده برای فروش قانونی آنلاین به مجوز فروشنده نیاز دارند، اما الزامات و هزینه ها در ایالت متفاوت است. اینها اسناد مهمی برای پرداخت مالیات فروش خواهند بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT