کارت پی پال

کارت پی پال ( Paypal Card) و هر آن چه باید دانست

زمان مطالعه 4 دقیقه

پیپال یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت ارزی است که این روزها از آن برای خرید از سایت‌های خارجی و انتقال ارز به کشورهای دیگر استفاده می‌شود. اما در این میدان رقابت، پی پال تنها نیست. در حال حاضر سایر روش‌های پرداخت، مانند Venmo ، یونیون پی و کیف پول اپل در سراسر جهان و سرویس علی پی در چین به عنوان رقبای اصلی این کیف پول الکترونیکی در نظر گرفته می‌شوند. اما جالب است بدانید که هنوز قشر عظیمی از افراد تمایل به استفاده از کارت‌های پلاستیکی و سنتی دارند. چرا که از آن‌ها می‌توانند نه تنها برای خرید آنلاین بلکه برای خرید هنگام سفر به کشورهای خارجی استفاده کنند. که شاید همین مسئله، دلیل اصلی شکل‌گیری کارت پی پال شده است.

معرفی انواع کارت پی پال

مسترکارت پیش پرداخت پی پال (PayPal Prepaid Mastercard)

همان‌طور که از نام این نوع کارت مشخص است، شما برای استفاده از آن نیاز به مقدار مشخصی پول در حسابتان دارید، که مستقیماً از حساب پی پالتان تأمین نشده و به حسابتان در بانک Bancorp متصل است.

برای افزایش اعتبار این نوع PayPal کارت می‌توانید از حساب پی پال شخصیتان استفاده کنید. اما قبل از انجام این کار به دو نکته زی توجه داشته باشید :

  • تنها به اندازه موجودی حسابتان می‌توانید موجودی کارت پیش پرداخت پی پال را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر موجودی حساب شما ۱۵۰ دلار است، نهایتان مقداری که می‌توانید کارت را شارژ نمایید، ۱۵۰ دلار خواهد بود.
  • در هر ماه به اندازه ۲۰۰۰ دلار و سقف ۳۰۰ دلار در روز می‌توانید کارتتان را شارژ نمایید.

مزایای کارت پیش پرداخت پی پال

مهم‌ترین مزیتی که این نوع کارت پی پال برای دارندگانش به همراه دارد، جایزه‌های ویژه‌ای است که بر اساس الگوی خریدشان شامل حالشان می‌شود. شما می‌توانید با فعال کردن این جایزه، خریدتان را با هزینه کمتری انجام دهید.

  • با استفاده از ATMهای مخصوص در سراسر جهان، می‌توانید وجه نقد برداشت کنید.
  • با معرفی این نوع PayPal کارت به دوستانتان، می‌توانید ۵ دلار اعتبار رایگان دریافت نمایید. (بعد از ثبت‌نام در و شارژ کارت حداقل به اندازه ۱۰ دلار، ۵ دلار رایگان به شما تعلق می‌گیرد.)

البته، خبر خوب این است که دوستتان نیز ۵ دلار رایگان دریافت می‌کند

 

کارت پی پال
کارت پی پال

مسترکارت کش (نقدی) پی پال (PayPal Cash Mastercard)

این نوع کارت پی پال ، مستقیماً به حساب پیپال شما متصل شده است. بنابراین به ازای هر خریدی که انجام دهید، از موجودی حسابتان کاسته می‌شود. بنابراین در صورتی می‌توانید از این کارت استفاده کنید که حساب شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد.

برای افزایش شارژ حساب پیپال می‌توانید از طریق لینک زیر، حسابتان را با یکی از ارزهای رایج، به مقدار دلخواه شارژ نمایید :

شارژ حساب پی پال

مشابه با کارت پیش پرداخت پی پال از این کارت نیز می‌توانید برای برداشت وجه نقد از ATM استفاده کنید.

(در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه ATM در سراسر جهان وجود دارد که از این نوع PayPal کارت پشتیبانی کرده بدون آنکه کارمزدی از مشتری دریافت نماید.)

البته در صورتی که از سایر دستگاه‌های ATM که تنها از کارت‌هایی مانند مسترکارت پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید، باید ۲٫۵ دلار کارمزد پرداخت نمایید.

کارت پی پال
کارت پی پال

مزایای مسترکارت کش (نقدی) پی پال

شاید جالب‌ترین مزیت این کارت‌ها، امکان شارژ خودکارشان باشد. به این معنا که شما با تعیین حداقل میزان موجودی کارت، می‌توانید زمانی که شارژ کارت از مقدار معین شده کمتر شد، به صورت خودکار حسابتان را شارژ نمایید.

به عنوان مثال، شما قصد خرید کالایی ۱۰۰ دلاری دارید اما موجودی کارتتان ۶۰ دلار است. اگر قابلیت Top Up در کارت شما فعال باشد، و مقدار افزایش شارژ ۲۰ دلاری را انتخاب کرده باشید، موجودی حسابتان با استفاده از این ویژگی دو بار افزایش پیدا کرده و در نتیجه امکان خرید کالا برایتان فراهم می‌شود.

دبیت کارت پی پال (PayPal Debit Mastercard)

 دبیت کارت یکی دیگر از انواع کارت‌های پیپال است. برای استفاده از این نوع کارت، شرط اول داشتن یک حساب بیزینسی پی پال است چرا که کارت به صورت مستقیم به حساب پی پالتان متصل است. (البته لازم به ذکر است، که اگر حساب شما از نوع پرسونال باشد، می‌توانید نوع حسابتان را به بیزینسی ارتقا دهید.)

مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با دبیت کارت‌های پیپال باید بدانید

به خاطر داشته باشید که کارت‌های پی پال، دبیت کارت هستند و نه کارت اعتباری. بنابراین استفاده از آن‌ها همراه با کارمزدی برای شما خواهد بود.

از طرف دیگر، با استفاده از این نوع کارت نمی‌توانید امیدی برای افزایش اعتبارتان داشته باشید. پس اگر قصد دارید از این کارت برای خرید اینترنتی و کسب امتیاز بیشتر استفاده کنید، این نوع کارت چندان برای شما مناسب نخواهد بود.

کارت اعتباری اکسترا پیپال (PayPal Extras Credit Card)

اگر همیشه نگران اعتبار و موجودی کارتتان هستید، می‌توانید از کارت اعتباری اکسترا پی پال استفاده کرد، چرا که متصل بودن کارت و حساب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا از حسابتان شارژ قرض گرفته و پرداختتان را انجام دهید.

کارت پی پال
کارت پی پال

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.9/5 - از 54 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT